Je koopt eerst maar eens een fatsoenlijke autoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mijn best
[..]
Wachten met smart
[..]
Deze man
Ik lust best koffie, en dan op facebook: lekker Balzacje doen met Doddie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we daar eens een bakje koffie gaan drinken dan.. Of wat anders, mocht je niet van koffie houden
Ik zie dit helemaal zitten.. Gaan we een keer inplannenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lust best koffie, en dan op facebook: lekker Balzacje doen met Doddie.
Doe eens niet zo goor mens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht even tot volgende maand.. Ga ik op je hoofd bloeden wanneer ik weer ongesteld ben
Normaal gedrag voor me, iedereen weet dat.. Sla je er met een slaghamer nog niet uitquote:
Serieus, de enige voor wie dat boeiend is, is een potentiële stalker, maar die wil je niet informeren.quote:Net terug van de fysio, straks naar de huisarts en daarna werken
ik regel wel een bulldozerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Normaal gedrag voor me, iedereen weet dat.. Sla je er met een slaghamer nog niet uit
ik informeer altijd al mijn stalkers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:23 schreef Chai het volgende:
Zoveel mensen die het nodig vinden dit soort dingen op fb te pleuren:
[..]
Serieus, de enige voor wie dat boeiend is, is een potentiële stalker, maar die wil je niet informeren.
ga het niet eens proberenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Normaal gedrag voor me, iedereen weet dat.. Sla je er met een slaghamer nog niet uit
Leuk.. Gaan we daarmee naar Deutschland scheuren, so so totally kats romantischquote:
Verstandig.. Valse hoop is een bitchquote:
T is een gavequote:
Ja koesteren hmmmmmmmmm koesteren zeg ik je hmmmmmquote:
enjoyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja koesteren hmmmmmmmmm koesteren zeg ik je hmmmmm
Maar nu ga ik even eten enzo![]()
Chloro, onze koningin in het Nederlandsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Tactisch is zowel een bijvoeglijk naamwoord als een bijwoord. Als bijvoeglijk naamwoord gebruik je het eigenlijk alleen voor dingen, dus niet voor personen. De tactische wapens, de tactische strategie etc. Als bijwoord kun je het wel in combinatie met personen gebruiken: dat was niet tactisch van hem.
Voor personen gebruik je tactvol. Ik ben tactvol, hij is tactvoller, zij zijn het meest tactvol.
quote:Alle plooien tussen Mario Balotelli (22) en Belgische vriendin Fanny Neguesha (22) zijn weer gladgestreken. Zo goed zelfs dat het koppel gaat trouwen. Volgens The Sun heeft de spits van AC Milan zijn model ten huwelijk gevraagd. Ze aarzelde naar verluidt niet en postte nadien haar diamanten verlovingsring op Instagram, een juweel dat bijna 120.000 euro zou hebben gekost. "Het is officieel", zette ze er als commentaar nog bij. De trouwerij zou voor dit jaar nog zijn.
quote:
Wat is een fatsoenlijke auto dan? mijn Citroen is niet fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je koopt eerst maar eens een fatsoenlijke auto
alles behalve alfa romeoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]?
[..]
Wat is een fatsoenlijke auto dan? mijn Citroen is niet fatsoenlijk?
bar¿quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vond die vorige chick die hij had wel wat knapper, Raffaella ofzo heet ze
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vond die vorige chick die hij had wel wat knapper, Raffaella ofzo heet ze
quote:
Ja wel oog voor vrouwelijk schoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel die dime pieces, deze man.
Vind ik ook beetje tokkiequote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel die dime pieces, deze man.
Gezien het aanwezige vrouwelijke gezelschap wou ik niet over golddiggers beginnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo naief. Elke gast met veel geld heeft dime pieces. En anders pak je het helemaal verkeerd aan
Je kan toch lezen blinde kalf.quote:
She takes my moneyyyyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezien het aanwezige vrouwelijke gezelschap wou ik niet over golddiggers beginnen.
Gewoon doen, fuck hen ;Dquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezien het aanwezige vrouwelijke gezelschap wou ik niet over golddiggers beginnen.
Denk niet dat MBHHH zich daar iets van aantrekt hoor, haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verbaasd mij nietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou Alfa zo over Citroën kiezen hoor.
Ja.quote:
Digitaal heertje hoor, dezequote:
Easy way outquote:
Echt hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutboy, heb je die E3-conferentie van PlayStation gezien?quote:
Kutboy? o_0quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutboy, heb je die E3-conferentie van PlayStation gezien?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.
zielig voor dat paard..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |