Een trutquote:
Dyke.quote:
hatseflatsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Tactisch is zowel een bijvoeglijk naamwoord als een bijwoord. Als bijvoeglijk naamwoord gebruik je het eigenlijk alleen voor dingen, dus niet voor personen. De tactische wapens, de tactische strategie etc. Als bijwoord kun je het wel in combinatie met personen gebruiken: dat was niet tactisch van hem.
Voor personen gebruik je tactvol. Ik ben tactvol, hij is tactvoller, zij zijn het meest tactvol.
zoiets jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Tactisch is zowel een bijvoeglijk naamwoord als een bijwoord. Als bijvoeglijk naamwoord gebruik je het eigenlijk alleen voor dingen, dus niet voor personen. De tactische wapens, de tactische strategie etc. Als bijwoord kun je het wel in combinatie met personen gebruiken: dat was niet tactisch van hem.
Voor personen gebruik je tactvol. Ik ben tactvol, hij is tactvoller, zij zijn het meest tactvol.
quote:
Dat ook natuurlijkquote:
Wajooo. Als ik moet vertellen wat ik van jou denk ben ik aan het eind van de dag nog niet klaarquote:
Open maar vast een Word-documentje, dan lees ik het vanavond wel bbyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajooo. Als ik moet vertellen wat ik van jou denk ben ik aan het eind van de dag nog niet klaar
likewisequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dat ook natuurlijk
Ben gek op jullie.. Echt.. Gek op jullie
Jouw vocabulaire is niet eens zo groot dat je een dag kunt vullen zonder jezelf te herhalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wajooo. Als ik moet vertellen wat ik van jou denk ben ik aan het eind van de dag nog niet klaar
Wow ;s.. Wil niet stoken hoor Vas, maar pik je dit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw vocabulaire is niet eens zo groot dat je een dag kunt vullen zonder jezelf te herhalen.
Awesome :$quote:
Volgens mij heb je het tegen de verkeerde neger, ik ben niet van de herhalingen en oude koeien uit de sloot.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw vocabulaire is niet eens zo groot dat je een dag kunt vullen zonder jezelf te herhalen.
Nee, jij bent een oude koe in een sloot hahahaha ;Pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het tegen de verkeerde neger, ik ben niet van de herhalingen en oude koeien uit de sloot.
Doe normaal tegen haar joh, ouwe balzaquequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij bent een oude koe in een sloot hahahaha ;P
Totally in de war nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het tegen de verkeerde neger, ik ben niet van de herhalingen en oude koeien uit de sloot.
Mijn balzak staat mooi op jouw kin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe normaal tegen haar joh, ouwe balzaque
Pas op tegen 2nutz he verdomde leprasnolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht even tot volgende maand.. Ga ik op je hoofd bloeden wanneer ik weer ongesteld benquote:
Hahaha godver nootmansquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij bent een oude koe in een sloot hahahaha ;P
Ben jij Miver? :$ Leprahoofd galorequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op tegen 2nutz he verdomde leprasnol
In Berlijn hebben ze koffiewinkels die Balzac heet, srs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mijn bestquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha godver nootmansMoet oprecht lachen door je retardfactor nu
Wachten met smartquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht even tot volgende maand.. Ga ik op je hoofd bloeden wanneer ik weer ongesteld ben
Deze manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op tegen 2nutz he verdomde leprasnol
Zullen we daar eens een bakje koffie gaan drinken dan.. Of wat anders, mocht je niet van koffie houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In Berlijn hebben ze koffiewinkels die Balzac heet, srs.
Congruentie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In Berlijn hebben ze koffiewinkels die Balzac heet, srs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |