quote:
Ja wel oog voor vrouwelijk schoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel die dime pieces, deze man.
Vind ik ook beetje tokkiequote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel die dime pieces, deze man.
Gezien het aanwezige vrouwelijke gezelschap wou ik niet over golddiggers beginnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo naief. Elke gast met veel geld heeft dime pieces. En anders pak je het helemaal verkeerd aan
Je kan toch lezen blinde kalf.quote:
She takes my moneyyyyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezien het aanwezige vrouwelijke gezelschap wou ik niet over golddiggers beginnen.
Gewoon doen, fuck hen ;Dquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezien het aanwezige vrouwelijke gezelschap wou ik niet over golddiggers beginnen.
Denk niet dat MBHHH zich daar iets van aantrekt hoor, haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verbaasd mij nietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou Alfa zo over Citroën kiezen hoor.
Ja.quote:
Digitaal heertje hoor, dezequote:
Easy way outquote:
Echt hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutboy, heb je die E3-conferentie van PlayStation gezien?quote:
Kutboy? o_0quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutboy, heb je die E3-conferentie van PlayStation gezien?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.
zielig voor dat paard..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |