R.I.P. Chaiquote:
diep ontroert door deze mooie woordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
R.I.P. Chai
20/05/1991 - 11/06/2013
Je was een waardig KLB SC-er, zonder jou zal er een leegte voortbestaan.
Jouw plekje zullen we voor eeuwig koesteren, niemand die jou kan vervangen.
Je had gedoe met die vergaderong, nu zullen wij vergaderen over jouw prachtig bestaan.
Frank Boeijen zong in een nummer: ‘Je bent zoveel voor me geweest. Een moeder, een dochter, de mooiste vrouw’. Dat was precies hoe ik over jou dacht. Je bent mijn moeder, soms moest ik je verzorgen als mijn dochter en altijd was je de mooiste vrouw. Een prachtige, stralende vrouw, altijd met mooie kleren, make-up, verzorgd. Ik hoop dat ik later op jou ga lijken. Dat ik op mijn vijftigste net zo mooi ben als jij was.
Maar het meest dankbaar ben ik voor de enorme hoeveelheid liefde, die onvoorwaardelijke liefde, die ik altijd van jou ontvangen heb. En mocht ik ooit kinderen krijgen, dan hoop ik dat ik net zoveel van ze kan houden als jij van mij gehouden hebt.
Chai, het gaat je goed.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
R.I.P. Chai
20/05/1991 - 11/06/2013
Je had gedoe met die vergadering, nu zullen wij vergaderen over jouw prachtig bestaan.
Frank Boeijen zong in een nummer: ‘Je bent zoveel voor me geweest. Een moeder, een dochter, de mooiste vrouw’. Dat was precies hoe ik over jou dacht. Je bent mijn moeder, soms moest ik je verzorgen als mijn dochter en altijd was je de mooiste vrouw. Een prachtige, stralende vrouw, altijd met mooie kleren, make-up, verzorgd. Ik hoop dat ik later op jou ga lijken. Dat ik op mijn vijftigste net zo mooi ben als jij was.
Maar het meest dankbaar ben ik voor de enorme hoeveelheid liefde, die onvoorwaardelijke liefde, die ik altijd van jou ontvangen heb. En mocht ik ooit kinderen krijgen, dan hoop ik dat ik net zoveel van ze kan houden als jij van mij gehouden hebt.
Chai, het gaat je goed.
1991 ja? I don't think so.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
R.I.P. Chai
20/05/1991 - 11/06/2013
Je had gedoe met die vergadering, nu zullen wij vergaderen over jouw prachtig bestaan.
Chai, het gaat je goed.
Ja zij mij nu. Prutsers faalden nogal met skype.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Hebben ze je al geaccepteerd, Chai?
Traantje gelaten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
R.I.P. Chai
20/05/1991 - 11/06/2013
Chai, het gaat je goed.
tl;drquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
R.I.P. Chai
20/05/1991 - 11/06/2013
Chai, het gaat je goed.
Is toch lelijk mayne. Fix even die sterrenachtergrond voor mij though, aub. (srs) (niet 3d maar gewoon die pic bedoel ik)quote:
No mayne, is de toekomst. Alles gaat die kant op, websites ook. Moet platter en cleaner.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Is toch lelijk mayne. Fix even die sterrenachtergrond voor mij though, aub. (srs) (niet 3d maar gewoon die pic bedoel ik)
Hoelaat hebbie?quote:
Oh vandaar. Ik hoor idd bij public.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Omdat hij nog niet released is voor public.
quote:
Oeh nog lang 'wachten'quote:
I'm all for clean & simple, maar vind dit te felgekleurd en niet helemaal simpel op de goede manier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
No mayne, is de toekomst. Alles gaat die kant op, websites ook. Moet platter en cleaner.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx.
Ja wil rusten, dus echt rust. En in vrede.
Tentamen ondernemingsrecht en belastingrecht. Niet geleerd gezien ik volledig vertrouw op mijn wettenbundels. Voel je mijn spijt?quote:
quote:
Haha, kut is dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tentamen ondernemingsrecht en belastingrecht. Niet geleerd gezien ik volledig vertrouw op mijn wettenbundels. Voel je mijn spijt?
succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tentamen ondernemingsrecht en belastingrecht. Niet geleerd gezien ik volledig vertrouw op mijn wettenbundels. Voel je mijn spijt?
Goede oude tijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
succes
ondernemingsrecht heb ik ook ooit gehad.
Die tactiek gebruikte ik ook bij recht ja. Was niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij mij werkte het alleen met strafrecht , andere rechtenvaken niet zo neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Die tactiek gebruikte ik ook bij recht ja. Was niet zo'n succes.
Good luck!
Ja, dat had ik ook altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja.. That sucks.. Maar geeft mij dus nog tijd om een uurtje nog even door te nemen. Werkt vaak het beste bij mij.
jaartje geleden?quote:
Nou dat dus idd..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, kut is dat.Alle dagen ervoor denk je van: fuck it. Op de dag zelf denk je van: HAD IK GVD MAAR GELEERD.
Succes!
rechtenvakenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Bij mij werkte het alleen met strafrecht , andere rechtenvaken niet zo nee
Waarom denk je dat je mij dingen kan opleggen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe aardig, zij kan er ook niets aan doen dat zij Arabisch is..
Ik doe wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je mij dingen kan opleggen?
Het is mijn lichaam, ik doe wat ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |