Oeh nog lang 'wachten'quote:
I'm all for clean & simple, maar vind dit te felgekleurd en niet helemaal simpel op de goede manier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
No mayne, is de toekomst. Alles gaat die kant op, websites ook. Moet platter en cleaner.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx.
Ja wil rusten, dus echt rust. En in vrede.
Tentamen ondernemingsrecht en belastingrecht. Niet geleerd gezien ik volledig vertrouw op mijn wettenbundels. Voel je mijn spijt?quote:
quote:
Haha, kut is dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tentamen ondernemingsrecht en belastingrecht. Niet geleerd gezien ik volledig vertrouw op mijn wettenbundels. Voel je mijn spijt?
succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tentamen ondernemingsrecht en belastingrecht. Niet geleerd gezien ik volledig vertrouw op mijn wettenbundels. Voel je mijn spijt?
Goede oude tijd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
succes
ondernemingsrecht heb ik ook ooit gehad.
Die tactiek gebruikte ik ook bij recht ja. Was niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij mij werkte het alleen met strafrecht , andere rechtenvaken niet zo neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Die tactiek gebruikte ik ook bij recht ja. Was niet zo'n succes.
Good luck!
Ja, dat had ik ook altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja.. That sucks.. Maar geeft mij dus nog tijd om een uurtje nog even door te nemen. Werkt vaak het beste bij mij.
jaartje geleden?quote:
Nou dat dus idd..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, kut is dat.Alle dagen ervoor denk je van: fuck it. Op de dag zelf denk je van: HAD IK GVD MAAR GELEERD.
Succes!
rechtenvakenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Bij mij werkte het alleen met strafrecht , andere rechtenvaken niet zo nee
Waarom denk je dat je mij dingen kan opleggen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe aardig, zij kan er ook niets aan doen dat zij Arabisch is..
Ik doe wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je mij dingen kan opleggen?
Het is mijn lichaam, ik doe wat ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |