inb4 xminator: autist much?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:04 schreef Martin-Ssempa het volgende:
OMG WAT EEN RACISTEN WAAROM IS DE TROL EEN NEGER? WAT EEN ONDERDRUKKING OMG IK VOEL ME ZO ONDERDRUKT WAAR ZIJN DE SPONSOREN IK GA ZE EMAILEN!!1 BOYCOT SONY EN HUN KUT AZIATISCHE RACISME
kim possible japans? ;')quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Typisch Japans-achtig dit toch? Doet me denken aan die tekenfilmserie met Kim Possible.
Zou je hier ook wijven met octopuss tentacles kunnen batsen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Typisch Japans-achtig dit toch? Doet me denken aan die tekenfilmserie met Kim Possible.
nou daarom 'wint' de pcquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:07 schreef Theoden het volgende:
Ik snap al dat Indie games gedoe van de laatste tijd niet ...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je hier ook wijven met octopuss tentacles kunnen batsen?
ik niet, dikke dingen ertussenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar weinig boeiends gezien
neequote:
dit inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:11 schreef Gamer_V het volgende:
iedereen die negatief doet over de laatste games snapt games niet
JAAA MEER HOUSE OF THE DEAD MAAANquote:
Ik pis gewoon azijn. Kom haten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:11 schreef Gamer_V het volgende:
jij wel want jij bent gamer_vquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:11 schreef Gamer_V het volgende:
dank je, wil je seksquote:
ik vergeef jequote:
jij hebt aitsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:15 schreef Martin-Ssempa het volgende:
ik zweer het je ik zou me anaal laten vernederen voor een ps4 wollah
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:15 schreef Martin-Ssempa het volgende:
ik zweer het je ik zou me anaal laten vernederen voor een ps4 wollah
ik geef 20 tenzij filmquote:Op dinsdag 11 juni 2013 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]geld inzamelen voor een PS4 en dan jou door een paard anaal vernederd te zien worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |