Welk gezeik?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kap nu maar gewoon met dit gezeik Betyar.
En gewillige vrouwen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Lief zijn is voor metroseksuele mannetjes
Word nu eens wakker uit die Disneydroom van jou.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:11 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon allemaal lief zijn en klep dicht houden.
Opbokken, je manschappen in NWS hebben je nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ga een tafel timmeren en reageer daar je frustraties op af zou ik zeggen.
Als er ergens gezeik vandaan komt, dan is het wel van jouw kant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van het type dat ik in de quote had staan.
ik drink liters water en koffie per dag. Dat zou dus goed kunnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als er ergens gezeik vandaan komt, dan is het wel van jouw kant.
Dat moet je genuanceerder zien in het licht van recentelijke ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik drink liters water en koffie per dag. Dat zou dus goed kunnen.
Nogmaals: Welk gezeik? Vs is weg en de SC is netjes. Dat willen ze hier denk ik zo houden, een nette SC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van het type dat ik in de quote had staan.
Dit vind ik niet netjes...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals: Welk gezeik? Vs is weg en de SC is netjes. Dat willen ze hier denk ik zo houden, een nette SC.
quote:Het totalitair regime van Vs werkt hier omgekeerd. Nu kan hij de dictator in NWS uithangen. Die extremisten daar hebben immers een leider nodig.
Wie heb ik nu weer beledigd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat moet je genuanceerder zien in het licht van recentelijke ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals: Welk gezeik? Vs is weg en de SC is netjes. Dat willen ze hier denk ik zo houden, een nette SC.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
Wanneer doen we weer eens een gangbang met al onze moeders?
Nee, jij bent zo een fijn figuur wil je zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel met je poepsmeerderij.
Kan je het ook gewoon een keertje van je af zetten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Vs hier loslaat, die trekt dat soort posts aan.
Nope.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je het ook gewoon een keertje van je af zetten?
Het begint nu dwangmatige trekjes aan te nemen.
Ik gedraag mijzelf voorbeeldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo een fijn figuur wil je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |