Jij bent ook niet meer welkom bij deze.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef waht het volgende:
VS is en blijft hier meer welkom dan andere users.
Ik ben zelden welkom, vaak aanwezig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer welkom bij deze.
Bek dicht stuk tuig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer welkom bij deze.
Insmeren met biologische kak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Klaver is een opmerkelijk vervelend figuur.
Ik heb nu eenmaal een website voor mijn bedrijf, dat daarmee mijn naam en adresgegevens bekend zijn op het world wide web maakt in mijn ogen niks uit, of ze nu via het telefoonboek of internet worden gevonden.......quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De politie komt je daarvoor van huis halen, en dat niet om koffie te komen drinken.
Jij bent zo schattig naïef, dat maakt je ook wel weer aandoenlijk. Maar aan de andere kant ben je natuurlijk ook een gemakkelijk slachtoffer van identiteitsfraude, net zoals jaarlijks bij duizenden mensen gebeurd.
En als je in de shit zit moet je niet denken dat de overheid en de politie je komen helpen de problemen op te lossen. Sterker nog, ze zijn er dan van overtuigd dat jij crimineel bezig bent en doen er alles aan om je kapot te maken. Zoals maar eens wat meer informatie over de zaak Ron Kowsoleea.
En daarom slinger je ook maar allerlei zaken over je privéleven op Fok?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een website voor mijn bedrijf, dat daarmee mijn naam en adresgegevens bekend zijn op het world wide web maakt in mijn ogen niks uit, of ze nu via het telefoonboek of internet worden gevonden.......
Doe ik ook in een kroeg.................quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En daarom slinger je ook maar allerlei zaken over je privéleven op Fok?
Je runt je bedrijf op Fok?
Eens. Hypocriet gedoe.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef betyar het volgende:
Mensen die anoniem hun ware aard laten zien op een forum![]()
![]()
Stelletje schijtluizen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef betyar het volgende:
Mensen die anoniem hun ware aard laten zien op een forum![]()
![]()
Stelletje schijtluizen.
Waarom hebben jullie dan niet gewoon je eigen (voor)naam als nick?quote:
Allemaal de schuld van Grynszpan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
Hoor je dat waht, betyar wil dat jij jouw persoonlijke gegevens hier post zodat hij je bij de volgende "Reichskristallnacht" kan opzoeken.
M'n achternaam omgedraaid vond ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie dan niet gewoon je eigen (voor)naam als nick?
Waarom wel?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie dan niet gewoon je eigen (voor)naam als nick?
Hypocriet gedoe dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n achternaam omgedraaid vond ik wel genoeg.
Anoniem? Mijn naam en adresgegevens zijn gewoon via (hoe werkt die knop) te zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Want te anoniem, volgens jouw eigen argumentatie.
Dan had je net zo goed ook geen nick hoeven te nemen maar je eigen naam kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Anoniem? Mijn naam en adresgegevens zijn gewoon via[ [url= http://i.fokzine.net/temp(...)epage.png]afbeelding[/url] ] te zien.
Dat valt mij nu pas opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n achternaam omgedraaid vond ik wel genoeg.
Ik heb sterke drank dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
Hoor je dat waht, betyar wil dat jij jouw persoonlijke gegevens hier post zodat hij je bij de volgende "Reichskristallnacht" kan opzoeken.
Vond Betyar wel een leuke, zo heette mijn vorige hond en de betekenins past wel een beetje bij me.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed ook geen nick hoeven te nemen maar je eigen naam kunnen gebruiken.
Die homodrank genaamd Sabra?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb sterke drank dus dat komt wel goed.
Je slaat de fles stuk en geeft betyar de scherven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb sterke drank dus dat komt wel goed.
Nee, ik wil gewoon wat drinken als ik het feest vanaf een afstandje bekijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je slaat de fles stuk en geeft betyar de scherven?
"Ja maar hullie dan?"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
Koos werd anders net zo gek toen zijn werkgever hier genoemd werd.
Precies.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
Nouja, php had volgens mij ook zitten dreigen met allerlei nare actie's richting werkgevers, dus ik kan begrijpen dat je dat soort informatie voor jezelf wilt houden.
Dat bedoel ik dus, sommige mensen zijn bang dat bekenden hun posts kunnen lezen, ofwel ze gedragen zich op een forum anders dan in het dagelijks leven, als dat negatieve gevolgen heeft voor je heb je dat toch echt zelf gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
Nouja, php had volgens mij ook zitten dreigen met allerlei nare actie's richting werkgevers, dus ik kan begrijpen dat je dat soort informatie voor jezelf wilt houden.
Dat is ook wel weer een goed punt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, sommige mensen zijn bang dat bekenden hun posts kunnen lezen, ofwel ze gedragen zich op een forum anders dan in het dagelijks leven, als dat negatieve gevolgen heeft voor je heb je dat toch echt zelf gedaan.
Nee, je weet nooit wat een dergelijke mongool allemaal voor verhalen kan verzinnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, sommige mensen zijn bang dat bekenden hun posts kunnen lezen, ofwel ze gedragen zich op een forum anders dan in het dagelijks leven, als dat negatieve gevolgen heeft voor je heb je dat toch echt zelf gedaan.
Dat zal ongetwijfeld kunnen, al kunnen ze dat ook gewoon zonder een forum of het www. Als je daar bang voor bent kun je maar beter van het www afblijven. Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens i.p.v. het kwade. Als je stelselmatig dingen post waarmee je expliciet je mening of denkwijze geeft, tja dat is toch je eigen schuld, net als mensen zover krijgen dat ze met persoonlijke gegevens gaan rommelen, dat doen ze niet zomaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je weet nooit wat een dergelijke mongool allemaal voor verhalen kan verzinnen.
In deze wereld is iemand die niets heeft gedaan niet per definitie onschuldig. Als je de juiste posts erbij zoekt en een leuk mailtje met allemaal beschuldigingen omtrent pedofilie naar jouw carnavalsvereniging stuurt dan sta jij met je bek vol tanden, ook al heb je niets gedaan, zulke zaken blijven aan jouw kleven.
Met deze uitspraak vraag ik mij af of je überhaupt wel eens in NWS komt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens i.p.v. het kwade.
Mwah, er zijn wel cybercriminelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef betyar het volgende:
net als mensen zover krijgen dat ze met persoonlijke gegevens gaan rommelen, dat doen ze niet zomaar.
Al was het maar een grapjas die 30 pizza's op jouw adres laat bezorgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, er is een goede reden om op internet relatief anoniem te blijven, maar die keus maakt natuurlijk iedereen zelf.
Een gestolen identiteit is goud waard op de zwarte markt, dus je hoeft niet eens de vervelende vent uit te hangen om daar een slachtoffer van te worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef betyar het volgende:
[..]
net als mensen zover krijgen dat ze met persoonlijke gegevens gaan rommelen, dat doen ze niet zomaar.
Ligt eraan wat voor pizza's.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al was het maar een grapjas die 30 pizza's op jouw adres laat bezorgen.
Dan heb je het met je posts die je neerplopt toch echt zelf gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met deze uitspraak vraag ik mij af of je überhaupt wel eens in NWS komt.
Overigens kan je met de uitspraken die jij over Joden hebt gedaan jou ook in de problemen brengen, het verschil met de realiteit is dat dit soort zaken de nuance mist en op internet ook blijven staan als "bewijs".
En dan hoef je maar één debiel te hebben die de pik op jou heeft en dat soort informatie vervolgens tegen je gebruikt. Debielen lopen er op deze aardkloot genoeg rond, dus het is zeer naïef om in het goede van de mens te geloven.
Nee, er is een goede reden om op internet relatief anoniem te blijven, maar die keus maakt natuurlijk iedereen zelf.
Wat snap jij niet aan "nuance missen"?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan heb je het met je posts die je neerplopt toch echt zelf gedaan.
Ik neem aan dat de pizza's al betaald zijn.quote:
Nee, anders was er ook geen probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de pizza's al betaald zijn.
Dan zal ik niet rusten totdat de dader berecht wordt in een speciale Israëlische rechtbank.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, anders was er ook geen probleem natuurlijk.
Sterkte aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dan zal ik niet rusten totdat de dader berecht wordt in een speciale Israëlische rechtbank.
Nabestaanden zullen er niet zijn.quote:
Nu lul je uit je nek. Jij stemt SP en geeft er in elke discussie blijk van altijd van het kwade van de mens uit te gaan. Ging je van het goede uit dan was je libertarier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld kunnen, al kunnen ze dat ook gewoon zonder een forum of het www. Als je daar bang voor bent kun je maar beter van het www afblijven. Ik ga nog steeds uit van het goede in de mens i.p.v. het kwade. Als je stelselmatig dingen post waarmee je expliciet je mening of denkwijze geeft, tja dat is toch je eigen schuld, net als mensen zover krijgen dat ze met persoonlijke gegevens gaan rommelen, dat doen ze niet zomaar.
Een voorbeeld stellen werkt in de regel dan weer wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
Ik hoop dat het gros van de mensen wel kunnen zien wanneer een post serieus is en wanneer niet. Wanneer je dat niet kunt, dan heb je een probleem en nogmaals: elke post zet je zelf neer, aanvaard de consequenties die daaraan vast hangen, kun je dat niet en je zielig in een hoekje gaat janken omdat via een forum je ware aard naar boven is gekomen heb je dat toch echt aan jezelf te danken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan "nuance missen"?
http://www.telegraaf.nl/b(...)y_babyvoeding__.htmlquote:Om borstvoeding niet te ontmoedigen, mag op bepaalde babyvoeding geen foto van een baby meer komen. Dat heeft het Europees Parlement in Straatsburg dinsdag besloten.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nu lul je uit je nek. Jij stemt SP en geeft er in elke discussie blijk van altijd van het kwade van de mens uit te gaan. Ging je van het goede uit dan was je libertarier.
Zie je dat je van het slechte in de mens uitgaat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef betyar het volgende:
[..]Libertariers gaan helemaal nergens van uit, al helemaal niet van je medemens.
Libertariers zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zie je dat je van het slechte in de mens uitgaat?
Iemand heeft met het spijkerpistool Betyars bovenkamer doorzeeft in plaats van het laminaat. Sinds die tijd is hij het spoor een beetje bijster.quote:
Bedrijfsongeval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Iemand heeft met het spijkerpistool Betyars bovenkamer doorzeeft in plaats van het laminaat. Sinds die tijd is hij het spoor een beetje bijster.
Nou, nou. nou.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Iemand heeft met het spijkerpistool Betyars bovenkamer doorzeeft in plaats van het laminaat. Sinds die tijd is hij het spoor een beetje bijster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |