Dat kom je toch al bijna niet, als er genoeg mensen zijn met zo'n voorrangspas moeten die ook in de rij wachten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef Gia het volgende:
Maar bij grote drukte kom je met een gewoon kaartje vrijwel niet meer aan de beurt.
Dat is niet eventueel, dat is zeker. Andere mensen hoeven weer minder lang te wachten, omdat die meer betalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat eventueel mensen al een kaartje hebben gekocht, en nu langer moeten wachten omdat anderen voorrang krijgen.
Arme kinderenquote:Gewoon slim van Walibi, of oneerlijk voor ouders met arme kinderen? Vertel het ons hieronder!
Klopt, maar als je dat vantevoren weet is het geen probleem. Als je hebt betaald voor volledige toegang en je blijkt ineens tweederangs toegang te hebben dan heb je niet gekregen waarvoor je betaald hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is niet eventueel, dat is zeker. Andere mensen hoeven weer minder lang te wachten, omdat die meer betalen.
Dit eigenlijk. Kan verkeerd uitpakken voor het pretpark omdat de reguliere wachtrijen te lang worden, of juist de betaalde wachtrijen te lang worden. En dan gaat er niemand meer heen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat eventueel mensen al een kaartje hebben gekocht, en nu langer moeten wachten omdat anderen voorrang krijgen.
Verder, als het je niet bevalt dan ga je niet. Het is geen publieke instelling. Ik heb mijn twijfels bij het commerciele succes op lange termijn, omdat het wat mensen waarderen aan een pretpark wel eens zou kunnen ondergraven, maar dat is iets tussen het ondernemingsbestuur enerzijds, en de aandeelhouders en schuldeisers anderzijds.
Ik vind iemand die een speedticket koopt in een pretpark eigenlijk vergelijkbaar met iemand die bij een all you can eat wokrestaurant alleen maar biefstukreepjes neemt, "omdat dat het duurste is", maar goed,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:02 schreef basvandalen het volgende:
ik vind het juist heerlijk
op een drukke dag neem ik voor alles zo'n speed ticket
mja ach blijkbaar behoor ik nu tot de rijke dan
Dat is subjectief want toegang blijft volledig, echter marginaal langzamer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dat vantevoren weet is het geen probleem. Als je hebt betaald voor volledige toegang en je blijkt ineens tweederangs toegang te hebben dan heb je niet gekregen waarvoor je betaald hebt.
Maar dan krijgen we de faster /fast pas voor nog eens 30 euro erbij. Maximaal je klanten uitpersen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit eigenlijk. Kan verkeerd uitpakken voor het pretpark omdat de reguliere wachtrijen te lang worden, of juist de betaalde wachtrijen te lang worden. En dan gaat er niemand meer heen.
Maar dat is inderdaad iets waar Walibi zich druk over moet maken. Het is geen publieke instelling.
Ik vind het eerder te vergelijken met vliegtuigtickets. Je betaald wat extra voor extra service.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind iemand die een speedticket koopt in een pretpark eigenlijk vergelijkbaar met iemand die bij een all you can eat wokrestaurant alleen maar biefstukreepjes neemt, "omdat dat het duurste is", maar goed,
Dan gaan mensen niet meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we de faster /fast pas voor nog eens 30 euro erbij. Maximaal je klanten uitpersen.
vind ik niet helemaal juistquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind iemand die een speedticket koopt in een pretpark eigenlijk vergelijkbaar met iemand die bij een all you can eat wokrestaurant alleen maar biefstukreepjes neemt, "omdat dat het duurste is", maar goed,
10 minuten wachtrij vs 120 minuten wachtrij, dat noem ik niet marginaal langzamerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is subjectief want toegang blijft volledig, echter marginaal langzamer.
Hij bedoelt dus juist dat je in plaats van 120 121 minuten moet wachten omdat er iemand met een speedpas voorgaat, waardoor de 'paupers' iets langer in de rij moeten staan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef Basp1 het volgende:
10 minuten wachtrij vs 120 minuten wachtrij, dat noem ik niet marginaal langzamer
Nou, dat dus, mevrouw de pedagoge.. Of vindt ze het ook oneerlijk dat zij in een aftandse Suzuki Swift haar kinderen naar school moet brengen, en de rijke ouders in een Range Rover? Dat andere kindjes wel op nieuwe Nikes lopen, en haar kinderen op neppe All-Stars van de Bristol?quote:"Hoe leg je aan je kind uit dat het in een ellenlange rij moet staan, terwijl andere kinderen vrolijk voordringen? En dat alleen omdat hun ouders meer geld hebben?", zegt pedagoge Marijke Bisschop op de Belgische radio.
Juist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus juist dat je in plaats van 120 121 minuten moet wachten omdat er iemand met een speedpas voorgaat, waardoor de 'paupers' iets langer in de rij moeten staan.
Die fastpass wachtrijen zijn echt wel korter dan de reguliere wachtrijen, het is niet zo dat je fastpas alleen de laatste minuut werkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus juist dat je in plaats van 120 121 minuten moet wachten omdat er iemand met een speedpas voorgaat, waardoor de 'paupers' iets langer in de rij moeten staan.
Nee, dat de mensen die een normale pas hebben een minuut langer moeten wachten doordat er mensen met fastpass voorgaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die fastpass wachtrijen zijn echt wel korter dan de reguliere wachtrijen, het is niet zo dat je fastpas alleen de laatste minuut werkt.
Dat staat er ook niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die fastpass wachtrijen zijn echt wel korter dan de reguliere wachtrijen, het is niet zo dat je fastpas alleen de laatste minuut werkt.
Weet je ook dat er daar dag- fastpassen bestaan waardoor je niet eens die planning hoeft te maken en dus overal zo door kan lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef MsMessy het volgende:
Vond het systeem in Florida bij de pretparken van Disney wel mooi. Vooraf kaartjes halen bij de attracties voor een bepaalde tijd met je toegangskaart en daardoor niet in de rij hoeven staan. Moeite doen om de rij te kunnen ontlopen. Niet extra betalen, maar vooraf nadenken over wat past en dan plannen. Werkte geniaal.
Ja maar als ik me het goed herinner moest je daar wel extra voor betalen. Maar het is ook alweer een paar jaar terug dat ik daar was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Weet je ook dat er daar dag- fastpassen bestaan waardoor je niet eens die planning hoeft te maken en dus overal zo door kan lopen.
Ik kan best een duurder kaartje betalen, dus je opmerking slaat nergens op. Maar ik denk aan gezinnen met kinderen, voor wie dit echt te duur is, en voor wie die lange rijen echt een crime is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:55 schreef The_stranger het volgende:
Ah gossie, de zij-zijn-rijk-en-wij-zijn-arm kaart wordt weer gespeeld.
Ja en?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Gia het volgende:
Zie je steeds die rijke yuppen langs komen, zwaaiend met hun speedykaartje.
Niemand dwingt die arme gezinnetjes waar jij zoveel om zegt te geven naar een pretpark te gaan waar fastpassen zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Gia het volgende:
Ik kan best een duurder kaartje betalen, dus je opmerking slaat nergens op. Maar ik denk aan gezinnen met kinderen, voor wie dit echt te duur is, en voor wie die lange rijen echt een crime is.
Ze moeten nu wachten en ze moeten nog steeds wachten. Als het een crime is moeten ze niet gaan of meer verdienenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan best een duurder kaartje betalen, dus je opmerking slaat nergens op. Maar ik denk aan gezinnen met kinderen, voor wie dit echt te duur is, en voor wie die lange rijen echt een crime is.
Dan moet je gehandicapt worden, mag je overal doorrijden en hoef je niks extra's te betalen. En je mag dichtbij de ingang parkeren ook in je gesubsidieerde auto. Gratis!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
Ik zou het liefste nog eentje hebben. Waar ze je rond rijden in een karretje en je gegarandeerd geen seconde hoeft te wachten en je altijd eerste plaats mag kiezen in de attractie
Als je je arm afhakt ben je gehandicapt maar mag je niet vooraan parkeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je gehandicapt worden, mag je overal doorrijden en hoef je niks extra's te betalen. En je mag dichtbij de ingang parkeren ook in je gesubsidieerde auto. Gratis!
DISCRIMINATIE!!!!111quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
Als je je arm afhakt ben je gehandicapt maar mag je niet vooraan parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |