quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef over_hedge het volgende:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
Beste stream
ze kunnen niet doodquote:
an, gaan door je auto heenquote:
ditquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef over_hedge het volgende:
Oke dit spel faalt. Wel hele vette cgi in de trailer.
meh, interesseert me niet, zo'n jaarlijkse franchise als codquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Komt de nieuwe AC nog voorbij zo?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Komt de nieuwe AC nog voorbij zo?
Ik heb niet eens een tablet.quote:
Ze speelde er wel leuk op in jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel mooi deze presentatie een dag na het PRISM gebeuren
Same herequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Ineens kachelt mn kwaliteit achteruitBlokjes, overal blokjes.
komt nog zat uit en is er al.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Watch Dogs komt toch dit jaar al uit? Waarom geen gameplay dan?
ja das makkelijk hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:46 schreef over_hedge het volgende:
Oktober all platforms. Maar xbox one komt in sept
November meinst du.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:46 schreef over_hedge het volgende:
Oktober all platforms. Maar xbox one komt in sept
quote:
Maar ps4 dus ook minstens oktquote:
ik heb altijd rond 20 october aangehouden en dat blijf ikquote:
JIJ BENT EEN TVquote:
rabbits man, de ADHD variant van raymannquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Theoden het volgende:
wtf is dit nu weer ... even drankje en chippies scoren
de naam zegt het al!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:48 schreef Verbodsbord het volgende:
No one knows what they are?
Allemaal broodmongolen dus, zijn duidelijk konijnen.
jij bent een kipquote:
Nogal jaquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:49 schreef maxburger het volgende:
Tulpen! Dit betekent Assassin's Creed Groningen!
HET IS POKEMON RAB-AND-WHITE 3quote:
de enige 3 voor jou hier is je 3e waarschuwing, bij de 4e komt danny vannacht langsquote:
TOLD YOU!quote:
Zorg dat ie niet tijdens Sony komt danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de enige 3 voor jou hier is je 3e waarschuwing, bij de 4e komt danny vannacht langs
kemonquote:
doeiquote:
beste van de 3quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Lol, Dit komt ongeveer 1 op 1 uit Pirates of the Caribbean
RELEASE THE KRAKENquote:
sony gaat dit zo uitmelkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:56 schreef poker4lifee het volgende:
weinig competitie voor sony zo om wat goeds neer te zetten.
jij bent een stuurwielquote:
Waarom heb jij er zoveel vertrouwen in?quote:
spuiend gekquote:
dankquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
door de laatste berichten, ze zeiden dat ze ms in alles gingen oertreffen omdat ze t laatste slot hebben ,alles waar ms in faalt gingen ze adressenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom heb jij er zoveel vertrouwen in?
ps4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:56 schreef over_hedge het volgende:
Sony gaat denk ik te veel vita en ps4 onzin laten zien
GT boelertquote:
Dat dan weer wel.quote:
het zijn programmers, die hebben geen kledings advies behalve van mammaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Al die gasten kleden zich wel ongelovelijk matig zeg
Zou er nou niemand daar achter zijn die ff zegt: 'Hč gozer, volg mij even naar de kledingkast want dit kan niet hč'.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Al die gasten kleden zich wel ongelovelijk matig zeg
met lé cock up l'arsequote:
beter dan Nederlanders.quote:
omdat openworld en zee en footage enzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
maar wat de neuk heeft dit nou met ASSASSIN's creed te maken dan?
Echt hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zou er nou niemand daar achter zijn die ff zegt: 'Hč gozer, volg mij even naar de kledingkast want dit kan niet hč'.
you are a piratequote:
nogmaals, moeders kleden ze, wat verwacht je danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Echt heFatsoenlijk overhemd en pantalon moet er toch wel vanaf kunnen met al die AAA games, maar nee.
ja maar geen gameplayquote:
Petitie sturen naar Ubi dan maar, dan kun je volgend jaar mooi een shoutout doen naar Fok!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nogmaals, moeders kleden ze, wat verwacht je dan
dan moeten ze mij op die stage zetten, dan heb je alleen maar chicks die van de stoel afdruipen daar
JIJ BENT EEN PIRAAT!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:00 schreef maxburger het volgende:
Doe wat je wil, een piraat die is vrij.
nee, gayhomosquote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Petitie sturen naar Ubi dan maar, dan kun je volgend jaar mooi een shoutout doen naar Fok!
dat racismequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens:
-Vrouwen die over games praten
-#girlwood
-Negerinnen![]()
-Ubisoft
KEIHARDE PLASSER VAN DIE GIGANT NATUURLIJKquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
KEIHARDE PLASSER VAN DIE GIGANT NATUURLIJK
Tjahquote:SolipsistLife UBISUCKS
Today at 1:03 AM
ja ik komquote:
Geen ene kut dus. Net zoals AC3 dat betreft geen kont meer met Assassins te maken had...quote:
nog een ?quote:
uiteraard, maar geld hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen ene kut dus. Net zoals AC3 dat betreft geen kont meer met Assassins te maken had...
Dat ging vorige keer niet zo goedquote:
hier nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:06 schreef -CRASH- het volgende:
De constate streaming op PSXsense is nu ook klote
Damn, inderdaad.....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
Ohhh de xbox komt 21 november, net voor black friday.
slimme klootzakken!
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:06 schreef -CRASH- het volgende:
De constate streaming op PSXsense is nu ook klote
kijk, die link leg ik even hequote:
pics !quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:07 schreef over_hedge het volgende:
Leuk een trailer waar je nog niks te weten komt
Waarschijnlijk bang voor tegenvallende verkopen, dus dan maar zo aan de onwetende massa slijtenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk, die link leg ik even he![]()
goedzo jimbo, goedzo
oudersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang voor tegenvallende verkopen, dus dan maar zo aan de onwetende massa slijten
net een vrouwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:07 schreef Theoden het volgende:
lol wtf man ... 5 minuten en weten helemaal NIKS
omdat ',erica het dan 1600 isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:08 schreef maxburger het volgende:
Waarom is Sony pas om 3 uur? Ik wil morgen niet te brak zijn.
MMORPGquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:08 schreef poker4lifee het volgende:
5 minuten naar dat spel lopen kijken en nog steeds geen idee wtf het nou is
zien we nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:08 schreef poker4lifee het volgende:
5 minuten naar dat spel lopen kijken en nog steeds geen idee wtf het nou is
idd@Theoden
hype man duhquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:09 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is dat gezeik met die tablets overal toch?
Kijk al vanaf het begin en nu stottert het beeld en geluidquote:
Twee zielen, één gedachte is wat ik dacht toen ik zag dat je even naar me lachte. Het was voor mij alsof de tijd even stilstond, mijn hart op tilt stond wat ik eigenlijk wel chill vond.quote:
ze zeiden net al iets over een known franchise, maar verstond er niet veel vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef Jimbo het volgende:
dit is een vervolg van iets man, die oranje rondjes hadj e vroeger ook op iemand staan in zn game, uit 1998 oid
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef maxburger het volgende:
[..]
Twee zielen, één gedachte is wat ik dacht toen ik zag dat je even naar me lachte. Het was voor mij alsof de tijd even stilstond, mijn hart op tilt stond wat ik eigenlijk wel chill vond.
Ghost Recon: Black Fridayquote:
nee dit is een aparte gamequote:
ja, als ik het zie weet ik het ook.quote:
Ik heb het niet eens gehoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme ik weet de naam nietm eer van die game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |