Nogal jaquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:49 schreef maxburger het volgende:
Tulpen! Dit betekent Assassin's Creed Groningen!
HET IS POKEMON RAB-AND-WHITE 3quote:
de enige 3 voor jou hier is je 3e waarschuwing, bij de 4e komt danny vannacht langsquote:
TOLD YOU!quote:
Zorg dat ie niet tijdens Sony komt danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de enige 3 voor jou hier is je 3e waarschuwing, bij de 4e komt danny vannacht langs
kemonquote:
doeiquote:
beste van de 3quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef Verbodsbord het volgende:
Lol, Dit komt ongeveer 1 op 1 uit Pirates of the Caribbean
RELEASE THE KRAKENquote:
sony gaat dit zo uitmelkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:56 schreef poker4lifee het volgende:
weinig competitie voor sony zo om wat goeds neer te zetten.
jij bent een stuurwielquote:
Waarom heb jij er zoveel vertrouwen in?quote:
spuiend gekquote:
dankquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
door de laatste berichten, ze zeiden dat ze ms in alles gingen oertreffen omdat ze t laatste slot hebben ,alles waar ms in faalt gingen ze adressenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom heb jij er zoveel vertrouwen in?
ps4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:56 schreef over_hedge het volgende:
Sony gaat denk ik te veel vita en ps4 onzin laten zien
GT boelertquote:
Dat dan weer wel.quote:
het zijn programmers, die hebben geen kledings advies behalve van mammaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Al die gasten kleden zich wel ongelovelijk matig zeg
Zou er nou niemand daar achter zijn die ff zegt: 'Hč gozer, volg mij even naar de kledingkast want dit kan niet hč'.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Al die gasten kleden zich wel ongelovelijk matig zeg
met lé cock up l'arsequote:
beter dan Nederlanders.quote:
omdat openworld en zee en footage enzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
maar wat de neuk heeft dit nou met ASSASSIN's creed te maken dan?
Echt hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:58 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Zou er nou niemand daar achter zijn die ff zegt: 'Hč gozer, volg mij even naar de kledingkast want dit kan niet hč'.
you are a piratequote:
nogmaals, moeders kleden ze, wat verwacht je danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Echt heFatsoenlijk overhemd en pantalon moet er toch wel vanaf kunnen met al die AAA games, maar nee.
ja maar geen gameplayquote:
Petitie sturen naar Ubi dan maar, dan kun je volgend jaar mooi een shoutout doen naar Fok!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nogmaals, moeders kleden ze, wat verwacht je dan
dan moeten ze mij op die stage zetten, dan heb je alleen maar chicks die van de stoel afdruipen daar
JIJ BENT EEN PIRAAT!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:00 schreef maxburger het volgende:
Doe wat je wil, een piraat die is vrij.
nee, gayhomosquote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Petitie sturen naar Ubi dan maar, dan kun je volgend jaar mooi een shoutout doen naar Fok!
dat racismequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens:
-Vrouwen die over games praten
-#girlwood
-Negerinnen![]()
-Ubisoft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |