Moest die van Nick Cave nog worden gecensureerd voor de US marketquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die laatste: op groot formaat zitten er zo veel details inDat vind ik dermate tof dat ik de lelijke letters vergeef)
Een dokter is onderwegquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:05 schreef Tchock het volgende:
Die van Nick CaveStuurt hij haar nou weg, of laat hij juist licht binnen? Is zij verdrietig of beschermt ze haar handen tegen het felle zonlicht? Zat ze opgesloten? En waarom loopt ze op haar tenen? Mag Cave haar niet horen, of iemand anders? Degene die haar opsloot?
Neuh, maar over die cover is wel nagedacht en een halve dag tijd genomen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Bol_Wan het volgende:
De artiesten die hun hoezen helemaal zelf maken zijn op één hand te tellen Moody. Of dacht je dat Nick Cave even de timer erop had gezet?
Dus? Daar is net zo veel over nagedacht als over Cave's cover, hoor. Die huurt een fotograaf in, die maakt duizend foto's en Cave kiest de beste uit. Vampire Weekend plukken een foto die ze heel mooi vinden uit een archief. Wat is het verschil?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
Die van VW is erg mooi, maar vooral dankzij de prachtige foto. (die ze zelf niet genomen hebben kan ik je verklappen)
Voor de rest hebben ze hun bandnaam er op gegooid en de albumnaam in de rechterbovenhoek gemoffeld (enigszins niet zo mooi).
Mooie foto dus, goed gegoogled zeg maar
Niet eens. Naar wat ik gelezen heb in een interview was het een toevallige voltreffer toen Cave even het gordijn wilde opentrekken. Zijn vrouw was natuurlijk niet toevallig naakt, maar ze hadden iig iets anders voor ogen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, maar over die cover is wel nagedacht en een halve dag tijd genomen.
Maar goed, de mooiste covers zijn juist de eenvoudigste. Beter goed gegoogled, dan slecht gemaakt ofzo
Naja hoe dan ook, ik vind die van Cave 10x mooierquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet eens. Naar wat ik gelezen heb in een interview was het een toevallige voltreffer toen Cave even het gordijn wilde opentrekken. Zijn vrouw was natuurlijk niet toevallig naakt, maar ze hadden iig iets anders voor ogen...
Ik ook niet. Wel leuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef DO2 het volgende:
Oh, is dat de vrouw van Nick Cave? Wist ik niet eens.
Peter Adams maakt zijn eigen artworkquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
Afgezien van hipsterindiebandjes die op de keukentafel dingen in elkaar knutselen als de Klaxons in vroege jaren maakt vrijwel geen artiest zelf de albumhoezen. Hoewel deze wel door Casablancas gemaakt is:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel gek dat ze het niet zelf doen. Zoveel kan er niet fout gaan toch? En lijkt me juist een van de leukste dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
Afgezien van hipsterindiebandjes die op de keukentafel dingen in elkaar knutselen als de Klaxons in vroege jaren maakt vrijwel geen artiest zelf de albumhoezen. Hoewel deze wel door Casablancas gemaakt is:
[ afbeelding ]
Nou ja, je moet maar net een goede foto hebben. Geforceerd iets maken lijkt me heel lastig. En er zijn natuurlijk ook heel veel albumhoezen die niet of nauwelijks fotomateriaal er op hebben maar vooral teksten en tekeningen. Dat kunnen de meeste mensen helemaal niet maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat ze het niet zelf doen. Zoveel kan er niet fout gaan toch? En lijkt me juist een van de leukste dingen.
Vind juist de kleuren niet mooi, de foto is wel weer goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook gemaakt door de zanger/schrijver van Tame Impala. Met een analoge camera; door een fout bij het ontwikkelen kwam er een rode vlek op.Hoe hipster kan je het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |