Handig dit.quote:Roelandts rijdt met gebroken rib
Toegevoegd: zaterdag 29 jun 2013, 11:39
Update: zaterdag 29 jun 2013, 11:40
Jurgen Roelandts van Lotto-Belisol start de Tour de France met een gebroken rib.
De Belg was tien dagen geleden in de ZLM Toer ten val gekomen, maar de breuk werd nu pas ontdekt.
De breuk kwam vrijdagavond aan het licht bij een controle in de nieuwe medische vrachtwagen die dit jaar voor het eerst meerijdt tijdens de Tour. In de wagen kunnen onder meer echo's en röntgenfoto's gemaakt worden, waardoor renners niet altijd meer naar het ziekenhuis hoeven.
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:02:28No fractures for Tony Martin. He has a concussion and contusion of the lung. Deep wound on elbow Decision on start stage 2 taken tomorrow reageer retweet
twitter:itvcycling twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:43:51Tony Martin has a suspected broken collarbone and here's Kloden's leg: h http://t.co/H4pszciub2 reageer retweet
hoeft ie iig niet die afdaling van alpe 'd huez te doenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitvaller #1
Tony Martin met een sleutelbeenbreuk in de ambulance naar het ziekenhuis.
Die zien we niet terug.
Reageer even normaal joh.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hoeft ie iig niet die afdaling van alpe 'd huez te doen
quote:Vrees voor gebroken schouder Tony Martin
De Duitse wielrenner Tony Martin moet de Ronde van Frankrijk mogelijk al na de eerste etappe verlaten. De wereldkampioen tijdrijden was zaterdag één van de vele renners die in de slotfase van de etappe naar Bastia tegen de grond smakte. Hij heeft mogelijk zijn schouder gebroken en is naar het ziekenhuis afgevoerd.
Ook vorig jaar kwam de 28-jarige coureur van Omega Pharma-QuickStep al in de eerste rit ten val. Hij liep daarbij een breukje in zijn linkerhand op, maar kon de Tour wel vervolgen. Hij stapte na de eerste rustdag alsnog af.
Bron: Volkskrant
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:02:28No fractures for Tony Martin. He has a concussion and contusion of the lung. Deep wound on elbow Decision on start stage 2 taken tomorrow reageer retweet
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 21:00:15Tony Martin is NOT out yet. OPQS report decision will be taken tomorrow morning. Nothing broken but many injuries. #tdf reageer retweet
Mss dan ook even een TT-change dat het ook over de ziekenboeg mag gaan ipv alleen uitvallers?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:12 schreef Lutte het volgende:
Deze gaat weer openHier verder over uitvallers en pechvogels.
Checkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mss dan ook even een TT-change dat het ook over de ziekenboeg mag gaan ipv alleen uitvallers?
Zou me niet verbazen als hij opgeeft in de loop van de etappe.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, start 'gewoon' is het niet idd, maar hij start wel.
Ik vind het belachelijk, zeker als je bijvoorbeeld het geval Horner van paar jaar terug bekijkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, start 'gewoon' is het niet idd, maar hij start wel.
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk, zeker als je bijvoorbeeld het geval Horner van paar jaar terug bekijkt.
Zal idd denk ik niet zo lang blijven rijden.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 30-06-2013 om 10:35:57Ben geen dokter, maar na het lezen van medisch rapport van Tony Martin, lijkt het me onverantwoord te gaan rijden. Maar hij doet t dus toch. reageer retweet
Net als vorig jaar anders gewoon op de rustdag. Hij wil wss. nog graag de TTT rijden maar dat lijkt me niet te doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij opgeeft in de loop van de etappe.
Niet? Ik kon het niet meer goed volgen, was de kluts een beetje kwijt!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cav is zelf toch niet gevallen?
quote:
Maar:twitter:TourDeJose twitterde op zondag 30-06-2013 om 20:27:06Norwegian TV reports Geraint Thomas is back to hospital (via @Pedalingtheroad) Thomas finished second to last today #TDF reageer retweet
twitter:tdf_100 twitterde op maandag 01-07-2013 om 09:17:15Geraint Thomas expected to continue today despite suffering incredibly yesterday. Holding on for the TTT tomorrow at least #tdf reageer retweet
Misschien is hij dan inderdaad nog 5 kilometer nuttig...quote:
Om vervolgens buiten tijd binnen te komen..quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Misschien is hij dan inderdaad nog 5 kilometer nuttig...
Ted King?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Volgens letour is er iemand uitgevallen/niet gestart, maar wie? Er worden 195 namen opgenomen in het klassement.
was vooraf al niet mogelijk, lossen vanaf meter 1 betekend dat hij dik 45 gemiddeld alleen moest rijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:56 schreef 4-elements het volgende:
King eruit wegens overschrijden van de tijdslimiet.
Deze Sky-held gaat gewoon doorrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 1 juli 2013 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]Maar:twitter:TourDeJose twitterde op zondag 30-06-2013 om 20:27:06Norwegian TV reports Geraint Thomas is back to hospital (via @Pedalingtheroad) Thomas finished second to last today #TDF reageer retweet
twitter:tdf_100 twitterde op maandag 01-07-2013 om 09:17:15Geraint Thomas expected to continue today despite suffering incredibly yesterday. Holding on for the TTT tomorrow at least #tdf reageer retweet
Uiteraard is dat ook een oorzaak, maar hij ligt er nu definitief uit omdat ie te laat was.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:18 schreef debeterebob het volgende:
King was toch ook geblesseerd neem ik aan?
Kan je iets als 'door gevolgen valpartij' bijzetten o.i.d.? Anders komt hij ook over als een kneusjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard is dat ook een oorzaak, maar hij ligt er nu definitief uit omdat ie te laat was.
Zoiets?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je iets als 'door gevolgen valpartij' bijzetten o.i.d.? Anders komt hij ook over als een kneusje
twitter:joelindsey twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 17:51:02Just heard from @iamtedking's agent that reports of his DSQ may be preliminary. Still hope! #tedwatch reageer retweet
twitter:joelindsey twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 17:54:10#tedwatch: Ted's estimated finish time was sub 32:00. Conflicting reports on whether he's still in race. Official cutoff is 32:24. reageer retweet
twitter:joelindsey twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 18:18:48#tedwatch From @whityost, results sheet in #TdF press room shows Ted listed as HD. No time given, just HD. reageer retweet
twitter:iamtedking twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 18:43:06What would be incredible is if someone could get a picture of me crossing the line with my time on the finish line. Thanks. reageer retweet
twitter:iamtedking twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 20:18:35By my count, I'm at 32:24. I'm honestly not sure where 32:32 is from. http://t.co/bebYFMBL0e
reageer retweet
twitter:joelindsey twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 20:26:26To be clear: @iamtedking issue is NOT about whether ASO should overlook :07 on time cut; it's about whether they accurately timed him. reageer retweet
Middenhandsbeentje inderdaad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:21 schreef TheArt het volgende:
Zubeldia schijnt zijn hand te hebben gebroken.
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 03-07-2013 om 20:11:20@velonews @gregorbrown Guys, could you get the story right before going on this? he fractured it the first day. It's not that bad. sheesh. reageer retweet
Ik wilde 'm net plaatsen. Dat is toch al wat beter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:13 schreef baggerbaas het volgende:
Over Hesjedaltwitter:Vaughters twitterde op woensdag 03-07-2013 om 20:11:20@velonews @gregorbrown Guys, could you get the story right before going on this? he fractured it the first day. It's not that bad. sheesh. reageer retweet
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 03-07-2013 om 20:13:30To clarify,Ryder has a very small fracture in 1 rib from the 1st day's crash. He's fine. Just got it x-rayed today to help optimize taping. reageer retweet
Zonnebrand vergeten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef TheArt het volgende:
Johnny staat in het medische bulletin met een verbrande onderarm
Niet uitvallen, anders kan niemand meer vragen waar Zubeldia zit. (of wel: met als antwoord "thuis" )quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:21 schreef TheArt het volgende:
Zubeldia schijnt zijn hand te hebben gebroken.
EDIT: Bevestigd. Gebroken middenhandsbeentje. Vanavond de beslissing of hij doorgaat.
http://www.bing.com/video(...)rashes-hard/12a6ng4aquote:
twitter:quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik neem aan dat Hesjedal ook op gaat geven? Vreemd dat Bouet dat al wel heeft gedaan met zijn polsbreuk en Hesjedal nog niet met zijn ribbreuk. Wil ie het dan toch gaan proberen?
Tja, het is geen Nederlander zodat iedereen hier over elke val struikelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.bing.com/video(...)rashes-hard/12a6ng4a
http://velonews.competito(...)h-hand-injury_278462
http://www.telegraph.co.u(...)stage-two-crash.html
http://www.cyclingweekly.(...)injury-problems.html
En er is nog veel meer, Vandevelde is echt de crashkampioen.
twitter:guyvermeiren twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:36:34Jurgen Van den Broeck abandons Tour due to knee injury. #tdf reageer retweet
De Tour wacht op niemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
twitter:guyvermeiren twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:36:34Jurgen Van den Broeck abandons Tour due to knee injury. #tdf reageer retweet
Bauke Mollema.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Ereinion het volgende:
Shit zeg. VDB eruit, Zubeldia geblesseerd, wie moeten er nu anoniem 4e en 6e worden?
twitter:JokePeeters1 twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:44:54Doeme toch eh, zo jammer, een heel jaar voor gewerkt en nu dit :-( reageer retweet
Ben eigenlijk super blij !!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk, om een heel jaar te trainen en te fietsen voor 1 wedstrijd, alles te laten lopen en geen resultaten behalen en dan zo'n gare valpartij in die ene wedstrijd...
Zijn Belgische supporters net zulke kankeraars als wij, dus wordt hij nu uitgekotst, bespot en verdoemd?
Lullig maar geeft ook aan dat het niet handig is om je seizoen af te stemmen op maar 1 wedstrijd. Wel jammer dat we nu de altijd boeiende interviews met hem gaan missen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk, om een heel jaar te trainen en te fietsen voor 1 wedstrijd, alles te laten lopen en geen resultaten behalen en dan zo'n gare valpartij in die ene wedstrijd...
Zijn Belgische supporters net zulke kankeraars als wij, dus wordt hij nu uitgekotst, bespot en verdoemd?
Daarom juist vind ik het wat minder erg. Dat hij maar eens leert dat het wielerseizoen langer duurt dan die 3 weken in juli. Totaal geen medelijden met dit soort types. Je weet nou eenmaal dat je de risico's vergroot als je het hele seizoen op één koers zet en dan nog op de meest chaotische van allemaal waarbij je weet dat elk jaar willekeurig een paar klassementsrenners uitvallen nog voor het goed en wel begonnen is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef sausagin het volgende:
1 van de renners die je het zeker niet gunt om uit te vallen , leeft er een heel jaar naartoe. De Tour is zijn leven. Ik wil niet weten hoe hij zich nu zou voelen Moet zich maar ook eens focussen om andere rondes of wedstrijden.
Ik zou Joke Peeters doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:50 schreef TheArt het volgende:
Het klopt, gezien de tweet van vriendin VDB2:twitter:JokePeeters1 twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:44:54Doeme toch eh, zo jammer, een heel jaar voor gewerkt en nu dit :-( reageer retweet
Godver alweer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom juist vind ik het wat minder erg. Dat hij maar eens leert dat het wielerseizoen langer duurt dan die 3 weken in juli. Totaal geen medelijden met dit soort types. Je weet nou eenmaal dat je de risico's vergroot als je het hele seizoen op één koers zet en dan nog op de meest chaotische van allemaal waarbij je weet dat elk jaar willekeurig een paar klassementsrenners uitvallen nog voor het goed en wel begonnen is.
Op Sporza staat dat de dokter misschien denkt dat zijn meniscus is gescheurd, of misschien zijn kruisbanden geraakt. Dat wordt dan wel een lange tijd stilzitten voor VDB.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
Naja, als hij zich focust op de Vuelta dan rijdt hij ook top 5.
Hmz. Dan zou het i.i.g. geen Vuelta worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Op Sporza staat dat de dokter misschien denkt dat zijn meniscus is gescheurd, of misschien zijn kruisbanden geraakt. Dat wordt dan wel een lange tijd stilzitten voor VDB.
De vraag is of hij het mentaal kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
De focus verleggen naar de Vuelta ging VDB2 in 2011 ook niet goed af, was toen vrij kansloos.
Voorbereiding was toen ook vrij kort, dat zal nu ook wel gaan gebeuren. Op zich moet de Vuelta hem wel liggen met meer beklimmingen dan in de Tour.
Toen had hij een gebroken schouderblad, een paar gebroken ribben en een klaplong.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:13 schreef Pedroso het volgende:
De focus verleggen naar de Vuelta ging VDB2 in 2011 ook niet goed af, was toen vrij kansloos.
Voorbereiding was toen ook vrij kort, dat zal nu ook wel gaan gebeuren. Op zich moet de Vuelta hem wel liggen met meer beklimmingen dan in de Tour.
Zülle had daar dan ook de kwaliteiten voor, Van den Broeck niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit dus.
Zülle heeft nog steeds spijt als haren op zijn hoofd van die keer dat heel zijn seizoen was afgestemd op de Tour en toen zo snel viel. Hij raad het sindsdien echt elke renner af.
Het is afwachten hoe erg het nu is met zijn knie, een gescheurd meniscus herstel je ook niet zomaar van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen had hij een gebroken schouderblad, een paar gebroken ribben en een klaplong.
Ik denk dat er elk jaar wel rondjes zijn waar Van de Broeck iets meer kan dan hij nu laat zien, maar ben met je eens dat hij niet opeens een vaste podiumkandidaat gaat worden in dergelijk werk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zülle had daar dan ook de kwaliteiten voor, Van den Broeck niet.
Ondanks dat hij zijn jaar volledig afstemt op de Tour eindigt hij vaak top-10 in rondjes van een week, maar veel meer zit er waarschijnlijk ook niet echt in daar, ook al zou hij zich daar wat meer op richten. Of dan moet er al geen langere tijdrit in zitten, wel veel klimwerk en moeten de echte toppers thuisblijven.
Dit idd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom juist vind ik het wat minder erg. Dat hij maar eens leert dat het wielerseizoen langer duurt dan die 3 weken in juli. Totaal geen medelijden met dit soort types. Je weet nou eenmaal dat je de risico's vergroot als je het hele seizoen op één koers zet en dan nog op de meest chaotische van allemaal waarbij je weet dat elk jaar willekeurig een paar klassementsrenners uitvallen nog voor het goed en wel begonnen is.
twitter:janibrajkovic twitterde op donderdag 04-07-2013 om 18:46:50Left my 2013/14 contract on the road, 12km to the finish. Not allowed to start tomorrow. Big thanks to #tdf medical team. Amazing people reageer retweet
twitter:katushacycling twitterde op donderdag 04-07-2013 om 17:47:39Joaquim Rodriguez crashed during the stage: seems nothing serious, but he suffered for several abrasions. @letour #TDF reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 04-07-2013 om 18:49:44.@BaukeMollema crashed in the finale when Cavendish went down. "But I'm okay. I only have some abrasions." #TDF reageer retweet
Klinkt aardig sarcastisch imo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:52 schreef Marcoss het volgende:
twitter:janibrajkovic twitterde op donderdag 04-07-2013 om 18:46:50Left my 2013/14 contract on the road, 12km to the finish. Not allowed to start tomorrow. Big thanks to #tdf medical team. Amazing people reageer retweet
Volgens mij wel, hij had denk ik morgen graag nog willen starten, maar dat mag van het medische team niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat laatste stukje niet hoor, geloof ik niks van. Eerste gedeelte wel
Dit ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij had denk ik morgen graag nog willen starten, maar dat mag van het medische team niet.
Wat heeft 'ie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij had denk ik morgen graag nog willen starten, maar dat mag van het medische team niet.
Volgens mij bedoeld hij amazing people omdat ze hem goed geholpen hebben toen hij op het asfalt lag. Niets sarcastisch aan denk ik zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja.
'Amazing people' omdat je niet MAG starten, nee. Dat is niet zonder sarcasme.
twitter:janibrajkovic twitterde op donderdag 04-07-2013 om 19:36:26I was not being sarcastic about #tdf medical team. They really did a great job. Very thankful reageer retweet
Ik volgde de site van LeTour waar melding werd gemaakt bij de val met Cavendish dat er enkele Belkin riders bijlagen (maar ze gaven niet aan welke).quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:19 schreef Chiappucci het volgende:
Toch al 2e val voor Mollema. Hopelijk houdt hij er opnieuw niks aan over. Wel vaag dat die val totaal niet in beeld was, terwijl er toch meerdere mensen bij lagen.
Die gasten moet je inderdaad ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Maar iemand info wat er aan mankeert, iets gebroken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De arts van Astana is blijkbaar verstandig.
quote:Kessiakoff (Zwe): traumatisme pols na valpartij, kleine breuk
Hivert (Fra): pijn linker elleboog
Bouhanni (Fra): maagproblemen
Quintana (Col): letsel linkerknie
Wynants (Bel): insektenbeet dij
J. Rodriguez (Spa): brandwonden linkervoorarm en linkerdij
Kadri (Fra) en B. Feillu (Fra): kniepijn
Oroz (Spa): lendepijn
Malori (Ita): pijn aan de rechterheup
Cavendish (GBr): verschillende letsels en brandwonden
Brajkovic (Sln): grote wonde linkerknie
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130629_00641458quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar haal je die bulletins weg als ik het vragen mag?
Dat is ook ongeveer standaard bij Valdevelde, iets breken of dusdanig verwonden dat hij er vroeg uitligt.quote:
quote:
Of toch niet?twitter:wielrennen twitterde op zondag 07-07-2013 om 15:06:1543 km - Astana geeft via twitter aan dat Moeravjev nog in koers is. De ASO meldde vanochtend dat hij was afgestapt. http://t.co/9aidPadTFK reageer retweet
Hij kan beter deze week nog rijden, of bedoel je na de tweede rustdag?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:41 schreef Gitank2 het volgende:
Zou de jonge Van Poppel na de rustdag niet meer opstappen?
Kan me in elk geval niet voorstellen dat ze hem de hele tour laten rijden op deze leeftijd.
Eigenlijk deze, maar inderdaad : er zijn nog een paar sprintkansen dus zullen ze hem nog even laten rijden om dan af te stappen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan beter deze week nog rijden, of bedoel je na de tweede rustdag?
En alsof zo'n jonge gast zin heeft om op te geven als er straks 2 weken voorbij zijnquote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef 4-elements het volgende:
Als hij zich nog goed voelt, waarom hem eruit halen? Ik zou het van dag tot dag bekijken. Voorlopig slaat hij zich er uitstekend doorheen.
Bij de finish zat hij met zijn hand bij zijn sleutelbeen, dus was er al tikje bang voor dat er iets aan de hand zou zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:35 schreef wimderon het volgende:
Boasson Hagen heeft een breuk in z'n schouder.
Ze zaten ook wel heel erg achterin met hun treintje. Ook nog bijna tegen de hekken aan. Terwijl Argos en OPQS helemaal van voren zatenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Henderson vreesde even voor zijn elleboog, Sieberg klaagt over pijn in zijn knie.
Ironisch genoeg ging half Lotto opnieuw onderuit (net als bij VDB) door een renner van FDJ.
twitter:stevendalebout twitterde op maandag 15-07-2013 om 12:43:26Danny van Poppel stapt af. Parijs lonkt, maar Alpen zijn te grote hobbel. Vader Jean-Paul is teleurgesteld over besluit. #tdf #vacansoleil reageer retweet
Hoezo te grote hobbelquote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:stevendalebout twitterde op maandag 15-07-2013 om 12:43:26Danny van Poppel stapt af. Parijs lonkt, maar Alpen zijn te grote hobbel. Vader Jean-Paul is teleurgesteld over besluit. #tdf #vacansoleil reageer retweet
Opvallend verstandige beslissing van het normaal zo opportunistische Vacansoleil. Van Poppel had niets te zoeken in die laatste week, kon zich alleen kapot rijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Die is een jaar of 6 ouder, met 25 jaar kun je de tour wel uitrijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef TLC het volgende:
euh waarom Danny wel en Boy niet ??? voor Boy kan het wel ??
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 10:38:09Thibaut Pinot start vandaag niet. De nummer 10 en etappewinnaar van vorig jaar stelde erg teleur dit jaar reageer retweet
Goeie motivatiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:09 schreef Pino112 het volgende:
Overzicht uitvallers Tour 2013
Etappe 16:
71 PINOT Thibaut - Rijdt (en vooral daalt) als een natte krant- DNS
Inclusief regen waarschijnlijk. Angst werd hem te veel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:18 schreef Felagund het volgende:
Hij is gewoon bang voor al die afdalingen die nog gaan komen.
HIj was idd al wat grieperig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuj maar het kan wel nadelig voor hem zijn, bijv morgen in de tijdrit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:07 schreef kilon het volgende:
Dat lijkt me toch niet zo serieus. Het is nauwelijks een vleeswondje.
Foto van z'n keel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En naar het ziekenhuis voor onderzoek. Ben benieuwd of de nummer 9 kan starten straks en hoe hij is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:39 schreef Momo... het volgende:
Peraud is hard gevallen bij de verkenning
Mocht hij na vandaag niet de tijdslimiet overschrijden...quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Superheld Veelers stijgt daardoor weer een plekje.
Koorts.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef Pino112 het volgende:
Overzicht uitvallers Tour 2013
Etappe 17:
113 IZAGUIRRE INSAUSTI Gorka EUS - ? - DNS
Maar wel heel erg veel uitvallers in de laatste etappes nuquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:49 schreef Pino112 het volgende:
We zitten nu op 170 renners die nog mee fietsen. Vorig jaar hebben er 153 Parijs gehaaldGroot verschil dus.
Als je naar de uitvallerslijst van vorig jaar kijkt was het soms echt een slagveld.
Aan de andere kant is er alle etappes ook best wel hard gereden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:03 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar ook een aantal massale valpartijen, dat hielp ook niet mee. Daarnaast is dit jaar vooral de slotweek loodzwaar met een relatief simpele 2de week. Als je dan in bergritten al vroeg gelost wordt, zet je iets makkelijker door omdat je weet dat het nog maar een paar dagen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |