twitter:quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik neem aan dat Hesjedal ook op gaat geven? Vreemd dat Bouet dat al wel heeft gedaan met zijn polsbreuk en Hesjedal nog niet met zijn ribbreuk. Wil ie het dan toch gaan proberen?
Tja, het is geen Nederlander zodat iedereen hier over elke val struikelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.bing.com/video(...)rashes-hard/12a6ng4a
http://velonews.competito(...)h-hand-injury_278462
http://www.telegraph.co.u(...)stage-two-crash.html
http://www.cyclingweekly.(...)injury-problems.html
En er is nog veel meer, Vandevelde is echt de crashkampioen.
twitter:guyvermeiren twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:36:34Jurgen Van den Broeck abandons Tour due to knee injury. #tdf reageer retweet
De Tour wacht op niemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
twitter:guyvermeiren twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:36:34Jurgen Van den Broeck abandons Tour due to knee injury. #tdf reageer retweet
Bauke Mollema.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Ereinion het volgende:
Shit zeg. VDB eruit, Zubeldia geblesseerd, wie moeten er nu anoniem 4e en 6e worden?
twitter:JokePeeters1 twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:44:54Doeme toch eh, zo jammer, een heel jaar voor gewerkt en nu dit :-( reageer retweet
Ben eigenlijk super blij !!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk, om een heel jaar te trainen en te fietsen voor 1 wedstrijd, alles te laten lopen en geen resultaten behalen en dan zo'n gare valpartij in die ene wedstrijd...
Zijn Belgische supporters net zulke kankeraars als wij, dus wordt hij nu uitgekotst, bespot en verdoemd?
Lullig maar geeft ook aan dat het niet handig is om je seizoen af te stemmen op maar 1 wedstrijd. Wel jammer dat we nu de altijd boeiende interviews met hem gaan missen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:56 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt me verschrikkelijk, om een heel jaar te trainen en te fietsen voor 1 wedstrijd, alles te laten lopen en geen resultaten behalen en dan zo'n gare valpartij in die ene wedstrijd...
Zijn Belgische supporters net zulke kankeraars als wij, dus wordt hij nu uitgekotst, bespot en verdoemd?
Daarom juist vind ik het wat minder erg. Dat hij maar eens leert dat het wielerseizoen langer duurt dan die 3 weken in juli. Totaal geen medelijden met dit soort types. Je weet nou eenmaal dat je de risico's vergroot als je het hele seizoen op één koers zet en dan nog op de meest chaotische van allemaal waarbij je weet dat elk jaar willekeurig een paar klassementsrenners uitvallen nog voor het goed en wel begonnen is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef sausagin het volgende:
1 van de renners die je het zeker niet gunt om uit te vallen , leeft er een heel jaar naartoe. De Tour is zijn leven. Ik wil niet weten hoe hij zich nu zou voelen Moet zich maar ook eens focussen om andere rondes of wedstrijden.
Ik zou Joke Peeters doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:50 schreef TheArt het volgende:
Het klopt, gezien de tweet van vriendin VDB2:twitter:JokePeeters1 twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:44:54Doeme toch eh, zo jammer, een heel jaar voor gewerkt en nu dit :-( reageer retweet
Godver alweer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom juist vind ik het wat minder erg. Dat hij maar eens leert dat het wielerseizoen langer duurt dan die 3 weken in juli. Totaal geen medelijden met dit soort types. Je weet nou eenmaal dat je de risico's vergroot als je het hele seizoen op één koers zet en dan nog op de meest chaotische van allemaal waarbij je weet dat elk jaar willekeurig een paar klassementsrenners uitvallen nog voor het goed en wel begonnen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |