Volgens mij wel, hij had denk ik morgen graag nog willen starten, maar dat mag van het medische team niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat laatste stukje niet hoor, geloof ik niks van. Eerste gedeelte wel
Dit ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij had denk ik morgen graag nog willen starten, maar dat mag van het medische team niet.
Wat heeft 'ie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hij had denk ik morgen graag nog willen starten, maar dat mag van het medische team niet.
Volgens mij bedoeld hij amazing people omdat ze hem goed geholpen hebben toen hij op het asfalt lag. Niets sarcastisch aan denk ik zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja.
'Amazing people' omdat je niet MAG starten, nee. Dat is niet zonder sarcasme.
twitter:janibrajkovic twitterde op donderdag 04-07-2013 om 19:36:26I was not being sarcastic about #tdf medical team. They really did a great job. Very thankful reageer retweet
Ik volgde de site van LeTour waar melding werd gemaakt bij de val met Cavendish dat er enkele Belkin riders bijlagen (maar ze gaven niet aan welke).quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:19 schreef Chiappucci het volgende:
Toch al 2e val voor Mollema. Hopelijk houdt hij er opnieuw niks aan over. Wel vaag dat die val totaal niet in beeld was, terwijl er toch meerdere mensen bij lagen.
Die gasten moet je inderdaad ook tegen zichzelf in bescherming nemen. Maar iemand info wat er aan mankeert, iets gebroken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De arts van Astana is blijkbaar verstandig.
quote:Kessiakoff (Zwe): traumatisme pols na valpartij, kleine breuk
Hivert (Fra): pijn linker elleboog
Bouhanni (Fra): maagproblemen
Quintana (Col): letsel linkerknie
Wynants (Bel): insektenbeet dij
J. Rodriguez (Spa): brandwonden linkervoorarm en linkerdij
Kadri (Fra) en B. Feillu (Fra): kniepijn
Oroz (Spa): lendepijn
Malori (Ita): pijn aan de rechterheup
Cavendish (GBr): verschillende letsels en brandwonden
Brajkovic (Sln): grote wonde linkerknie
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130629_00641458quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar haal je die bulletins weg als ik het vragen mag?
Dat is ook ongeveer standaard bij Valdevelde, iets breken of dusdanig verwonden dat hij er vroeg uitligt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |