Kan er mee door zegt ie.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef kibo het volgende:
Intussen een redelijk resultaat in Zwitserland, welliswaar geen top maar de 2e plaats kan er mee door ........
Bollekestrui zou idd leuk zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef forzaudinese het volgende:
Top 10 + bollentrui daar zou ik voor tekenen !Bauke heeft tuurlijk ook een aardig sprintje voor een etappe zege maar dan zal hij wel Valverde
moeten kloppen.
oh ik dacht Boukje Bolkemaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwe bijnaam: Bauke Bollema!
Hier las u het als eerste.
Valt wel mee. Mollema is nu 26, toch? Op die leeftijd hebben mensen wel vaker de Tour gewonnen. Hij kan alleen niet op tegen Froome, gok ik, en ook tegen renners als Contador en Rodriguez gaat hij het moeilijk krijgen. Dat is absoluut geen schande maar hij is hooguit een outsider omdat er gewoon nét een paar betere renners zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Wespensteek het volgende:
Nee, hij is nog te jong voor het winnen van zo'n grote ronde.
Mag wel iets gewaagder.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse Fernando Escartin.
Top 10 zou prima zijn en als het meezit een keer meedoen om een etappe. Meer mogen we niet verwachten.
Zo makkelijk is het niet om de top 10 te halen. In de laatste 15 jaar zijn er maar 2 Nederlandse renners die dat hebben bereikt. Totaal maar 3x een top 10 klassering in die 15 jaar waarbij de 10de plek van Boogerd in 2001 mede te danken was het terugpakken van 15 minuten in de 15de etappe.quote:
Ja en die in de Tour maar liefst 5de vorig jaar, dan zou Molkema dus 4de zijn geworden.quote:
komt door die Nederlandse roots van hemquote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Van Garderen is ook wat overschat, hij had vorig jaar geluk met de tijdrit kilometers. Hij is niets meer dan een aanklamper bergop.
Dus het zegt eigenlijk helemaal niks voor mollemaquote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Van Garderen is ook wat overschat, hij had vorig jaar geluk met de tijdrit kilometers. Hij is niets meer dan een aanklamper bergop.
Doe mij toch maar Robert Molemaquote:
Die is er doorheen aan het komen. Hij viel me mee. Kwam rustig peddelend op zeven minuutjes binnen.quote:
Dit is het Mollema topic, domme gheesing trolls doe je maar ergens anders.quote:
Het verschil vond ik toch wel apart, zouden HC klims dan toch net teveel zijn voor Mollema?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:41 schreef Redefine het volgende:
Goed gereden vandaag. Gewoon slim en goed ingedeeld door zij eigen tempo te rijden en vervolgens de snelste laatste kilometer te rijden. Hopelijk kan Molleman (aldus Wuyts) dit vol blijven houden. Dan rijdt hij top vijf met uitzicht op het podium
Dat kan. Maar je ziet ook nog weleens dat sommige renners de allereerste grote berg het moeilijkst verteren. Zeker door het bizarre tempo van SKY. Dat zo iemand even in zijn ritme moet komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verschil vond ik toch wel apart, zouden HC klims dan toch net teveel zijn voor Mollema?
quote:
Maximaal 2 plekken hoor. Je moet wel realistisch blijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef Juicyhil het volgende:
Hij staat er erg goed voorHopelijk voor hem komt hij, zoals vandaag, nog weer ietsjes hoger in het klassement.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maximaal 2 plekken hoor. Je moet wel realistisch blijven.
Top 10 kan ik ook accepteren na dit weekend.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Top 5 zou al geweldig zijn natuurlijk. Ik verwacht dat Contador de laatste week nog wel gaat verbeteren en Valverde en Quintana achter zich houden zal ook heel lastig gaan worden.
Froome is uiteraard helemaal buiten beschouwing gelaten.
Inderdaad. Grote kans dat hij top 3 haalt. Tenzij hij een inzinking krijgt in 1 of andere bergetappe , maar normaal gezien zie ik hem wel achter Froome en Contador eindigen. Kreuziger en Quintana zijn de enige die hem er echt nog kunnen afrijden.quote:
Er zijn nog meerdere bergetappes , en Quintana kan echt wel goed bergop rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:29 schreef Wombcat het volgende:
Quintana staat al op 2'50 van Mollema. Da's best een gat. En Kreuziger zal wel moeten knechten voor Bertje.
Mollema niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:31 schreef sausagin het volgende:
[..]
Er zijn nog meerdere bergetappes , en Quintana kan echt wel goed bergop rijden.
Maar goed staan in het klassement geeft ook moraalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Afwachten hoor. We hebben nog maar 1 bergetappe gehad. Vorige week zaterdag zag het er op die eerste zware berg ook niet heel soepel uit.
Zijn sprint was altijd wel goed, natuurlijk geen echte sprinter, maar in kleine groep kan hij best goed aankomen! Als hij met de voorste meezit, bijvooorbeeld 5 man, zie ik hem wel winnen op de Alpe!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:47 schreef Ericr het volgende:
Als je niet verder kijkt in de uitslag zou je denken dat Mollema zich heeft laten omscholen tot sprinter. Hij pakte Sagan nog bijna ook.
Quintana is een beter klimmer, en gaat in die heuveltijdrit vermoedelijk ook boven Mollema eindigenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Plus dat Mollema in de tijdrit ook wel weer tijd kan pakken.
Quintana moet eerst maar eens bewijzen dat hij drie weken koers aan kan. Nu heeft Mollema ook geen indrukwekkend track record wat dat betreft maar weet wel wat een derde week vergt van een renner.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Quintana is een beter klimmer, en gaat in die heuveltijdrit vermoedelijk ook boven Mollema eindigen
Het is zwaarder dan de Tour.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef Wombcat het volgende:
Mollema is iig al eens 4e geworden in de Vuelta en daar de puntentrui binnengehaald. Nu is dat 'maar' de Vuelta, maar dan moet je wel drie weken vol aan de bak.
De tijdrit bestaat niet alleen uit klimmen hè.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Quintana is een beter klimmer, en gaat in die heuveltijdrit vermoedelijk ook boven Mollema eindigen
Ik ken het parcours voor de tijdrit, maar ik verwijs naar de Ronde van het Baskenland, maar goed blijft afwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
De tijdrit bestaat niet alleen uit klimmen hè.
Ik zie het nog wel gebeuren dat Froome weer zo'n kunstje wordt geflikt. Hij is niet overduidelijk sterker dan de rest en zijn ploeg laat het keer op keer afweten. Of Mollema daar van profiteert of iemand anders moet blijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef Wombcat het volgende:
Mollema is iig al eens 4e geworden in de Vuelta en daar de puntentrui binnengehaald. Nu is dat 'maar' de Vuelta, maar dan moet je wel drie weken vol aan de bak.
Ik ga er vanuit dat Quintana voorlopig overrated is. Misschien over 2 jaar wel een volwassen renner maar renners van 23 die er gelijk staan zijn er niet veel. Alleen de allergrootsten lukte dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:08 schreef fl4puit het volgende:
Ik vrees dat we het beste van Quintana bergop nog niet hebben gezien. De Saxos zitten goed in de top5 en Fuglsang doet attent mee. Als LtD de boel stuk kan rijden, dan kan hij van grote waarde zijn voor een top3 notering van Bauke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |