Hoe zit dat met die cycle count? Mij MBA uit oktober 2011 geeft als power nog steeds tussen de 98 en 100% aan, met maar 30 cycles.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat ook al vrij snel rond de 92% maar daar hang ik al maanden op eigenlijk, tussen de 91 en 94.
Momenteel heeft mijn MBP (11 maanden oud) 225 loadcycles en 92% capaciteit.
aantal keren accu van 100 naar 0%, je werkt vaak op netstroom? Mijn macbook uit dezelfde tijd heeft 724 cyclesquote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die cycle count? Mij MBA uit oktober 2011 geeft als power nog steeds tussen de 98 en 100% aan, met maar 30 cycles.
[ afbeelding ]
Wtf geeft die cycle count aan?
30 cycles?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die cycle count? Mij MBA uit oktober 2011 geeft als power nog steeds tussen de 98 en 100% aan, met maar 30 cycles.
[ afbeelding ]
Wtf geeft die cycle count aan?
met 100% werkt ie volgens mij direct vanaf de laderquote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
30 cycles?Wow. Ik zit vanaf juli 2011 op 950 nu.. Dacht dat het niet goed was om hem continu aan de lader te hebben?
Het is niet voor niks een beta...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef Khadgar het volgende:
Pfff iOS7 is wel echt buggy als hell. Veel horten en stoten op mijn 4s, veel random crashes/restarts (gister zelfs eentje midden in een telefoongesprek)...
Wat ik vooral bijzonder vind is het onvoorspelbare. Ik heb de 9GAG app, die crashte eerst direct. De volgende dag startte ie wel maar zag ik geen plaatjes. Vandaag zie ik een aantal plaatjes maar lang niet alles. Erg erg bijzonder
Zelfde met de camera. Ene keer crash, andere keer niet.
ja tuurlijk, dat snap ik ook welquote:
Hier komt ie een a twee keer per week van de lader af, volgens mij gebruikt ie de accu ook niet als de accu vol is maar gaat die in bypass.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
30 cycles?Wow. Ik zit vanaf juli 2011 op 950 nu.. Dacht dat het niet goed was om hem continu aan de lader te hebben?
Top. Bedankt voor je antwoord.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Iwanius het volgende:
Natuurlijk wolferl. Sterker nog een MBP uit 2008 of zelfs een Powerbook uit 2005kan ook hoor.
Op Mavericks is hij nog snappierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eindelijk op Mountain Lion. Safari lijkt serieus snappier. Ik dacht dat dat de gebruikelijke in-crowd grap was.
Het is dat je er een smilie achter zet maar er zijn mensen die serieus nog een PowerPC Mac aanraden aan mensen. Nou veel succes met het kijken naar bijv. een YouTube filmpje op een PowerPC machine.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Iwanius het volgende:
Natuurlijk wolferl. Sterker nog een MBP uit 2008 of zelfs een Powerbook uit 2005kan ook hoor.
Update?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een update gedaan dus hoefde geen backup terug te zetten.
Zekers. Dank voor de link.quote:
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Update?
Moet je iOS7 niet middels een restore installeren?
Oh mooi ik deed altijd via restore en dan een back up terug zettenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee.
http://iosindex.com/instructions
Met iCloud komen bestanden toch gelijk op al jouw apple producten beschikbaar?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vanaf september ga ik beginnen met studie aan de uni, heb al sinds 2009 een iMac, waar ik helemaal verliefd op ben, alleen ik vind het verschrikkelijk om niet m'n computer mee te kunnen nemen naar bijv. school om daar lekker aan de slag te gaan met school.
Nou overwoog ik om over te stappen op een MBP, alleen ik weet niet of ik wel zonder m'n iMac kan. Een desktop computer werkt wel gewoon heerlijk (vooral voor school). Daarentegen, ik wil niet bijv. een Air ernaast kopen, want ik heb een hekel aan twee verschillende computers te hebben en constant bezig te zijn om documenten over te zetten.
Dus ik neig toch sterk om een 15'' MBP te kopen, en dan mijn iMac te verkopen, alleen ik weet niet of ik het meteen goed moet doen met een redelijk nieuwe MBP of dat ik het zal laten bij een goedkopere (rond de 2009) versie.
De taken van de toekomstige mac zullen bevatten: schoolwerk, films downloaden/bekijken, internetten, sporadisch eens Photoshoppen.
Wat denken jullie: toch blijven bij iMac of is overstappen naar een MBP toch een stuk verstandiger en zal ik er geen spijt van krijgen?
Ja maar als je echt alle documenten (dus ook films etc) op een vaste (of beide) computers wil hebben, dan wordt dat nogal wat moeilijker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met iCloud komen bestanden toch gelijk op al jouw apple producten beschikbaar?
Ah ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ja maar als je echt alle documenten (dus ook films etc) op een vaste (of beide) computers wil hebben, dan wordt dat nogal wat moeilijker.
Of Dropbox.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met iCloud komen bestanden toch gelijk op al jouw apple producten beschikbaar?
waarom wil je films op beide? Laptop gebruik je toch alleen voor school?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ja maar als je echt alle documenten (dus ook films etc) op een vaste (of beide) computers wil hebben, dan wordt dat nogal wat moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |