Behoorlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
MIjn macbook air mid 2012 heeft na 9 maanden en 17 loadcycles nog maar 91% batterijcapaciteit... dat gaat hard
Ja mijn vorige macbooks hadden ook veel minder capaciteit verlies. Nou ja, ik heb applecare. Als hij onder de 80% duikt ga ik wel claimen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Mijn MBP is 14 maanden oud, heeft 367 loadcycles en nog 96%.
Ik zat ook al vrij snel rond de 92% maar daar hang ik al maanden op eigenlijk, tussen de 91 en 94.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
MIjn macbook air mid 2012 heeft na 9 maanden en 17 loadcycles nog maar 91% batterijcapaciteit... dat gaat hard
Mijn packard bell kan niet zonder stroomquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn HP laptop is na 5 jaar al na 10 minuten leeg
Asus en MSI ook niet na een aantal jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn packard bell kan niet zonder stroom
Leuk verhaaltje van een hippe pretentieuze designer. Maar van welk deel ben je precies onder de indruk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:49 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik was hier trouwens erg van onder de indruk tijdens de keynote:
Hier ook wel bugs en soms een herstart. Heb je na installatie van iOS7 backup teruggezet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat bizar dat mensen zoveel bugs ervaren. Ik heb 'm nu sinds dinsdag draaien en op wat kleine glitches na eigenlijk geen enkel probleem.
Ik heb een update gedaan dus hoefde geen backup terug te zetten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook wel bugs en soms een herstart. Heb je na installatie van iOS7 backup teruggezet?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:33 schreef twi het volgende:
Leuk verhaaltje van een hippe pretentieuze designer.
Vind jij het meer dan een hobbyprojectje van een ijverige animator met een roze bril dan? Mooi verhaaltje, maar typisch waarom ik toch een beetje een antipathie heb voor Apple. Ze maken goede producten, net als een dozijn andere bedrijven.quote:
Ja, het is meer dan dat wat jij zegt. Het is een filosofie, en die filosofie is merkbaar bij Apple producten. Dat jij het niet zo ziet, kan, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Wat jij een mooi verhaaltje vind, is zo'n beetje de fundering van alles wat Apple is tegenwoordig. Kan je stom vinden, geloven, niet geloven, niet intrappen, wel intrappen, het is en blijft iets wat ze willen uitstralen, en voor mij doen ze dat ook. Soms goed, soms wat minder, maar de kracht is wel dat ze het wel blijven doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Vind jij het meer dan een hobbyprojectje van een ijverige animator met een roze bril dan? Mooi verhaaltje, maar typisch waarom ik toch een beetje een antipathie heb voor Apple. Ze maken goede producten, net als een dozijn andere bedrijven.
Echofon (twitter) en facebook liepen niet lekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat bizar dat mensen zoveel bugs ervaren. Ik heb 'm nu sinds dinsdag draaien en op wat kleine glitches na eigenlijk geen enkel probleem.
Facebook werkt bij mij prima, batterijverbruik is niet hoger dan voorheen en geen gekke dingen met mail. Maar je hoort heel veel anderen wel over problemen. Vind het wel apart dat het blijkbaar zo kan verschillen en vraag me af waar dat dan aan ligt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echofon (twitter) en facebook liepen niet lekker.
Tijdens filmen gaat het toestel na een minuut standby, staat ingesteld, maar moet ie natuurlijk alleen doen als ie niet gebruikt is.
En de ergste die ik meemaakte was dat ik in de mail app een mail aantik waarna ik de app moest sluiten en bij openen pas de mail zag en om terug te gaan naar de inbox moest ik na aantikken van de knop weer sluiten en open om daar te komen.
Ow en batterijverbruik stuk hoger (gps blijft ook vaker aanstaan lijkt het) en hij werd warmer.
Over 1 of 2 beta's ga ik het weer eens proberen denk ik.
Geen idee, maar voor mij was ie voor dagelijks gebruik niet geschikt zo. Wel jammer, maar ik wacht gewoon weer even, heb het iig geprobeerd en ben er zeker positief overquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Facebook werkt bij mij prima, batterijverbruik is niet hoger dan voorheen en geen gekke dingen met mail. Maar je hoort heel veel anderen wel over problemen. Vind het wel apart dat het blijkbaar zo kan verschillen en vraag me af waar dat dan aan ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |