een goeie grote blanke lul in dr bakkesquote:
te slecht jaquote:
daar mag je voor klappen hoor!quote:
HEI MARIANNE!quote:
was het maar kut, dan besteedde ik er aandacht aanquote:
raymann ?quote:
leuk voor een stealth game danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Ziet er opzich goed uit, wel weinig stealth, veel actie.
ik zie em regelmatig, baas die gast hoorquote:
zie je zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke? 2D platform of 3D adventure? Ik weet het niet na deze trailer
Als dat de lauch trailer zou zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Theoden het volgende:
5 minuten verder en bij mij nog steeds de vraag "wtf did I watch"
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Laat ze weer eens komen met een toffe 3D rayman, zoals Rayman 2: The great escape. Epische game was dat.
splintercell als actie spelquote:
ze is een neger, daar is ze wel aan gewend in een zaal vol blankenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Verbodsbord het volgende:
Moet toch pijn doen als er niemand of je grappen lacht constant
Sowieso dat ik dan wel de duurste versie neem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
dit
Ik zei toch dat ze xbox gingen undercutten bitches
Over een paar uurtjes zijn de geruchten de wereld uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
dit
Ik zei toch dat ze xbox gingen undercutten bitches
uiteraard, met eyetoy en bijna alle launchtitles erbijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef maxburger het volgende:
[..]
Sowieso dat ik dan wel de duurste versie neem.
ik blijf er bij, ze beloofden om MS te undercutten, dus dat moet nu wel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes zijn de geruchten de wereld uit
Heb er nu al zin in, Ben vooral benieuwd naar Destinyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes zijn de geruchten de wereld uit
Littlebigplanet 3 gekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in, Ben vooral benieuwd naar Destiny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |