Aangezien half fietsend Fok! in of om Utrecht lijkt te wonen, er aanstaand weekend geen leuke toertochten in de omgeving zijn, het weerbericht verkeerde windrichting aangeeft om heen en terug naar Sloten te fietsen, had ik bedacht dat het misschien eventueel leuk zou kunnen zijn om met een paar van die wazige internetfiguren van Fok! een rondje te fietsen op de heuvelrug, als we het tenminste eens kunnen worden over starttijd, startplaats en wie er mee mogen.
Uhm. Maar effe serieus nu: Dit weekend dus stukkie fietsen op de heuvelrug. Start vanaf Maarsbergen of Driebergen (laatste is wat bereikbaarder voor evt. OV-ers). In principe de zaterdag wat mij betreft. Weerbericht geeft lekker temperatuurtje, beetje wolkjes en wat wind.
Route nog te bepalen, maar we gaan iig heuveltjes over. Of althans van die verkeersdrempels die hier in Nederland voor heuveltjes doorgaan. De 3B gangers merken die dingen natuurlijk niet eens meer op na afgelopen zaterdag.
Zelf ken ik de weg tot Amerongen redelijk goed, bij Rhenen en Veenendaal verdwaal ik ook nog niet acuut. Richting Heelsum en Renkum wordt het wat kritischer qua parkoerskennis. Mochten we nog verder gaan dan ken ik het rond de Posbank weer wel, maar dat wordt waarschijnlijk al wel wat ambitieus.
Starttijd denk ik rond een uur of 11. Wie interesse heeft, hier melden, dan komen we er vast wel uit.
Edit: het gaat dus over 15 juni
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2013 22:51:45 ]