Niet volgens de site van de NTFU en ook niet volgens die van DTC.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef buzz1291 het volgende:
15 juni is toch die DTC fit for life oid. tocht over de Heuvelrug dacht ik.....
Die bedoelde ik dus. OK, foute datum in gedachte. Sorry voor de misinfo. 'T is al laat hè.quote:
quote:
Dat is een aardig eindje van Tiel. Maar Kano, vooruit, ik wil je best weg brengenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef Wombcat het volgende:
Maarsbergen La Place of Driebergen-Zeist station.
Eventueel nog afhankelijk van de deelnemers.
Tuurlijk mag je voorkeur hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik weet niet of ik voorkeur mag hebben, maar dan graag maarsbergen
Dat kan Kano dan ook wel doen aangezien 100 was afgesprokenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:20 schreef Wombcat het volgende:
Best, dan kom ik wel op de fiets om toch aan de kilometers te komen.
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
100 of 120 vind ik ook goed hoor. GA denk ook op de fiets heen, kan ik even warmfietsen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afdingenquote:
ik zou ruiterberg en hoogeweg net andersom pakken.. verder een erg leuk rondje!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Wombcat het volgende:
Globale route:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=xspcammytfmnbnrf
Eigenlijk een redelijk standaardroute om alle klimmetjes in de omgeving mee te pakken. Op de dag zelf kunnen we nog variëren, al gelang naar hoe de benen voelen, de wind staat en waar evt. regen vandaan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |