Nee, maar wordt er iedere dag tegen je gezegt dat je dom bent ga je het op een bepaald moment ook zelf gelven. Dat is iets waar ik nu hard tegen aan het werk ben, en als ik daar enmaal en kleine doorbraak bij heb komt het sporten vanzelf.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef blow... het volgende:
[..]
jij denkt dat die sukkel zelf succes heeft?
Nou ja ik zie wel een tendens meestal. Hoe meer hashtags, hoe onzekerder.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef blow... het volgende:
[..]
Gewoon als neukmateriaal houden.
(Ik houd ze maar ik neuk ze niet hoor)
Ooh zo. Succes ermeequote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nee, maar wordt er iedere dag tegen je gezegt dat je dom bent ga je het op een bepaald moment ook zelf gelven. Dat is iets waar ik nu hard tegen aan het werk ben, en als ik daar enmaal en kleine doorbraak bij heb komt het sporten vanzelf.
Klopt.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik zie wel een tendens meestal. Hoe meer hashtags, hoe onzekerder.
Erg goed dat je er nu zo bewust mee bezig bentquote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Nee, maar wordt er iedere dag tegen je gezegt dat je dom bent ga je het op een bepaald moment ook zelf gelven. Dat is iets waar ik nu hard tegen aan het werk ben, en als ik daar enmaal en kleine doorbraak bij heb komt het sporten vanzelf.
Ja. maar dat maakt het niet meteen vriendin-materiaal. Hangt er vanaf hoe hardcore je gamed misschien. Af en toe een spelletje samen of apart vind ik prima, maar als ik thuiskom moet het eten wel klaar staanquote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef webspider het volgende:
[..]
[..]
Kan best gezellig zijn hoor, in een slaapzak onder je game-PC
bier is belangrijker dan eten, ik kan wel samen koken of mijn ouders koken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. maar dat maakt het niet meteen vriendin-materiaal. Hangt er vanaf hoe hardcore je gamed misschien. Af en toe een spelletje samen of apart vind ik prima, maar als ik thuiskom moet het eten wel klaar staan
heb je een uitkering eigenlijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef De-Dwerg het volgende:
Het zelfvertouwen heb ik wel, moet het alleen nog op bepaalde punten zien te versterken.
In Utrecht heb ik ongeveer 2 jaar kung fu beoefent, dit kwam ook door de groep mensen daar. Moest helaas wel stoppen om dat het heen en weer reizen te duur werd maar ja, Deventer heeft het ook.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Marcel,
Wellicht dat deze man als een inspiratie voor je kan dienen. Hoewel je (nog) lang niet zo dik als hem bent bevat het topic wel veel tips die op jou ook van toepassing zijn. Hij is in 3 weken circa 13 kilo afgevallen.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951
Het topic is trouwens ook wel vermakelijk
Ja, ik had het uitgerekent voor een jaar lang, iedere vrijdag trainen plus abo kosten zou ik over de 1000 euro komen. En dat is toch even iets te veel.quote:
Oh jij blijft voor eeuwig bij je ouders wonen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef blow... het volgende:
[..]
bier is belangrijker dan eten, ik kan wel samen koken of mijn ouders koken.
Sportscholen zijn meestal vrij goedkoop. Je zou voor <200 euro per jaar 1 kunnen regelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, ik had het uitgerekent voor een jaar lang, iedere vrijdag trainen plus abo kosten zou ik over de 1000 euro komen. En dat is toch even iets te veel.
ohja. Hopen dat deze club ook leuk is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, ik had het uitgerekent voor een jaar lang, iedere vrijdag trainen plus abo kosten zou ik over de 1000 euro komen. En dat is toch even iets te veel.
Ligt er ook aan wat voor, vaak zijn er van de bepaalde types in die goedkopere sportscholen. Hangjongeren enzo. Ik zit bij een die wat meer kost maar daar komen wel echt serieuze mensenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sportscholen zijn meestal vrij goedkoop. Je zou voor <200 euro per jaar 1 kunnen regelen.
jij ging op je 16e het huis uit?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh jij blijft voor eeuwig bij je ouders wonen?
Ben ook lid bij een sportschool, voel mij alleen daar zo op mijn ongemak dat ik daar niet wil zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sportscholen zijn meestal vrij goedkoop. Je zou voor <200 euro per jaar 1 kunnen regelen.
Laat je sponsoren door crowdfunding! Jullie beginnen steeds meer een BN'er te worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef blow... het volgende:
[..]
ohja. Hopen dat deze club ook leuk is.
Ben jij 16quote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef blow... het volgende:
[..]
jij ging op je 16e het huis uit?
Lijkt me heerlijk trouwens, maar ik weet niet hoe lang tienerliefde tand houdt
Denk dat crowdfunding voor "Get me laid" meer success zou hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef artm het volgende:
[..]
Laat je sponsoren door crowdfunding! Jullie beginnen steeds meer een BN'er te worden.
16 en een half eigenlijk, maar een halfjaar vind ik pas noemensvaardig als de ersoon in kwestie anders 0 jaar isquote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij 16Ik dacht dat je ouder zou zijn.
Nee hoor, 23. Pas net. Maar met vriendin-materiaal bedoel ik eigenlijk vrouw-materiaal dus op langere termijnquote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef blow... het volgende:
[..]
jij ging op je 16e het huis uit?
Lijkt me heerlijk trouwens, maar ik weet niet hoe lang tienerliefde tand houdt
En dat hij dan zogenaamd zulke goede vrienden heeft waar hij dat soort dingen kwijt kan...als dat echt zo was dan wisten ze het welquote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Apotheose het volgende:
dat publiekelijk mededelen dat je nog maagd bent - is dat niet gewoon een van de ideeen van ewouddtdt? Want ik snap dat ook niet waarom je het anders op die manier aan de grote klok wilt hangen. Uberhaupt aan de klok hangen...
Voor een paar tientjes kun je al hoor...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Denk dat crowdfunding voor "Get me laid" meer success zou hebben
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Ablazingly het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor, vaak zijn er van de bepaalde types in die goedkopere sportscholen. Hangjongeren enzo. Ik zit bij een die wat meer kost maar daar komen wel echt serieuze mensen
Ik snap niet dat er altijd mensen zij die struikelen over het volk wat er in bepaalde sportscholen komt. Zolang niet alles bezet is ga ik mij echt niet druk maken over wie er allemaal in de sportschool loopt zolang ik mijn ding maar kan doen. Zal wel een verschil in mentaliteit zijn denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben ook lid bij een sportschool, voel mij alleen daar zo op mijn ongemak dat ik daar niet wil zijn.
Die vrouw naast hem aan tafel zag je ook zo kijken van "en nu gaat hij vertellen dat hij homo is".quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat hij dan zogenaamd zulke goede vrienden heeft waar hij dat soort dingen kwijt kan...als dat echt zo was dan wisten ze het wel
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes kun je al hoor...
Tienerliefde duurt nooit lang helaas.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, 23. Pas net. Maar met vriendin-materiaal bedoel ik eigenlijk vrouw-materiaal dus op langere termijn
Dat is voor mij een punt waar ik zelfvertrouwem misquote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet dat er altijd mensen zij die struikelen over het volk wat er in bepaalde sportscholen komt. Zolang niet alles bezet is ga ik mij echt niet druk maken over wie er allemaal in de sportschool loopt zolang ik mijn ding maar kan doen. Zal wel een verschil in mentaliteit zijn denk ik.
Ik kan me voorstellen dat iemand zoals Marcel (die best wel onzeker is over zijn uiterlijk, allicht - zo kom je over) er geen zin in heeft om uitgelachen te worden. Want ja, helaas heb je zulke types ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet dat er altijd mensen zij die struikelen over het volk wat er in bepaalde sportscholen komt. Zolang niet alles bezet is ga ik mij echt niet druk maken over wie er allemaal in de sportschool loopt zolang ik mijn ding maar kan doen. Zal wel een verschil in mentaliteit zijn denk ik.
Ik kan me wel storen aan bepaald volk wat er komt maar het weerhoudt mij niet om te gaan. Ik kom er om mijn ding te doen en weer te gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Zullen ook genoeg mensen die denken: Respect voor die jongen, hij doet er tenminste wat aan!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Ablazingly het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat iemand zoals Marcel (die best wel onzeker is over zijn uiterlijk, allicht - zo kom je over) er geen zin in heeft om uitgelachen te worden. Want ja, helaas heb je zulke types ja.
Dat is in principe een goede instelling, maar als anderen zich niet zo gedragen richt jou dan is het minder.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan me wel storen aan bepaald volk wat er komt maar het weerhoudt mij niet om te gaan. Ik kom er om mijn ding te doen en weer te gaan.
Misschien dat het slim is eens met die Wasim te praten (kan Ewoud vast wel regelen toch?), omdat die ook aangaf overgewicht te hebben en dit door sporten kwijtgeraakt is. Hij heeft in de zelfde situatie gestaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat is voor mij een punt waar ik zelfvertrouwem mis
iedere ochtend poederpannenkoeken etenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef artm het volgende:
[..]
Misschien dat het slim is eens met die Wasim te praten (kan Ewoud vast wel regelen toch?), omdat die ook aangaf overgewicht te hebben en dit door sporten kwijtgeraakt is. Hij heeft in de zelfde situatie gestaan.
Je doet het voor jezelf toch? Gewoon schijt hebben en je doel goed voor ogen hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat is voor mij een punt waar ik zelfvertrouwem mis
Would you like fries with that?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Ablazingly het volgende:
Tuurlijk zijn er mensen die denken ''Hij is er mee bezig, respect!'' maar sommige mensen ook niet en sommige hebben zelfs nog het lef om dat hardop te zeggen. Ja, zo ben ik ook ooit is in het zwembad finaal uitgelachen door 2 jongeren omdat ik lekker aan het zwemmen was om kilo's te verliezen. Werkt niet echt motiverend.
makkelijk gezegd denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je doet het voor jezelf toch? Gewoon schijt hebben en je doel goed voor ogen hebben.
Uiteindelijk wordt dit toch je doel want die psycholoog kan jou tips geven om diezelfde situatie iets beter aan te gaan maar het gaat toch neer komen op 1 ding en dat is DOEN.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je doet het voor jezelf toch? Gewoon schijt hebben en je doel goed voor ogen hebben.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef blow... het volgende:
[..]
16 en een half eigenlijk, maar een halfjaar vind ik pas noemensvaardig als de ersoon in kwestie anders 0 jaar is![]()
dankjewelquote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk, je komt veel volwassener over (soms dan
)
Dom doen is ook veel leukerquote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef blow... het volgende:
[..]
dankjewel![]()
Meestal is fok gewoon een beetje dom doen, vooral klb, gc en onz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |