SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Waar hou jij je telefoon als je vanilla coke drinkt?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar mijn telefoon houd ik liever plakvrij...
Daarom ook een condoom (lees hoesje) over je foonquote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar mijn telefoon houd ik liever plakvrij...
Als ik dat al zou drinken (want niet mijn ding), gok ik op mijn broekzak...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar hou jij je telefoon als je vanilla cola drinkt?
Pcies.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat al zou drinken (want niet mijn ding), gok ik op mijn broekzak...
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Pcies, wat heb je nu aan tijdens telefoonseks
Geen rukquote:
quote:
Dat doe ik dus foutquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet je juist bij telefoonseks doen
Je moet dus niet handsfree bellen dan...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik dus foutik snapte het al niet
Oh oke en dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet dus niet handsfree bellen dan...
Lol da's bekend jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar mijn geheugen is dan ook niet best
MMm ja okequote:Op maandag 10 juni 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Use your imagination (and of course your hands)...
Haha, vanwaar die eer?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jou miste ik al toen ik thuis kwam zaterdag
Oh stooop it. :$quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is geen straf om naar jou te kijken
Ik doe wel een ruim zittende trainingsbroek aan, dan zet ik zelf wel een tentje op hihahoquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh stooop it. :$
Is dat een bevestiging van 6 juli? Wil wel een tentje opzetten hier, kan je slapen.
Omfg.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe wel een ruim zittende trainingsbroek aan, dan zet ik zelf wel een tentje op hihaho
Maar ik denk dat ik er wel bij ben ja![]()
Maare....dat uitgaan, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Bij deze reserveer ik vast een plek.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh stooop it. :$
Is dat een bevestiging van 6 juli? Wil wel een tentje opzetten hier, kan je slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik ook, jaquote:
Omdat ik geniet van fijne muziekquote:
Ow dan heb ik wel drank nodig....quote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omfg.hahahhaa
Mooi. Nou, stappen, drinken, lol maken, dansen vooral.
Same here hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan heb ik wel drank nodig....Want anders ben ik een stijve hark hoor. Ben niet zo'n uitgaanstype
Alles prima en wel, er kunnen 2 mensen in die tent, maar maar 4 in de auto.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan heb ik wel drank nodig....Want anders ben ik een stijve hark hoor. Ben niet zo'n uitgaanstype
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here hoor.
Ik heb zelfs even "gedanst"; nou, dat zegt wel wat
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here hoor.
Ik heb zelfs even "gedanst"; nou, dat zegt wel wat
Nouja wellicht heb ik al een slaapplekquote:Op maandag 10 juni 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alles prima en wel, er kunnen 2 mensen in die tent, maar maar 4 in de auto.en wij zijn al met drie (denk ik ) dus dat is best snel vol.
Jij was diegene die niet onschuldig wou lijken, en zeker niet te dik?quote:
quote:
quote:
quote:
Eh?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij was diegene die niet onschuldig wou lijken, en zeker niet te dik?
Ken je niet het hele liedje?quote:
Okay. Want vol is vol.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja wellicht heb ik al een slaapplek![]()
De volgende dag moet ik overigens in Lelystad zijn dus kan het waarschijnlijk niet megalaat maken...
Hoi Pim.quote:
Vinboy.quote:
Wellicht, maar je moet het tijdig laten weten. Ik bied dat niet snel aan hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je lief aankijk is er vast wel iets te regelen
Dan blijf ik wel slapen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wellicht, maar je moet het tijdig laten weten. Ik bied dat niet snel aan hoor.
Hehe okequote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wellicht, maar je moet het tijdig laten weten. Ik bied dat niet snel aan hoor.
Oh?quote:
Never mind, doe wat je wilt maar laat me weten wat je doet. De exacte details svp!quote:
Wat een mooie vrouwquote:
Jaja ik heb geen geheimen voor je hequote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Never mind, doe wat je wilt maar laat me weten wat je doet. De exacte details svp!
Oh, hoor net dat je evt ook binnen kan slapen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, hoor net dat je evt ook binnen kan slapen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, hoor net dat je evt ook binnen kan slapen.
JAAA dat wordt lastig he! Nee grapje.quote:
Wil haar glittergitaar betasten :$quote:
Zeker, zeker.quote:
Hoooiquote:
Slaap lekker Vinnemansquote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Sleep well y'all![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
Weltrusten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
Je UIquote:
Ik ben net pas thuis joh! Ik moest nog rijden dus even geen drank.quote:
Ah vandaar, ik ga alweer slapen zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis joh! Ik moest nog rijden dus even geen drank.
Was weer een aparte avond!!
Details willen wequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis joh! Ik moest nog rijden dus even geen drank.
Was weer een aparte avond!!
Ik ook zo hoorquote:
I don't kiss and tellquote:
Ik zat er vanavond bij dat iemand een nieuwe tafel ging bestellen!!quote:
Oom en tante van Genevieve hebben een ajax bank.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat er vanavond bij dat iemand een nieuwe tafel ging bestellen!!
Vanaf 1 juli zal ik niet meer bij ze op visite komen aangezien ze de kuip als tafel krijgen
Goede mensenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oom en tante van Genevieve hebben een ajax bank.
Wat, masturberen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:07 schreef WebHawk het volgende:
Hallon! Ik doe 'het' tegenwoordig ook (al een paar jaar overigens) dus na 5 jaar zo nu en dan lurken mag ik hier van mezelf wel mee gaan posten
Neukon. Masturberen doe ik al wat langer.quote:
Nope, past totaal niet bij jequote:
Dat zei ik niet maar laat maar ik heb echt zo geen zin in een pietje precies discussie met jequote:
Opbokkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie een Vin..... past toch bij je naam... WTF
Ik vind hem wel tof, lekker zomers met dat blauw.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:
Daaromquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar laat maar ik heb echt zo geen zin in een pietje precies discussie met je
[..]
Opbokken
Dankjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof, lekker zomers met dat blauw.
Jammer, welke medicatie is het? Merknaam? Kan je geen ander nemen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
gaat wel hoor. Die kut medicatie alleen. Bijwerkingen ervan. Vreselijk.
Nou, nou... Altijd, dat zijn grooooote hoeveelheden.quote:
Nou nou gut gut.. Het is maar zelf wat je er van maakt tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, nou... Altijd, dat zijn grooooote hoeveelheden.
Het is Seroxat 20mg. Ivm mijn PTSS en alcoholisme. ga binnenkort ook opgenomen worden om te de-toxen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer, welke medicatie is het? Merknaam? Kan je geen ander nemen?
Dat altijd. Ik durf wel 90% te stellen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nou gut gut.. Het is maar zelf wat je er van maakt toch
Oeh detoxen is vreselijk zwaar. Sterkte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is Seroxat 20mg. Ivm mijn PTSS en alcoholisme. ga binnenkort ook opgenomen worden om te de-toxen.
Dank je. En dan werken aan mijn oorlogstraumaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh detoxen is vreselijk zwaar. Sterkte.
mee eens. duurde wel wat jaartjes voor ik dit besef hadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nou gut gut.. Het is maar zelf wat je er van maakt toch
Shit man heftig. Het leger lijkt me tof maar je hoort verhalen van mensen die zijn indd zo getraumatiseerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je. En dan werken aan mijn oorlogstrauma
Positieve instelling hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
mee eens. duurde wel wat jaartjes voor ik dit besef had
Daarom ook diep respect voor mijn vriendin die er mee om kan gaan, ook al is het zwaar voor haar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit man heftig. Het leger lijkt me tof maar je hoort verhalen van mensen die zijn indd zo getraumatiseerd.
Lijkt me ook voor jezelf. Het is toch iets wat je hebt gedaan en wat je moet verwerken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom ook diep respect voor mijn vriendin die er mee om kan gaan, ook al is het zwaar voor haar.
Ik wens niemand een oorlog toe, die is gruwelijk.
Als alles tegenzit kan ik ook wel gek worden, maar dan gewoon effe relaxen en dan kan ik er weer tegenaan.quote:
Wil overigens niet bagatelliseren hoor. Iedereen heeft ups en downs. De 1 wat meer dan de ander. De 1 wat negatiever of positiever dan de ander. Mja thats life....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
mee eens. duurde wel wat jaartjes voor ik dit besef had
Helaas moet ik idd steeds in de verdediging, want iedereen vind er wel iets van. En dan ga ik aggresief worden terwijl ik dat niet wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me ook voor jezelf. Het is toch iets wat je hebt gedaan en wat je moet verwerken.
Tsja. Helaas denkt niet iedereen er zo over.
Nee, ik heb het niet gelezen. Ik weet bar weinig van jou!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas moet ik idd steeds in de verdediging, want iedereen vind er wel iets van. En dan ga ik aggresief worden terwijl ik dat niet wil.
Heb je "mijn verhaal" wel eens gelezen?
DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
hebben we allemaal weleens hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als alles tegenzit kan ik ook wel gek worden, maar dan gewoon effe relaxen en dan kan ik er weer tegenaan.
Vraag maar aan huppel hoe ik er soms als een klein stukje mens bij zitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet gelezen. Ik weet bar weinig van jou!
Ik zal het zo eens bekijken, misschien kan ik het hier op mijn werk lezen.
iedereen heeft zijn mening natuurlijk klaar staan... maar niemand weet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Helaas moet ik idd steeds in de verdediging, want iedereen vind er wel iets van. En dan ga ik aggresief worden terwijl ik dat niet wil.
true!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil overigens niet bagatelliseren hoor. Iedereen heeft ups en downs. De 1 wat meer dan de ander. De 1 wat negatiever of positiever dan de ander. Mja thats life....
Pas na jouw verhaal gehoord te hebben uit jouw mond besefte ik hoeveel impact een oorlog kan hebben. En om dan een volwassen man, een veteraan, erbij te zien zitten als een klein zielig hoopje mensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppel hoe ik er soms als een klein stukje mens bij zit
Chick!! OUD / [WAARSCHUWING] De zonnetjes van Amby Toys!quote:
Gelezen... Bijzonder hoor. Heel erg heftig... Heb je nu nog nare dromen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vraag maar aan huppel hoe ik er soms als een klein stukje mens bij zit
Heftig verhaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog immer. En ik mijdt publieke plekken. OV? No way. Taxi kosten worden nu vergoed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gelezen... Bijzonder hoor. Heel erg heftig... Heb je nu nog nare dromen?
Als je ergens heen moet dan kan ik je ook brengen he!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog immer. En ik mijdt publieke plekken. OV? No way. Taxi kosten worden nu vergoed.
Auto rijden mag ik ook niet meer
Oooooh dat je geen auto meer mag rijden, zwaar.... :/quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog immer. En ik mijdt publieke plekken. OV? No way. Taxi kosten worden nu vergoed.
Auto rijden mag ik ook niet meer
Dat ben ik idd, met mijn Braziliaanse ex-vrouwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh dat je geen auto meer mag rijden, zwaar.... :/
Btw, ben jij dat wel op die foto en is dat je vriendin/vrouw?
Of de bank stond daar anders of het schilderij hing eerst aan een andere muurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ben ik idd, met mijn Braziliaanse ex-vrouw
Dit ben ik in veteranenteneu.
[ afbeelding ]
Bank stond idd anders toenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of de bank stond daar anders of het schilderij hing eerst aan een andere muur![]()
Deze maand is veteranendag toch?
Hoe vroeg begint het? Althans, hoe vroeg vertrekken we?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bank stond idd anders toen
En ja, de 29ste loop ik weer me in het defile op veteranendag 2013
0900.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vroeg begint het? Althans, hoe vroeg vertrekken we?
Ja graagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
0900.
Ik heb vrij vervoerskaartjes, dus als je meeweilt, gratis heen en terug vervoer
Toppie!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja graag![]()
Dan zorg ik wel dat ik lekker vroeg bij jullie ben
Knappe man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ben ik idd, met mijn Braziliaanse ex-vrouw
Dit ben ik in veteranenteneu.
[ afbeelding ]
No kidding, die foto is echt heel leuk ook in dat topic.quote:
Nu ben ik zo mager als een latquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No kidding, die foto is echt heel leuk ook in dat topic.
Klopt, ik ben niet foto sjeniek (hoe je dat ook spelt whehehe)quote:
zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef Dqod het volgende:
I just want to, I just want to stay around.. And while my heart beats, I promise I won't let you down
lalalala
die andere is echt een wereld van verschil, die zou ik voortaan postenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet foto sjeniek (hoe je dat ook spelt whehehe)
hehehe, tja eens grenadier altijd grenadier. Hier de Grenadiers mars!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
die andere is echt een wereld van verschil, die zou ik voortaan posten
Fijn, doet me deugd :$quote:
Not again!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe, tja eens grenadier altijd grenadier. Hier de Grenadiers mars!!
Die andere waren leuk hoor. Maar jeez, hele topic nu gelezen. Onwijs indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, toch maar niet in het leger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet foto sjeniek (hoe je dat ook spelt whehehe)
Ondabks alle ellende zou ik het zo weer over doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die andere waren leuk hoor. Maar jeez, hele topic nu gelezen. Onwijs indrukwekkend. Ik zou het niet kunnen, toch maar niet in het leger.
Oh dat is iig een pluspunt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ondabks alle ellende zou ik het zo weer over doen.
De pijn en mijn geweten nu neem ik maar op de koop toe![]()
Het is wel moeilijk leven idd.
Thanks ik heb ook zo'n zonnetje. ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas na jouw verhaal gehoord te hebben uit jouw mond besefte ik hoeveel impact een oorlog kan hebben. En om dan een volwassen man, een veteraan, erbij te zien zitten als een klein zielig hoopje mensTe erg man!!
[..]
Chick!! OUD / [WAARSCHUWING] De zonnetjes van Amby Toys!
Alles sal reg komquote:
Die hadden wij vroeger al.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks ik heb ook zo'n zonnetje. ...
Stel ik op prijs, dank je :$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even deugd doen.
ja iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger al.
Maar dan moet je toch goed je best doen om die te slopen, tenminste die van ons waren toch aardig stevig.
Liefquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat gewoon. Zo rol ik.
Wij asperges.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Meh, vanavond maar gevechtsrantsoenen eten. Kan anders ff niks bedenken
Met gekookte aardappelen, boterjus, ham en eitje.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
[ http://img137.imageshack.us/img137/1889/knipsel3k.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik zal samen met mijn vrendin een wereldoorlog kunnen weerstaan, hoeveel ingeblikt eten we wel niet hebbenquote:
Ik kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal samen met mijn vrendin een wereldoorlog kunnen weerstaan, hoeveel ingeblikt eten we wel niet hebben
De lasagna is erg lekker! De chili con carna dan weer nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal samen met mijn vrendin een wereldoorlog kunnen weerstaan, hoeveel ingeblikt eten we wel niet hebben
Ik houd sowieso van eten, valt wel te zien toch?quote:
Er zullen vast (genoeg) uitzonderingen zijnquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met gekookte aardappelen, boterjus, ham en eitje.
Zodra ik weet wat dat is, maak ik het voor je in blik ik het inquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef Dqod het volgende:
Je zou maar ingeblikte enchilada's moeten eten
Zou voor je maken.. Mag jij enchilada's voor me fixen.. Deal?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb het welgeteld 2x in mijn leven gegeten, en was erg lekker!
Timingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zodra ik weet wat dat is, maak ik het voor je in blik ik het in
Hoezzo voel ik me aangesprokenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
Zijn ook mensen die niet van groentes houden, of warm fruit
Sexyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
Tevens
[ afbeelding ]
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
warm fruitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
Zijn ook mensen die niet van groentes houden, of warm fruit
quote:
Amen to that.. Het zou verboden moeten worden.. ANANAS HOOR JE VERDOMME KOUD ENDE VERS TE ETENquote:
Thanksquote:
Ook niks mis mee iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef Faxie het volgende:
Ow en onder het genot van leuk gezelschap natuurlijk
dat maakt alles beter!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef Faxie het volgende:
Bij gebrek aan gezelchap is het ook prima troost voer hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef Faxie het volgende:
Begrijpelijk.. Tandartsenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet straks naar de tandarts. 0 zin in.
Werkze!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef Faxie het volgende:
Maarja tijd om te werken weer
Fijne dag mensjes
Vooral omdat ik waarschijnlijk gaatjes heb en dan moet terugkomen voor een helse behandeling.quote:
Vind je dat hels? Ik vind t altijd wel meevallenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral omdat ik waarschijnlijk gaatjes heb en dan moet terugkomen voor een helse behandeling.
werkzequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef Faxie het volgende:
Maarja tijd om te werken weer
Fijne dag mensjes
Ja man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je dat hels? Ik vind t altijd wel meevallen
Maar leuk is het niet, nee
eigenlijk is het dus...... Poetsenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral omdat ik waarschijnlijk gaatjes heb en dan moet terugkomen voor een helse behandeling.
Ik poets altijd goed, en tandenstokers en flossen enzo.quote:
verdovingen, boren, gewoon om te huilen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man.
Al dat gepiel en gepruts in je mond.
Watjes, tandenstokers, bandjes,
Ik moest vorig jaar ofzo een kies trekken.. Het ergste vond ik die achterlijke tyfusverdovingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man.
Al dat gepiel en gepruts in je mond.
Watjes, tandenstokers, bandjes,
Zeg me even dat dat door die halve bankschroef (dat plaatje dus) die ze in je bakkes douwen komt.. Dan voel ik me niet meer zo alleenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
verdovingen, boren, gewoon om te huilen!
Het ergste is foto's maken, moet er bijna van kotsen (letterlijk)
[reclame]quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik poets altijd goed, en tandenstokers en flossen enzo.
whaha we hebben het allemaal over hetzelfde dingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeg me even dat dat door die halve bankschroef (dat plaatje dus) die ze in je bakkes douwen komt.. Dan voel ik me niet meer zo alleen
Ik kan daar zoooooooo niet tegen
haha ja idd daar door, zit ik daar half te huilen op de stoel, proberen rustig adem te halen, kan dat ding in mijn mond wel hebben (quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeg me even dat dat door die halve bankschroef (dat plaatje dus) die ze in je bakkes douwen komt.. Dan voel ik me niet meer zo alleen
Heb echt zo geen behoefte aan eten vandaagquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk nog over tanden? Ik vond het onderwerp eten beter
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
haha ja idd daar door, zit ik daar half te huilen op de stoel, proberen rustig adem te halen, kan dat ding in mijn mond wel hebben () maar zodra ik mijn tanden op elkaar moet doen wil ik over hem heen kotsen!
Hahaha echt ehquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
whaha we hebben het allemaal over hetzelfde ding
Wazmetjouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heb echt zo geen behoefte aan eten vandaaggewoon al de hele dag niet!
helemala als ze dan boos op je worden.... nee ik lig hier voor mijn lolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Hahaha echt eh
"JA DOOR JE NEUS ADEMHALEN DQOD!!!"
-" JA, VUILE LIJER, DAT LUKT ME NIET WANNEER IK LOOP TE KOKHALZEN, OETLUL, BOSMONGOOL"
dat is een gevoel dat ik niet kenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heb echt zo geen behoefte aan eten vandaaggewoon al de hele dag niet!
Van die mondspoeling? Die moet ik ook gebruiken van de tandarts, ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
[reclame]
en toch steeds last van gaatjes? dan heb je misschien last van een lage mondweerstand.
[/reclame]
die zie je ook vast weleens voorbij komen... misschien helpt dat?
Foto's ja, walgelijk. Ik spuug dat ding altijd na 2 seconden uit. Wordt ze boosquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
verdovingen, boren, gewoon om te huilen!
Het ergste is foto's maken, moet er bijna van kotsen (letterlijk)
De verdoving doet maar even pijn, dus dat valt mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar ofzo een kies trekken.. Het ergste vond ik die achterlijke tyfusverdovingAl was dat daarbij wel nodig natuurlijk maar ja
Vroegen ze me later, met gaatjes vullen eens of ik daar ook een verdoving voor nodig dacht te hebben.. Echt.. HALLO!!! HOE FRAGIEL DENK JE DAT IK BEN
De tandarts zegt dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat werd ie dus eens.. Ik wou zoooo graag z'n eigen apparatuur tegen m gaan gebruikenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
helemala als ze dan boos op je worden.... nee ik lig hier voor mijn lol
Maar je likt wel oneindig gleuven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat werd ie dus eens.. Ik wou zoooo graag z'n eigen apparatuur tegen m gaan gebruiken![]()
Doe normaal hoorIk kan dat gewoon niet
En ja die verdoving duurt maar even kaneeltje, maar ik moet die smerige bittere rotzooi gewoon niet in m'n bek
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je likt wel oneindig gleuven.
Uhmmm.....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
9.7/10, zou kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou blokfluit spelen
O wacht,,
Daar moet je dan ook niet op gaan kauwen als een mallequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/blokfluitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik zal eens op jou blokfluit spelen
O wacht,,
als dat gaatjes voorkomt, meteen beginnen danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die mondspoeling? Die moet ik ook gebruiken van de tandarts, ja.
Gebruik het ook, maar helpt nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
als dat gaatjes voorkomt, meteen beginnen dan
Kouwen, wat? Verdoving is gewoon een prikje toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook niet op gaan kauwen als een malle
quote:
doet ie zegtie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet gewoon goed stoken...... en flossen
Dan nog, sommige mensen hebben gewoon pech. Ik poets, flos, prik, en gebruik mond water en heb best vaak gaatjes terwijl ik bijna geen snoep eet ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan heel goed stokenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
En nu snap ik het bijna niet meer.. Ik had het over dat plaatje in je bakkes voor foto'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gebruik het ook, maar helpt niet
[..]
Kouwen, wat? Verdoving is gewoon een prikje toch?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |