tenzij je een auto wilt kopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Spaardertje het volgende:
Een vriend van mij zit er ook aan te denken om gebruik te maken van geldvoorelkaar.nl Maar zo makkelijk schijnt het dus allemaal niet eens te gaan..
Geld lenen is nooit makkelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Spaardertje het volgende:
Een vriend van mij zit er ook aan te denken om gebruik te maken van geldvoorelkaar.nl Maar zo makkelijk schijnt het dus allemaal niet eens te gaan..
Misschien ééntje die opnieuw open is gegaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Tikbalang het volgende:
Zit ik net op GVE te kijken zie ik daar frontaal staan een E kwalificatie vol staan. Kijk ik even naar de info en inversteerdata is de 1 na laatste 4 juni en de laatste 19 juni. Vraag ik me toch af waar die opeens vandaan kwam. Zit er elke dag op te kijken en stonden helemaal geen 99% geinvesteerd projecten op vanochtend.
jammer van die lange looptijd!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Kirov het volgende:
C'tje erbij http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=3610
helder. Fijn dat je het met ons deelt. Wat voor bedragen heb je er ongeveer inzitten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef troepjepdat het volgende:
Voor de mensen die het allemaal wat langzaam vinden gaan: je moet inderdaad wel - vanaf het moment dat je toezegt te zullen investeren in een project - zo'n twee maanden wachten voordat je de eerste aflossing krijgt. (Aannemend dat het project een beetje rap volloopt, natuurlijk.)
Ik ben in maart dit jaar begonnen met het investeren in projecten van Geldvoorelkaar.nl en heb in maart, april en mei in elf projecten geinvesteerd: 6 stuks A/B/C en 5 stuks E, met looptijden tussen de 12 en 60 maanden. Inmiddels lopen ze allemaal.
Van één project heb ik nu twee aflossingen ontvangen, van drie andere projecten één aflossing. Ik verwacht voor het eind van juli van elk project één of meerdere aflossingen te hebben ontvangen en vanaf augustus zou ik alleen nog maar volledige bedragen (dus zonder de eenmalige 0.9% aftrek) moeten ontvangen. Je ziet dus dat er wel een redelijke vertraging inzit, maar je moet het ook echt alleen maar doen in het geval je het geld echt kunt missen, ook omdat het toch risicovol is. Maar na zo'n twee maanden kun je dus een eerste aflossing verwachten, na drie maanden begint het echt.
Klopt, ik wil eigenlijk niet verder als 3 jaar gaanquote:
Daar zat ik ook al naar te kijken. Dat gaat echt werkelijk nergens over!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Klopt, ik wil eigenlijk niet verder als 3 jaar gaan
En ik vind de omzet prognose een beetje optimistisch.
idd. ze gaan uit van een omzet van ¤57 per uur. Uitgaande van 260 werkdagen van 8 uur met 3 werknemers FT. dat lukt je niet in de schoonmaakquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken. Dat gaat echt werkelijk nergens over!
Ik investeer hier dus geen geld in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Hubo het volgende:
[..]
idd. ze gaan uit van een omzet van ¤57 per uur. Uitgaande van 260 werkdagen van 8 uur met 3 werknemers FT. dat lukt je niet in de schoonmaak
Dan heb je nog niet eens de vakantie, vrije en feestdagen eraf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Hubo het volgende:
[..]
idd. ze gaan uit van een omzet van ¤57 per uur. Uitgaande van 260 werkdagen van 8 uur met 3 werknemers FT. dat lukt je niet in de schoonmaak
Ik neem toch aan dat dat dan wel met meer werknemers is. Als je dat doorberekend met de cijfers van 2013. Dan is het 28 per uur en het is ook niet allemaal simpel glazenwassen met een laddertje natuurlijk. Laten we ons dan eerst maar eens verdiepen in wat Osmose Telewassen is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Hubo het volgende:
[..]
Eindelijkquote:Geachte heer µ,
Hartelijk dank voor het toesturen.
De stukken zijn in goede orde ontvangen.
Met vriendelijke groet,
E* A*
directeur
Mooi! Het is even wat werk ja maar het is ook eenmalig de rest van je projecten zijn een paar muisklikken werkquote:
Is ook gevaarlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mooi! Het is even wat werk ja maar het is ook eenmalig de rest van je projecten zijn een paar muisklikken werk
rente is ook wel laag voor zo'n looptijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:21 schreef µ het volgende:
60 maanden voor die nieuwe 'C' is wel lang ja.
Hij loopt ook niet zo goed tot nu toe?
Dat valt toch wel mee. Als ik zo bij banken kijk is het toch van "hoe langer de looptijd, hoe lager de rente" waarom zou dat bij crowdfunding dan andersom zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
rente is ook wel laag voor zo'n looptijd.
correctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |