Ik ken iemand die met 4 maanden is begonnen met bijvoeding omdat haar kinderen de fles weigerden. Verder fietste ze in hasr kolfrecht op en neer naar de opvang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze voor die tijd niet uit een flesje kan drinken
Nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
We proberen ook niet te dwingen idd. Lopend fles geven zouden we nog kunnen proberen.
Maar hoe heb je dat gedaan dan met de opvang enzo? Ik moet over een maand weer werken en dan moet ze toch uit een flesje kunnen drinken..
Dat is precies wat we gaan doen. Ze adviseerde de Calma. Die haalt m'n vriend morgen, dus overdag nog ff klooien met de spuit. Ze hapt goed, zuigt goed, maar drinkt niet door. Idd 2x per dag proberen, zondag ff weer telf contact en zij denkt nog steeds dat het beter moet gaan zodra ze boven haar geboortegewicht zit. Ze vertelde nog dat ze de meeste doordrink-issues had met baby's met een geboortegewicht rond de 4kg. Bizar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Kyara het volgende:
Hoe is het gegaan met de LK XM? Ik hoop ook voor je dat ze toch de fles aanraad. Dan kun je over op kolven en flesgeven en het daarmee even loslaten. En dan bijvoorbeeld 2x per dag proberen met aanleggen.
Fijn, een plan van aanpakquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is precies wat we gaan doen. Ze adviseerde de Calma. Die haalt m'n vriend morgen, dus overdag nog ff klooien met de spuit. Ze hapt goed, zuigt goed, maar drinkt niet door. Idd 2x per dag proberen, zondag ff weer telf contact en zij denkt nog steeds dat het beter moet gaan zodra ze boven haar geboortegewicht zit. Ze vertelde nog dat ze de meeste doordrink-issues had met baby's met een geboortegewicht rond de 4kg. Bizar.
Wat is dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
Forcefeedensucces!
E kwam toen in een week tijd bijna een pond aan
Nu blijft ze maar onder die 9 pond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |