Aangezien ik niet van het type fotomodel ben lijkt hetme beter geen foto op het wereldwijde web te zetten van mijzelf in bhquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:02 schreef bellelena het volgende:
XM, goed al dat ze wakker werd voor een voeding! Dat is al een beginnetje! En het komt vast goed morgen
Pessie, klinkt goed! Foto?![]()
![]()
Dat vind ik in de praktijk toch erg tegenvallen. Heb wel een paar keer gehad dat ze om 5, 6 en 7 uur hadden gedronken en om 8 uur toch wel leeg. Waren ze niet content meequote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef bellelena het volgende:
Oeh lekker gedronken dus XM!
Oh en als ze weer zelf komt drinken, ook gewoon meekolven! Goed je productie opgang houden enzo
Kyara, ook al heb je net gekolfd, je lichaam gaat dan alsnog on-the-fly melk aanmaken voor je meisjes! (Neem dan een paar glazen drinken erbij!) Dus niet te bang zijn om tussendoor te kolven! Je kunt bijv. als je hebt gevoed na 1 uur kolven, om zo in klein beetjes toch alvast voorraad op te bouwen. Kan meteen ook helpen om je productie nog wat omhoog te brengen!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef bitterend het volgende:
Kyara ik vind je geweldigdat je ze uberhaupt de kans geeft om bv te krijgen is al een hele prestatie
Dat idd!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef bitterend het volgende:
Kyara ik vind je geweldigdat je ze uberhaupt de kans geeft om bv te krijgen is al een hele prestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |