abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127662708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:10 schreef Theoden het volgende:

[..]

Als het bewust is gedaan is het absoluut onbeschoft. Ik heb echter nog steeds geen beelden gezien waar een persoon op is te zien met een blikje bier!

Je moet echter ook begrijpen dat die mensen aan het rennen waren voor hun leven. Je gaat dan niet even stilstaan om je schoenen uit te doen en iets in je handen neer te leggen of weg te gooien.

Als ze bewust naar binnen zijn gegaan met een blikje bier en daar hebben gedronken dan valt er sowieso weinig te zeggen en zal hij zijn straf sowieso wel krijgen.

http://www.internethaber.(...)-ictiler-542766h.htm
Het waren hooguit een paar personen die er zo bijliepen, het is overdreven om dit uit te vergroten, maar ik denk dat we kunnen stellen dat enkele demonstranten de fatsoensnormen hebben overschreden.
pi_127662790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Bilge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://www.internethaber.(...)-ictiler-542766h.htm
Het waren hooguit een paar personen die er zo bijliepen, het is overdreven om dit uit te vergroten, maar ik denk dat we kunnen stellen dat enkele demonstranten de fatsoensnormen hebben overschreden.
Mee eens. Het gaat mij er vooral om dat dit er niet uitgepikt moet worden om de protesten weg te wuiven.

Niemand in Turkije zal dit goedkeuren. De schoenen kan ik heel goed begrijpen, maar een blikje bier terwijl je rustig zit te bellen is niet goed te praten. Jammer dat hij er niet op is aangesproken op de dag zelf.
pi_127662831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:47 schreef Bilge het volgende:
Het verhaal dat demonstrerende meisjes met hoofddoeken door sommige andere demonstranten zijn lastig gevallen klopt overigens ook. Hiertegen is zelf gedemonstreerd in het Gezi park:
http://www.radikal.com.tr(...)tacize_tepki-1136753
Waar of niet waar (en ik vind dat aanranders aangepakt moeten worden), wat bezielt deze regering om gewonden en doden op de rekening van de politie te zien.. zwart op wit / feiten en tijdens deze periode de oogkleppen op te zetten en zich nu ineens heel erg op te winden over vermeende aanrandingen.

Geven ze ineens om mensenrechten? Waar is de logica in het hele verhaal?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:23:41 #154
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127662978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef Theoden het volgende:

Het is echter wel weer zwak als je dit gaat gebruiken om de protesten te "downplayen".
Dat gebeurt andersom net zo goed toch?
pi_127662987
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef Theoden het volgende:

[..]

Mee eens. Het gaat mij er vooral om dat dit er niet uitgepikt moet worden om de protesten weg te wuiven.

Niemand in Turkije zal dit goedkeuren. De schoenen kan ik heel goed begrijpen, maar een blikje bier terwijl je rustig zit te bellen is niet goed te praten. Jammer dat hij er niet op is aangesproken op de dag zelf.
Faith in humanity restored O+ _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

wat bezielt deze regering om gewonden en doden op de rekening van de politie te zien..
Wat bedoel je hiermee?
pi_127663025
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat gebeurt andersom net zo goed toch?
Ja, is ook. Dat iemand op Twitter het doet kan toch geen vrijbrief voor een land, een regering, een premier, een leider zijn om het ook maar te doen.

Kom op, dit is niet goed te praten. Het is geen kleuterschool.

"Ja, maar juf! Hij begon!"
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:28:44 #157
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127663175
quote:
Ik zie serieus het slaan en schoppen niet. Men stribbelt tegen en wordt hardhandig meegenomen. Of dit goed is, is een tweede, maar hoe het wordt overdreven is niet goed.

Overigens, niet nodig om dit op deze manier te doen van de politie.
pi_127663373
http://www.milliyet.tv/vi(...)si-nYPunUty07q4.html

Deze beelden zijn voor mij echt het einde van Turkije. Als je aan de advocaten komt laat je gewoon zien dat je geen enkel respect hebt voor democratie of een rechtstaat.

Heb niet eens meer zin om ook maar 1 ding te posten na het zien van dit .... echt schandalig. Jammer dat mijn Turkije zover is gedaald.

Bedankt Erdogan.
pi_127663464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:23 schreef Bilge het volgende:

[..]

Faith in humanity restored O+ _O_

[..]

Wat bedoel je hiermee?
De balans van de protesten na vorige week vrijdag..

quote:
ISTANBUL
Gewonden: 1,840
(1215th Hospital + 625 voluntary infirmaries)
Doden 1
26 people were hospitalized
5 People were treated in the intensive care unit
2 critical injuries (head trauma)
5 People lost an eye
ANKARA
TOTAL CASUALTY APPLICATION 1,155
(788 + 367 voluntary hospital
infirmaries)
6 Head trauma, vision loss 3
2 person in critical condition
IZMIR
Gewonden: 800
ANTIOCH
Gewonden 161
Doden 1
ADANA
Gewonden : 137
Doden: 1
5 head trauma
hip fracture in a child of 10 years old.
1 police officer died as a result of falling off a bridge.
ESKİŞEHİR
Gewonden: 300
Two intensive care, one head injury
Antalya
Gewonden 150
Er zijn ook gewonden gevallen in andere steden. In totaal zijn er 4,785 gewonden sinds 31 Mei.
48 daarvan zijn zwaargewond en 3 in kritieke toestand.
http://www.ttb.org.tr/index.php/Haberler/veriler-3842.html
De lijst met gewonden en doden is er en waar zijn Erdogan's harde woorden over dit feit dat dit niet mag gebeuren? Waar is z'n humane kant als 't om dit toch niet te ontkennen feit gaat dat er iets goed fout zit gezien normale protesten niet tot een waslijst aan gewonden en een enkele dode in verschillende steden leidt.
pi_127663693
Wtf is Antioch? Kan men niet gewoon de moderne namen gebruiken, die al honderden jaren gebruikelijk zijn? :')
pi_127663798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef Gamesua het volgende:
Wtf is Antioch? Kan men niet gewoon de moderne namen gebruiken, die al honderden jaren gebruikelijk zijn? :')
Nederlandse vertaling van Antakya / Hatay naar het schijnt.. ik weet het ook niet :)
Nooit van gehoord.
pi_127664066
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef Theoden het volgende:

Deze beelden zijn voor mij echt het einde van Turkije. Als je aan de advocaten komt laat je gewoon zien dat je geen enkel respect hebt voor democratie of een rechtstaat.

Heb niet eens meer zin om ook maar 1 ding te posten na het zien van dit .... echt schandalig. Jammer dat mijn Turkije zover is gedaald.

Bedankt Erdogan.
Stel dat jij de burgemeester van Istanbul bent en je hoort dat een stuk of 30 advocaten protesteren in een gerechtsgebouw, waar allerlei rechtszaken worden behandeld. Zou jij ze hun gang laten gaan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De balans van de protesten na vorige week vrijdag..

[..]

De lijst met gewonden en doden is er en waar zijn Erdogan's harde woorden over dit feit dat dit niet mag gebeuren? Waar is z'n humane kant als 't om dit toch niet te ontkennen feit gaat dat er iets goed fout zit gezien normale protesten niet tot een waslijst aan gewonden en een enkele dode in verschillende steden leidt.
Erdogan heeft zich al geexcuseerd voor en een onderzoek ingesteld naar het excessieve geweldsgebruik door de politie, wat overigens niet parallel loopt met jouw lijst.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:50:52 #163
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127664156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

Stel dat jij de burgemeester van Istanbul bent en je hoort dat een stuk of 30 advocaten protesteren in een gerechtsgebouw, waar allerlei rechtszaken worden behandeld. Zou jij ze hun gang laten gaan?

[..]
Ja, natuurlijk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127664171
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef Gamesua het volgende:
De naam Antioch is al veel ouder en word al veel langer gebruikt
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_127664205
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef Theoden het volgende:

Bedankt Erdogan.
WTF gebeurt er allemaal.
pi_127664217
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk!
En de behandeling van rechtszaken dan? Kunnen die advocaten niet beter buiten protesteren?
pi_127664271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef Bilge het volgende:

[..]

En de behandeling van rechtszaken dan? Kunnen die advocaten niet beter buiten protesteren?
Hou eens op met alles goed willen praten. Je kunt ook gewoon een keer toegeven dat ze op zijn minst dubieus bezig zijn.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:53:30 #168
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127664284
quote:

[..]

Soms niet. Als hun klachten te ernstig zijn er er niet geluisterd word door een autoritaire.....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_127664316
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

Mensen hebben 't recht om te demonstreren volgens Gül.

quote:

[..]

Ik vermoed niet dat buiten / binnen hier het grote probleem is.
pi_127664337

Burgers, advocaten, juristen, rechters, pers ... iedereen wordt aangepakt.

Als je niet aan de lippen van Erdogan hangt ben je gewoon de vijand.
pi_127664343
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

De naam Antioch is al veel ouder en word al veel langer gebruikt
Leuk, zullen we dan ook Constantinopel gebruiken? :')

Het is inderdaad ouder, maar wordt niet veel langer gebruikt: het wordt namelijk helemaal niet meer gebruikt sinds het een Ottomaans/Turkse stad is geworden.

Overigens, iemand enig idee waarom die advocaten opgepakt zijn (maw. wat de officiele beweegredenen zijn, wat ze echt zijn weten we allemaal wel).
pi_127664381
Je mag protesteren, maar niet overal waar je maar wilt... Hoe zouden jullie het vinden als ik bij jullie thuis besluit te demonstreren? Of midden op de snelweg? een beetje rekening houden met je omgeving is toch niet te veel gevraagd?
pi_127664426
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:55 schreef Bilge het volgende:
Je mag protesteren, maar niet overal waar je maar wilt... Hoe zouden jullie het vinden als ik bij jullie thuis besluit te demonstreren? Of midden op de snelweg? een beetje rekening houden met je omgeving is toch niet te veel gevraagd?
:')
pi_127664476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Leuk, zullen we dan ook Constantinopel gebruiken? :')

Het is inderdaad ouder, maar wordt niet veel langer gebruikt: het wordt namelijk helemaal niet meer gebruikt sinds het een Ottomaans/Turkse stad is geworden.

Overigens, iemand enig idee waarom die advocaten opgepakt zijn (maw. wat de officiele beweegredenen zijn, wat ze echt zijn weten we allemaal wel).
Constantinopel was de officiële naam van Istanboel tot het uitroepen van de Turkse republiek in 1923.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_127664497
Ik snap echt niet hoe blind sommige mensen kunnen zijn voor de duidelijke dictator trekjes van Erdogan. Echt on fucking gelovelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')