Grootste probleem is en blijft altijd de batterij totdat er iets is gevonden wat Lithium-Ion gaat vervangen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
Ze zijn wel lekker bezig om te zorgen dat de batterij langer mee gaat.
Bij de NSA wel, die kijken lekker met je mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iCloud keychain. zullen ze bij 1password blij mee zijn.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef TwyLight het volgende:
Het enige waar ik incognito voor gebruik is om snel te kunnen zien hoe een website er zonder cookies en extenties uit ziet
quote:
Dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de NSA wel, die kijken lekker met je mee.
indd, kraak de computer en je hebt meteen zijn bank mail enzovoortsquote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iCloud keychain. zullen ze bij 1password blij mee zijn.
"password1"?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef vandermar het volgende:
Ach, ik gebruik overal hetzelfde wachtwoord
Alsof die mijn password nodig hebben om iets te zienquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij de NSA wel, die kijken lekker met je mee.
Die kan ik onthouden omdat de boer naast ons 33 kippen heeft rondscharrelenquote:
http://www.ustream.tv/leolaportequote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef andreas612 het volgende:
je kan alleen met apple producten die livestream volgen of wat?
jupquote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef andreas612 het volgende:
je kan alleen met apple producten die livestream volgen of wat?
Gesleuteld aan OS X onder de motorkap voor performance en battery life, en nieuwe Safari met wat hints voor een cleanere interface.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in, wat zijn de hoogtepunten tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |