quote:
Neequote:
Vooral die pic ervanquote:Op maandag 10 juni 2013 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen die denken dat Sea Lion echt is.
Zie het mezelf niet tot nauwelijks gebruiken eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 19:24 schreef remlof het volgende:
Oeh, tagging voor je bestanden is wel cool.
Ook tof inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:25 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk niet het verneuken van dualmonitor.
Iedereen ontvangt het alsof het iets nieuws is terwijl het eigenlijk een pleister op een oude rottende wond is. Wel blij dat het eindelijk kan ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yeah multiple display support voor full screens. Zou tijd worden.
Ik welquote:Op maandag 10 juni 2013 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie het mezelf niet tot nauwelijks gebruiken eigenlijk
Windows na-apers zijn hetquote:
Nee, ze waren te druk met iOS.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Maar ze hebben dus duidelijk geen tijd gehad om het uiterlijk van OS X aan te pakken.
ja is wel een stukje extra overzichtquote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
Dat taggen is misschien wel handig voor school en dat soort meuk
Voor projecten op je werk ook, hoef je niet alles meer in dezelfde map te dumpen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
Alles sorteren op docent bijvoorbeeld. Ja, kan handig zijn!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
En dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef Dimens het volgende:
Die tags zijn zeker handig. Tag FOK! aanmaken voor alle pics van FOK!sters die ik in mijn iPhoto heb staan.
Mappen zijn niet meer nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor projecten op je werk ook, hoef je niet alles meer in dezelfde map te dumpen.
Als je met een schone lei begint, zoals ik dan is het niet echt veel werkquote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef TC03 het volgende:
Nadeel van tags is dat je heel actief dingen moet taggen om het goed te laten werken.
Daarom zie ik het mezelf ook niet gebruikenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef TC03 het volgende:
Nadeel van tags is dat je heel actief dingen moet taggen om het goed te laten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |