ditquote:
ik blijf er voor wakker zodat ik mn eerste zaad van de dag kan verspillen aan het designquote:Op maandag 10 juni 2013 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]ik zie morgenochtend wel hoe de PS4 (
) er uit gaat zien.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik blijf er voor wakker zodat ik mn eerste zaad van de dag kan verspillen aan het design
kut graphs daarquote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha dat is ook wel een enorme prestatie inderdaad
die xbox marketplace is fucking dikquote:
gt doet het gewoon goed bij mijquote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
Heeft iemand goede stream? GT en die van Gamekings doen raar bij mij.
IGN kun je proberenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
gt is top hier, eens per 10-15min ff refreshenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
gaat er al snel beter uit zien dan xbox1quote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik blijf er voor wakker zodat ik mn eerste zaad van de dag kan verspillen aan het design
die Bubba-security naast me gaat boos wordenquote:
Ja doet moet ook bij mij. Aardbei irritant.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gt is top hier, eens per 10-15min ff refreshen
mn overleden oma die opgegraven word ziet dr nog beter uit dan de VCR-onequote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
gaat er al snel beter uit zien dan xbox1
Fok! knokploeg aan je zijde man, #yolo toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
die Bubba-security naast me gaat boos worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |