sup?quote:
je ziet ze toch spelen of niet, dus er staan backstage allemaal van die dingen te draaienquote:Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet in die zaal, de xbox stands staan in zaal 4, dit is zaal 2 oid
ik zie niemand spelen?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
je ziet ze toch spelen of niet, dus er staan backstage allemaal van die dingen te draaien
met hun 10.000 dollar vragen om een update uit te brengenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef seto het volgende:
Gaat hij nou serieus beweren dat Microsoft een soort redder is voor indie developers?
nee je zei kale....quote:
quote:
euh je zei net dat hij een controller in zijn hand heeft en nu zie je niemand spelen okeyquote:
hij startte het op en daarna deed hij nietsquote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
euh je zei net dat hij een controller in zijn hand heeft en nu zie je niemand spelen okey
Iedere 24 uur met het internet connecten anders kan je niet spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef g30n het volgende:
Nog niet echt weggeblazen. MGS heeft me nooit geboeid, Ryse ziet er uit als quick time hell, KI is zeker goed nieuws, Forza was te verwachten. Geef me iets waar ik echt oh my god van ga schreeuwen
die gast op main had een draad controller, maar zie niemand anders spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
euh je zei net dat hij een controller in zijn hand heeft en nu zie je niemand spelen okey
ja je vroeg toch om een verklaring, dus ik geef er eenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die gast op main had een draad controller, maar zie niemand anders spelen
OK, nu wil ik een T-shirt met een cool ontwerp van dit concept...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Science jeweetquote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
hoe leeft ze nu nog dan? door de schokgolf zijn al der ingewanden kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |