Hmm laatste tijd een beetje games uit Playstation plusquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
race games, want in cod etc. ben ik echt een drama haha. Et toi?
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft de batterijen gezien + aangeraakt!
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
M'n ogen ontploffen bijna.
NODIG PICS VAN JOU OM MN OGEN WEER TE LATEN KALMEREN DOE HET OMG
Ik heb wel Alone In The Dark gespeeld daar was ik echt goed inquote:Op maandag 10 juni 2013 17:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm laatste tijd een beetje games uit Playstation plusPaar puzzel en platform spellen de laatste tijd dus
![]()
Ik ben nu bezig met Thomas is Alone![]()
Vroeger speelde ik heel veel battlefield 3 en cod (schietspellen)
Daarom DM.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Zodadelijk krijg ik heel de SC slijmend achter me aan
Neem Playstation plusquote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wel Alone In The Dark gespeeld daar was ik echt goed in
Ik moet nog wat nieuwe games halen
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Maar om me even voor te stellen;
Ik ben Ryan, 16 jaar. Examen havo pas gedaan, makkelijk geslaagd, al hoor ik dat pas over 3 dagen. Ik ga volgend jaar vwo doen.
Ik ben eeh een maagd denk ik of soort van ja. En ik heb soms wat problemen met sociaal zijn, maar het gaat al een stuk beter. Ik ehh vind mezelf saai en wil minder saai worden en daarna de wereld verbeteren op 1 of andere manier. Ik game vaak en ehhh ik vind Fok! een hele leuke site, bijna net zo goed als reddit.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, ik blijf van zwerty hoor
Valt ook weer mee denk ik. Ben vooral een prater.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
Etsu lijkt mij een enorm vrolijke jongen in het echte leven
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPUUG DIE ICE TEA UIT EN IK WIL 2 NIEUWE SIGARETTEN VAN JEquote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KOM ER AL AAN GRquote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
SPUUG DIE ICE TEA UIT EN IK WIL 2 NIEUWE SIGARETTEN VAN JE
Wat, hoezo nee, ik ken je niet. Omdat ik maagd ben betekent niet dat ik zo wanhopig ben dat ik vreemde mensen ga daten. Sorry.quote:
Hoi ik ben Hypo. Nu kennen we elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, hoezo nee, ik ken je niet. Omdat ik maagd ben betekent niet dat ik zo wanhopig ben dat ik vreemde mensen ga daten. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |