Helemaal mijn idee behalve doorgestreepte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Na de MS conferentie van gisteren had ik vier redenen waarom ik de One zou overwegen:
De controller, Ryse, Forza 5 en Titanfall. Na het te laten bezinken is mijn enthousiasme voor Ryse weg, het zag er wel mooi uit maar het is zo scripted als de pest en zit vol QTE's... Titanfall komt ook voor de 360 uit die ik al in huis heb... en dan heb je nog Forza 5...
Om alleen voor Forza een nieuwe console aan te schaffen die verder alleen nadelen heeft tov van zijn concurrent... nou nee. De controller van de PS4 lijkt een stuk breder te zijn dan de vorige dualshocks en ligt waarschijnlijk een stuk beter in de hand voor niet-kinderhandjes.
Daarnaast hoopte ik op de onthulling van Illumiroom wat me echt héél erg gaaf lijkt, maar nee.. ook daar werd niet mee uitgepakt, dus of het überhaupt ooit uit zal komen is maar de vraag.
Daarnaast krijgt de PS4 de mogelijkheid om via Gaikai alle PS3 games te spelen. Deze generaties heb ik een hoop exclusives gemist die ik dus zou kunnen spelen zonder dat ik hier speciaal een PS3 voor aan hoef te schaffen. Daarnaast koop ik 80% van mijn games tweedehands of verkoop ik mijn gekochte games. Ook de support aan Indy-games van Sony waardoor er meer non-standaard AAA-games zullen verschijnen is top. Daarnaast is het feit dat PSN plus verplicht wordt voor online gamen geen issue, aangezien ik dit nu voor Xbox Live ook al gewend ben om te betalen.
Mijn beslissing is nu in ieder geval gemaakt, mijn volgende console gaat een PS4 worden
Ik ga niet nu al roepen dat ik sowieso een PS4 ga halen maar ik ben het wel grotendeels met je eens..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Na de MS conferentie van gisteren had ik vier redenen waarom ik de One zou overwegen:
De controller, Ryse, Forza 5 en Titanfall. Na het te laten bezinken is mijn enthousiasme voor Ryse weg, het zag er wel mooi uit maar het is zo scripted als de pest en zit vol QTE's... Titanfall komt ook voor de 360 uit die ik al in huis heb... en dan heb je nog Forza 5...
Om alleen voor Forza een nieuwe console aan te schaffen die verder alleen nadelen heeft tov van zijn concurrent... nou nee. De controller van de PS4 lijkt een stuk breder te zijn dan de vorige dualshocks en ligt waarschijnlijk een stuk beter in de hand voor niet-kinderhandjes.
Daarnaast hoopte ik op de onthulling van Illumiroom wat me echt héél erg gaaf lijkt, maar nee.. ook daar werd niet mee uitgepakt, dus of het überhaupt ooit uit zal komen is maar de vraag.
Daarnaast krijgt de PS4 de mogelijkheid om via Gaikai alle PS3 games te spelen. Deze generaties heb ik een hoop exclusives gemist die ik dus zou kunnen spelen zonder dat ik hier speciaal een PS3 voor aan hoef te schaffen. Daarnaast koop ik 80% van mijn games tweedehands of verkoop ik mijn gekochte games. Ook de support aan Indy-games van Sony waardoor er meer non-standaard AAA-games zullen verschijnen is top. Daarnaast is het feit dat PSN plus verplicht wordt voor online gamen geen issue, aangezien ik dit nu voor Xbox Live ook al gewend ben om te betalen.
Mijn beslissing is nu in ieder geval gemaakt, mijn volgende console gaat een PS4 worden
Zag het gisteren ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef Tauch_ het volgende:
Welke downer hebben ze dit laten ontwerpen, wat ontzettend lelijk zeg.
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook.
Beetje jammer.
Heb je android schermen wel is bekeken?quote:Op schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat dit de benchmark gaat worden. Zelden zoiets lelijks gezien.
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet menen dat je het mooi vindt? Android is ook lelijk, maar van Apple had ik wel wat beters verwacht. Iets strakkers en zakelijkers. De UX zal wel goed zijn, maar de UI is kinderachtig en fantasieloos. Tien jaar geleden waren die gradients misschien leuk, maar dit is gewoon kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je android schermen wel is bekeken?
[ afbeelding ]
En de afb. hieronder vind ik dat minimale wel goed uitkomen.
[ afbeelding ]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heeft PlayStation trouwens party chat? Ofzo?
Thnx, feit blijft dat vriendin graag Kinect wilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaakt
Mag zij toch met de 360 blijven spelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Thnx, feit blijft dat vriendin graag Kinect wil
xbox one for lifequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso Xbox One.
Maar misschien dat ik de PS4 ook nog wel bij haal.
Maar dan wel alleen voor wat exclusieve titles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |