PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Zou best eens kunnen, ik denk dat Stoch en Krasic dan ook meteen silvers worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar dus een silver Anelka? En mensen kunnen dan wel haten op de Turkse competitie maar ik denk dat het wat FUT betreft wel eens interessant kan worden, in FUT11 had je ook genoeg goede bronzes/silvers in die competitie.
Als ik het nu wil spelen moet ik zeker weten 30 updates van 200MB downloaden en installeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:38 schreef Maver24 het volgende:
Even GT5 updaten, gelijk 5 updates,lang niet gespeeld dus
Voor FUT is alleen gold interessantquote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar dus een silver Anelka? En mensen kunnen dan wel haten op de Turkse competitie maar ik denk dat het wat FUT betreft wel eens interessant kan worden, in FUT11 had je ook genoeg goede bronzes/silvers in die competitie.
RB = rechtsbuiten = RFquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Topiek het volgende:
Is RWB hetzelfde als RW? Want ik moet van RB naar RM![]()
Je bent me er eentje.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:38 schreef Maver24 het volgende:
Even GT5 updaten, gelijk 5 updates,lang niet gespeeld dus
Jij weet vast meer van die competitie dan ik. Speelt Shelton er nog en Bamba? Ik zal eens kijken welke spelers ik in mijn generations heb.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik denk dat Stoch en Krasic dan ook meteen silvers worden.
Leuk middenveld dan met Meireles, Fernandes en Sneijder.
nee je zal een rb > rm kaartje moeten vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Topiek het volgende:
Is RWB hetzelfde als RW? Want ik moet van RB naar RM![]()
Maar goed dat die niet allemaal dlc hebben(hoop ik voor 'm), anders had hij die gelijk gekocht omdat hij toch alleen gt speelt.quote:
Ja, dat was een gouden post van jou Maverquote:Op maandag 10 juni 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
mooie website he die ultimateteamtrading.net![]()
Ja en dat je geen losse auto's uit random garages kan kopen met echt geldquote:Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar goed dat die niet allemaal dlc hebben(hoop ik voor 'm), anders had hij die gelijk gekocht omdat hij toch alleen gt speelt.
Baas dat je dit nog hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e rij spelers uit de Turkse competitie: [ afbeelding ] Lugano met 76 paceDie RW had 5*
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e rij spelers uit de Turkse competitie: [ afbeelding ] Lugano met 76 paceDie RW had 5*
Emenike liep achteruit op FUT 11?quote:
Ik heb Shelton zijn FUT11 versie nog, 93 pace (toen was hij de snelste silver) Verder nog meer dan 10 pagina's aan spelers uit de Turkse competitie met ook nog de bronze Emenike maar die heb ik hier al een keer gepost.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Baas dat je dit nog hebt.
Lugano was echt een geweldige speler voor in FUT samen met Yobo toen. Lugano kreeg halverwege het seizoen ook een IF. Die RW is Ibrahima Yattara en die speelt als het goed is weer in Turkije, maar is gedegradeerd met Mersinspor.
Shelton speelt als spits bij Karabukspor samen met LuaLua de smaakmakers daar. Shelton zal wel een 70(?) rated speler worden met 90+ pace.
En die Sol Bamba is een eerste klas klungel.
Alexquote:
Wat een baas is het toch ook.quote:
Jo hoe was het?quote:
LWB? SPEELDE JIJ 5ATBquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was een UP/transfer van het einde van FUT11.
MAAR HET IS OOK NOG EEN 5ATB FORMATIEquote:
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM MET EEN VERKEERDE FORMATIE IN 4 ATB, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ ZO'N GOED SCHOT HADquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MAAR HET IS OOK NOG EEN 5ATB FORMATIE
Als st wtfquote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM MET EEN VERKEERDE FORMATIE IN 4 ATB, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ ZO'N GOED SCHOT HAD
ok genoeg caps
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM IN MIJN ZWETERIGE BRAZILIAANSE TEAM, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ VEEL PACE HAD
ok genoeg caps
Helemaal geweldigquote:
Nog geneukt?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helemaal geweldig![]()
Elke dag rond 13.00/14.00 uur wakker. Dan tot 19.00 uur aan het zwembad of naar Starbeach. Vanaf dan rustig beginnen met drinken en dan rond 22.00 uur richting restaurant waar de Free Rakiiii je om de oren vloog. Dan om 00.00 uur straalbezopen thuis nog wat drinken om vervolgens naar de strip te gaan. Paar keer na een wilde nacht om half 8 gaan zwemmen. (nog geskinnydipt met wijven)
Redelijk eentonige vakantie, maar wel zoooo goud.
Nee dat niet, wel andere leuke dingen iykwimquote:
Tjah ik ben niet zo van het rimmen maar leuk voor jequote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel andere leuke dingen iynwim
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik ben niet zo van het rimmen maar leuk voor je
Haha nee niet echt volgens mij, was van het weekend ineens een surprise Eredivisie/Pro league TOTS, verder in het forum ook niet echtquote:
leuk voor hemquote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum zag 3x Ox bij gold packs en kreeg dit:
[ afbeelding ]
Je lette dan ook gewoon niet op ! #SMLENO!!!1!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef zerokil het volgende:
http://ultimateteamtrading.net/ kende ik al, maar ZAG de voordelen er niet van in![]()
Dus EA heeft gewoon een schijthekel aan jou dat ze jou nooit een goede speler geven?quote:
Hij geeft alleen BINSquote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Djeetje het volgende:
Die site werkt niet hoor ?
Er staat dat er 6 lima's IF zijn op de markt maar er zijn er veel meer.
Misschien haten ze ook gingersquote:Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus EA heeft gewoon een schijthekel aan jou dat ze jou nooit een goede speler geven?
Hier ook, klik er maar niet op..quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
Ik heb ineens elke keer ads op de mobiele versie van fok waar met grote rode letters staat "sexy videos"
Waz al dit over de Turklig? Praat me FF bij
De laatste tijd wel ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus EA heeft gewoon een schijthekel aan jou dat ze jou nooit een goede speler geven?
Kijk je bij PS3?quote:
Bob was Rob en je hebt hem boos gemaakt. Hij was je loyaliteit aan het testen door die Ronaldo te vragen, toen je boos werd heb je het verneukt.quote:
Raar ja, bij die geeft ie er echt maar heel weinig.quote:
Goed dat je het hier vraagt!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit echt onder de blauwe plekken, hoe kan dit? Ik heb geen idee hoe het komt ....
dan heb je vanmiddag ook al een keer gekeken en als je dan op die credit update klikt zijn er in ene weer 50.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Toefjes zouden er ook maar 3 bins van Maher zijn, lijkt me sterk.
Ik ben geRob'dquote:Op maandag 10 juni 2013 16:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bob was Rob en je hebt hem boos gemaakt. Hij was je loyaliteit aan het testen door die Ronaldo te vragen, toen je boos werd heb je het verneukt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Op elke site word PS3 weer genaaid.
Ik ga nu een xbox bestellen
hee ja ik keek pas voor het eerstquote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan heb je vanmiddag ook al een keer gekeken en als je dan op die credit update klikt zijn er in ene weer 50.
als ik zoek zijn er 32 IF lima's te koopquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Op elke site word PS3 weer genaaid.
Ik ga nu een xbox bestellen
Ja ik kreeg ze ook als ik dat update doe via credit.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik zoek zijn er 32 IF lima's te koop
3 CAM 4 CF 6CM 19 ST
Het is inderdaad het hele spel. Het is niet echt mijn soort game maar het is op zich nog wel grappig.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had hem ook even gestart. Volgens mij gewoon de hele game
Miranda?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
laat het liga BBVA toernooi maar komen trouwens![]()
[ link | afbeelding ]
5 Verdedigers. Knappe Reus die daar doorheen komtquote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor team bied volgens jullie de meeste tegenstand tegen een 4231 duits team met Reus etc.? Vanmiddag paar potjes met vriend voor wat dokoe
gjverbeek.gif
een 352 duits team met Esswein - Arnautovicquote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor team bied volgens jullie de meeste tegenstand tegen een 4231 duits team met Reus etc.? Vanmiddag paar potjes met vriend voor wat dokoe
gjverbeek.gif
Dit. Vies maar goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
een 352 duits team met Esswein - Arnautovic
idd stuk of 90 in 352 433 41212quote:
Arnautovic scoort echt allesquote:
Tjakaaa!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 Verdedigers. Knappe Reus die daar doorheen komt
Oogkanker, bedankt!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tjakaaa!
http://wefut.nl/squad/1998
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tjakaaa!
http://wefut.nl/squad/1998
ik kan je mijn team aanradenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat word hem dan ook maar gelijkIs er geen goede 4atb formatie mogelijk met hen?
Ik mag een ziekte toch gewoon gebruiken in de betekenis als de ziekte?quote:
da bedoelde ik nie maar gwn mijn team afkrakenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag een ziekte toch gewoon gebruiken in de betekenis als de ziekte?
Oogkanker komt zelden voor. De meest courante vorm bij volwassenen is het oogmelanoom. Het retinoblastoom is een andere oogkanker die vooral kinderen onder de vijf jaar treft.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag een ziekte toch gewoon gebruiken in de betekenis als de ziekte?
Ik voel me wel ellendig, maar niet door dit helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oogkanker komt zelden voor. De meest courante vorm bij volwassenen is het oogmelanoom. Het retinoblastoom is een andere oogkanker die vooral kinderen onder de vijf jaar treft.
Zo, beetje spotten met kankervormen die arme kleine hulploze kindjes treft. Voel je je nu niet ellendig?
http://wefut.nl/squad/1706quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik vertrouw op TheDjeetje zijn review's!
Wat is er dan aan de hand?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik voel me wel ellendig, maar niet door dit helaas
Ik vond IF Matip zo slechtquote:
Tentamen zoquote:
Erg lelijk, maar wel nuttig ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
mooie website he die ultimateteamtrading.net![]()
Ik ben al wel wat gewend in deze verstoorde gemeenschap, Toef; toch bedankt voor je hartelijke medelijden.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik voel me wel ellendig, maar niet door dit helaas
Komt goed jongenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tentamen zoEn ik heb geen idee of ik het goed genoeg ken
Ik baal alleen dat ik hem de eerste keer niet gehaald heb want die was te simpel in retrospect
Bastos is niet super vind ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Disj won? http://wefut.nl/squad/1999
foto ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het duurt wel lang voor je 3 dezelfde op de packs hebt maar dan heb je ook wat: HAHAHAHAHA TOTS SAKHO in mijn 3e pack met 3 dezelfde foto's.
Feliquote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het duurt wel lang voor je 3 dezelfde op de packs hebt maar dan heb je ook wat: HAHAHAHAHA TOTS SAKHO in mijn 3e pack met 3 dezelfde foto's.
Je hebt ook echt altijd gelukquote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had 3x Hart, daarvoor 3x Benzema en 3x nog iemand.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb het nu ook met 3x Hart zal ik een 15k pack openen ?
Jij ja met je Wallysonquote:Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt ook echt altijd geluk
Het geluk van Maver is er niks bij
Thanks voor de tip, Sokratis zal waarschijnlijk wel NIF Matip worden, over het middenveld ga ik nog prakeseren.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bastos is niet super vind ik.
Javi is te sloom dus makiadi voor hem.
Gustavo is beter dan gundogan op verdedigend opzicht en anders kan je nog jones doen.
Sokratis is ook niet super.
Werkt niet oplichter.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 3x Hart, daarvoor 3x Benzema en 3x nog iemand.
kijk die link die ik je heb gestuurd speel je ps3 ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, Sokratis zal waarschijnlijk wel NIF Matip worden, over het middenveld ga ik nog prakeseren.
Speel xbox, waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk die link die ik je heb gestuurd speel je ps3 ?
je licht ons opquote:Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had toch ook pas bij mijn 3e pack geluk
Mag ik ook een keer juichen omdat ik eindelijk een TOTS, uberhaupt weer een goede pull heb? Ik heb trouwens de achievement niet gekregenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nu kijken of ik die achievement ook krijg als ik op de console inlog
In dat geval idee voor een nieuwe squad reviewquote:Op maandag 10 juni 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
anders had ik je het kunnen laten zien hoe het speelt
gaat het ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer juichen omdat ik eindelijk een TOTS, uberhaupt weer een goede pull heb? Ik heb trouwens de achievement niet gekregen
een team waarvan bijna heel de community weet dat het overpowerd is ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
In dat geval idee voor een nieuwe squad review
Kan toggquote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
een team waarvan bijna heel de community weet dat het overpowerd is ?
Half 7 E3quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
nice DS2
Begon E3 trouwens vandaag al? En Sony dan pas morgennacht of vannacht?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer juichen omdat ik eindelijk een TOTS, uberhaupt weer een goede pull heb? Ik heb trouwens de achievement niet gekregen
Jij kreeg Ronaldo toen 2x Marchisio op de packs stondquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Natuurlijk nietMensen die dit denken echt
Nee, dat was BS om jullie te baiten. Maar ik had het over die achievement...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zoiets geks nodig om weer gold packs te openen.
[..]
Jij kreeg Ronaldo toen 2x Marchisio op de packs stond
Maar die heb ik nog steeds niet gekregen omdat ik al mijn IFs op de web app kreeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, dat was BS om jullie te baiten. Maar ik had het over die achievement...
johquote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Topiek het volgende:
Is IF Marchetti veel beter dan de normale Marchetti?
Dat je uberhaupt dacht dat het mogelijk was dat je m zou krijgen verbaasd mij ten zeerste.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar die heb ik nog steeds niet gekregen omdat ik al mijn IFs op de web app kreeg.
Hij is trouwens al verkocht voor 135k. Ja, first owner enzo maar ik gebruik hem toch niet.
Heb mensen gehoord die hem fijner vonden en mensen die hem niet fijner vonden.quote:
Die ziet er nog een stuk beter uit jaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb mensen gehoord die hem fijner vonden en mensen die hem niet fijner vonden.
Misschien IF Handanovic?
Ik dacht: even kijken of het werkt maar het werkte dus niet. Maar ik krijg hem vast nog wel een keer.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt dacht dat het mogelijk was dat je m zou krijgen verbaasd mij ten zeerste.
De Sutter is echt kutquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Doen?
http://wefut.nl/squad/2003
Alleen nog gaan kijken welke RB ik neem
Vargasquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Doen?
diekmeier rbquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Doen?
Kan je al eerste screens laten zien? (van de layout)quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Zhano het volgende:
Fut app aan het maken in Java om te oefenen voor mijn tentamen
Nee, ben net 2 minuten bezigquote:Op maandag 10 juni 2013 17:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kan je al eerste screens laten zien? (van de layout)
Als je als Uni hem toelaat maak je jezelf compleet belachelijk....quote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zal maar met hem in een groepje zitten...
Ik denk dat er weer een MLS toernooi en tots gaat komen. Zou die nog eventjes in de club houdenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
Maar eens beginnen om alle spelers die bijna niets waard zijn (denk ik) voor 150 de tp op te gooien, even kijken of ze voor meer dan discard gaan. Anders maar alles discarden
Ik heb mn Franse team net verkocht. Meeste discard spelers met 2k winst verkochtquote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
Maar eens beginnen om alle spelers die bijna niets waard zijn (denk ik) voor 150 de tp op te gooien, even kijken of ze voor meer dan discard gaan. Anders maar alles discarden
Ga alleen gold en silvers verkopen, al weet ik niet of ik bij MLS thuis ben dusjaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een MLS toernooi en tots gaat komen. Zou die nog eventjes in de club houden
Doe gewoon Kompany/Vermaelen/Vertonghen LCBquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/1971
denk dan toch maar deze maken
Dat is zijn FM teamquote:Op maandag 10 juni 2013 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe gewoon Kompany/Vermaelen/Vertonghen LCB
http://wefut.nl/squad/2007
De nieuwe Tbakkert op wefut
Waar kan je dat kijken?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Microsoft persconferentie over 10 mins. Spannond.
Xbox.nl ^_^quote:Op maandag 10 juni 2013 18:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Xbox dashboard. Xbox.nl. Gametrailers. Gamekings.tv
Pick one
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef Zhano het volgende:
Pizza in de oven gedaan, maar niet de oven aangezet
Beter dan de pizza in de oven doen en hem vervolgens compleet vergeten.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef Zhano het volgende:
Pizza in de oven gedaan, maar niet de oven aangezet
Vids maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
Heb morgen een mo engels, maar hoe kan ik dat het beste leren ?
Wat is de methode?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg nu vaker goede non-shiny spelers en kits in packs. Misschien heb ik gewoon meer geluk maar ik ben bijgelovig dus ik blijf deze methode gewoon gebruiken.
Heb geen laptop meerquote:
4 dagen van te voren beginnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
Waar gaat het over?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
We moesten zelf een gesprek verzinnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Djeetje op 10-06-2013 18:55:22 ]Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:38 schreef Djeetje het volgende:
De tweede zin meteen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
2x of 3x dezelfde speler op een pack. Als het niet werkt dan ben ik niet verantwoordelijk voor het verlies dat je maakt op het pack.quote:
maare hoe kan ik dit het beste leren ?quote:
Bij een offline match even de spelersrollen veranderen schijnt te werken.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:39 schreef Johnbon het volgende:
Kan ik ergens instellen dat me keeper niet alle corners neemt enzo?
Ten eerste zal ik nog even de tekst doorlezen, de fouten verbeteren en interpunctie aanbrengen. Vervolgens gewoon een aantal keer oefenen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
maare hoe kan ik dit het beste leren ?
Is mijn 1e mo engels ooit.
Chill nu ik dit doe loopt me xbox weer eens vast. Gebeurt de laatste tijd ook super vaak.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij een offline match even de spelersrollen veranderen schijnt te werken.
Alleen mijn zinnen ga ik dan verbeteren overal waar een D voor staat zijn mijn zinnenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ten eerste zal ik nog even de tekst doorlezen, de fouten verbeteren en interpunctie aanbrengen. Vervolgens gewoon een aantal keer oefenen.
In welke klas zit je nu eigenlijk?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen mijn zinnen ga ik dan verbeteren overal waar een D voor staat zijn mijn zinnen
De tering, volgens mij sprak ik in de derde wel even wat beter Engels dan dit.quote:
Eindexamens stelenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
De tering, volgens mij sprak ik in de derde wel even wat beter Engels dan dit.Wat doen jullie in die lessen?
We hebben zon boekje met allemaal zinnen en dan moeten we soms 2 hoofdstukken daarvan leren en in het begin lezen we dan die zinnen door al door 1 kind 2 zinnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
De tering, volgens mij sprak ik in de derde wel even wat beter Engels dan dit.Wat doen jullie in die lessen?
Zo te merken is de lat lager en lager gaan liggen. De lat ligt inmiddels 3 meter onder de grond als ik de YT filmpjes van Djeetje kijk. Ik vind het schandalig dat iemand na 3 jaar Engels zo'n bedroevend niveau bereikt. En niet eens een heel laag rapportcijfer krijgtquote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk je dat ik het leuk vind ?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo te merken is de lat lager en lager gaan liggen. De lat ligt inmiddels 3 meter onder de grond als ik de YT filmpjes van Djeetje kijk. Ik vind het schandalig dat iemand na 3 jaar Engels zo'n bedroevend niveau bereikt. En niet eens een heel laag rapportcijfer krijgt
Voor de goede orde: Dit is kritiek op het onderwijs in het algemeen. Als je nu in Mavo 3 zit, dan mag je volgend jaar examen doen?quote:
Ja het is dan ook tegenwoordig bijna alleen maar leesteksten.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de goede orde: Dit is kritiek op het onderwijs in het algemeen. Als je nu in Mavo 3 zit, dan mag je volgend jaar examen doen?
Dat heb je ook op het hbo in het vierde jaar en waarschijnlijk ook op de uni.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen ik op de mavo in het 4e zat was er ook iemand die zei: ai need to improof my engglish its not very goot at this moment
Maar het eindexamen jaar is in feite een herhaling van wat je de afgelopen jaren geleerd hebt. Tenminste, toen ik examen ging doen. Je doet je best op een youtube filmpje, en iedereen moet vreselijk lachen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja het is dan ook tegenwoordig bijna alleen maar leesteksten.
Misschien klinkt het en is het wel grappig wat Djeetje doet.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het eindexamen jaar is in feite een herhaling van wat je de afgelopen jaren geleerd hebt. Tenminste, toen ik examen ging doen. Je doet je best op een youtube filmpje, en iedereen moet vreselijk lachen.
Ik vind het op zich ook hilarisch, maar ik vind het heel erg voor jou, en ook dat dit het resultaat is van vele tienduizenden euro's investering per leerling die de overheid doet.
Voor wat betreft Engels blijf ik erbij dat een extra cursus je erg veel goed zal doen als je nog iets met YT wilt.
Natuurlijk is Engels praten wel goed voor je ontwikkeling. Alleen moet je dan echt taaltechnisch gaan corrigeren als je iets wilt leren. En dat is dan ook weer best lastig, ook al spreek je het redelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Misschien klinkt het en is het wel grappig wat Djeetje doet.
Maar het is wel goed voor zijn ontwikkeling wat Engels betreft.
Alle opmerkingen die wij hier over hem maken zou die eigenlijk als positief moeten ervaren.
Het zal wel handig zijn als je die gewoon op het internet kan doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het eindexamen jaar is in feite een herhaling van wat je de afgelopen jaren geleerd hebt. Tenminste, toen ik examen ging doen. Je doet je best op een youtube filmpje, en iedereen moet vreselijk lachen.
Ik vind het op zich ook hilarisch, maar ik vind het heel erg voor jou, en ook dat dit het resultaat is van vele tienduizenden euro's investering per leerling die de overheid doet.
Voor wat betreft Engels blijf ik erbij dat een extra cursus je erg veel goed zal doen als je nog iets met YT wilt.
Ik zou met de grammatica beginnen, hier bijvoorbeeld http://www.anglianetwork.eu/index.php/grammar-points.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het zal wel handig zijn als je die gewoon op het internet kan doen.
Ik zal wel eens kijken op LOI wat jij zei.
Wat wil wel wat met mijn filmpjes bereiken
Voetbal is wel interessant ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou met de grammatica beginnen, hier bijvoorbeeld http://www.anglianetwork.eu/index.php/grammar-points.html
Gewoon bij het laagste niveau beginnen.
Beetje nieuws lezen op Engelse sites (desnoods voetbal als je dat interessant vindt).
Genoeg sites tochquote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voetbal is wel interessant ja.
Jammer dat Barca uit spanje komt anders was dat echt ideaal geweest.
Aangezien ik nu al best veel views krijg met mijn bronze reviews denk ik wanneer ik goed engels kan het snel hoger word
Zometeen even apps zoeken in het engels met voetbal nieuwsquote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Genoeg sites toch
http://www.barcablaugranes.com/news
Hij verkoopt zelf coins, maar iedereen weet dat ze beter bij jou, Thorb, of een andere chille Xboxer kunnen kopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wil je zelf coins kopen of bedoel je dat je zelf coins verkoopt?
Niet lief, ik heb ook vaak genoeg hier verkochtquote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij verkoopt zelf coins, maar iedereen weet dat ze beter bij jou, Thorb, of een andere chille Xboxer kunnen kopen.
Dat zou best kunnen maar ik heb nog nooit coins verkocht. Ik weet dan ook weinig van de prijzen af.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij verkoopt zelf coins, maar iedereen weet dat ze beter bij jou, Thorb, of een andere chille Xboxer kunnen kopen.
Maar vaste posters hebben er meer recht opquote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef fetss het volgende:
[..]
Niet lief, ik heb ook vaak genoeg hier verkocht
Dit gaat echt niks bijzonders worden. Een extra toernooi met een hogere beloning of dat je meer spelers krijgt voor dezelfde pakjes of zoiets shits.quote:
DM anders even met andere xbox verkopersquote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar ik heb nog nooit coins verkocht. Ik weet dan ook weinig van de prijzen af.
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in exclusieve Xbox content, dus ik verwacht wel iets beters.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit gaat echt niks bijzonders worden. Een extra toernooi met een hogere beloning of dat je meer spelers krijgt voor dezelfde pakjes of zoiets shits.
Wel tof.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef pascal08 het volgende:
Twitch op de Xbox One en exclusieve FUT-content. Deadly combo als je het mij vraagt.
Ik ga denk ik ook voor de xbox one klinkt allemaal veel tofferquote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel tof.
Twee vrienden van me waar ik weleens mee game. De ene gaat voor de PS4 en de ander voor de Xbox One..
Eentje werkt voor een dochteronderneming van microsoft dus dat is wel logisch, maar snap nog niet goed waar die ander zijn keuze op heeft gebaseerd
Ik haal nooit een console op basis van welke console m'n vrienden hebben. Ten eerste heb ik er waarschijnlijk meer verstand van en ten tweede zou ik sowieso nooit een Playstation of Nintendo halen, dus dan blijft er maar 1 topconsole over.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel tof.
Twee vrienden van me waar ik weleens mee game. De ene gaat voor de PS4 en de ander voor de Xbox One..
Eentje werkt voor een dochteronderneming van microsoft dus dat is wel logisch, maar snap nog niet goed waar die ander zijn keuze op heeft gebaseerd
De presentatie van de PS4 is nog niet eens geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook voor de xbox one klinkt allemaal veel toffer
Daaromquote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De presentatie van de PS4 is nog niet eens geweest.
Dit is een van de domste opmerkingen die ik je ooit heb zien maken Pazzlquote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik haal nooit een console op basis van welke console m'n vrienden hebben. Ten eerste heb ik er waarschijnlijk meer verstand van en ten tweede zou ik sowieso nooit een Playstation of Nintendo halen, dus dan blijft er maar 1 topconsole over.
Dan ga je toch lekker naar de ps4.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit gaat echt niks bijzonders worden. Een extra toernooi met een hogere beloning of dat je meer spelers krijgt voor dezelfde pakjes of zoiets shits.
Dus je gaat zonder naar de PS4 te kijken die Xbox one kopen, omdat je nooit een playstation zou kopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik haal nooit een console op basis van welke console m'n vrienden hebben. Ten eerste heb ik er waarschijnlijk meer verstand van en ten tweede zou ik sowieso nooit een Playstation of Nintendo halen, dus dan blijft er maar 1 topconsole over.
Haha ja ik heb een beetje hetzelfde. Nu halen mijn hechtere vrienden wel de xbox dus is dat wel chill. Voor mij is de keuze heel makkelijk, ik hecht waarde aan mijn controller dus kies ik voor de xbox.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik hoop dat het goed komtquote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef Zhano het volgende:
Ben ik nou weer de enige die dit heeft:
[ afbeelding ]
Als ik iets probeer te quicksellen krijg ik dus die melding, en al mijn coins zijn weg
Want?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is een van de domste opmerkingen die ik je ooit heb zien maken Pazzl
Veel toffer dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook voor de xbox one klinkt allemaal veel toffer
Epic hè?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef n0ir het volgende:
Net de openinsscène van Prometheus dat Halo stukje
Achja uiteindelijk zal je toch niet veel missen. Enige wat ik bij de ps3 nu zou missen is de party chat en ik vind de xbox controller beterquote:Op maandag 10 juni 2013 19:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus je gaat zonder naar de PS4 te kijken die Xbox one kopen, omdat je nooit een playstation zou kopen.
Wellicht is de Xbox one beter, maar hiermee komt je ten eerste een beetje debiel over
fanboy van het eerste uur hierquote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
Kan me niet boeien welke console toffer, functioneler, mooier, bla bla is. Ik ben al verkocht.
Dat streamen lijkt me wel vet ook al heb ik al een Elgatoquote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel toffer dan?
Ik wil wel weten wat die content is. Als het net zo fantastisch is als die 24 goldpacks bij de ultimate edition, dan is het niet het doorslaggevende argument om voor de xbox te kiezen.
Zit je dan volgend jaar met je pvr waar je niks aan hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja uiteindelijk zal je toch niet veel missen. Enige wat ik bij de ps3 nu zou missen is de party chat en ik vind de xbox controller beter
(menu's bij ps3 zijn wel langzaam maarja heel erg is dat niet als je niet beter weet)
Hoezo ?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zit je dan volgend jaar met je pvr waar je niks aan hebt.
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef n0ir het volgende:
Nou ik kreeg een vastloper tijdens het kijken van die stream, xbox.
Staat dat nog ergens op internet?
Djeetje, doe ff normaal. Je weet nog helemaal niks van de kwaliteit. Jij doet gewoon uitspraken die helemaal nergens op gebaseerd zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo ?
Misschien is dat streamen wel bar slecht wat waarschijnlijk wel zo zal zijn.
En die video's kan je niet op goeie kwaliteit opslaan toch ?
Er staat toch nergens dat het zo is ?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Djeetje, doe ff normaal. Je weet nog helemaal niks van de kwaliteit. Jij doet gewoon uitspraken die helemaal nergens op gebaseerd zijn.
Maar is veel toffer gewoon. geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Djeetje, doe ff normaal. Je weet nog helemaal niks van de kwaliteit. Jij doet gewoon uitspraken die helemaal nergens op gebaseerd zijn.
Moet zeggen dat ik er niet wakker van lig, had verwacht er wat mee te doen maar dat valt tegenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Zit je dan volgend jaar met je pvr waar je niks aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |