PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Zou best eens kunnen, ik denk dat Stoch en Krasic dan ook meteen silvers worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar dus een silver Anelka? En mensen kunnen dan wel haten op de Turkse competitie maar ik denk dat het wat FUT betreft wel eens interessant kan worden, in FUT11 had je ook genoeg goede bronzes/silvers in die competitie.
Als ik het nu wil spelen moet ik zeker weten 30 updates van 200MB downloaden en installeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:38 schreef Maver24 het volgende:
Even GT5 updaten, gelijk 5 updates,lang niet gespeeld dus
Voor FUT is alleen gold interessantquote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar dus een silver Anelka? En mensen kunnen dan wel haten op de Turkse competitie maar ik denk dat het wat FUT betreft wel eens interessant kan worden, in FUT11 had je ook genoeg goede bronzes/silvers in die competitie.
RB = rechtsbuiten = RFquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Topiek het volgende:
Is RWB hetzelfde als RW? Want ik moet van RB naar RM![]()
Je bent me er eentje.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:38 schreef Maver24 het volgende:
Even GT5 updaten, gelijk 5 updates,lang niet gespeeld dus
Jij weet vast meer van die competitie dan ik. Speelt Shelton er nog en Bamba? Ik zal eens kijken welke spelers ik in mijn generations heb.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik denk dat Stoch en Krasic dan ook meteen silvers worden.
Leuk middenveld dan met Meireles, Fernandes en Sneijder.
nee je zal een rb > rm kaartje moeten vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Topiek het volgende:
Is RWB hetzelfde als RW? Want ik moet van RB naar RM![]()
Maar goed dat die niet allemaal dlc hebben(hoop ik voor 'm), anders had hij die gelijk gekocht omdat hij toch alleen gt speelt.quote:
Ja, dat was een gouden post van jou Maverquote:Op maandag 10 juni 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
mooie website he die ultimateteamtrading.net![]()
Ja en dat je geen losse auto's uit random garages kan kopen met echt geldquote:Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar goed dat die niet allemaal dlc hebben(hoop ik voor 'm), anders had hij die gelijk gekocht omdat hij toch alleen gt speelt.
Baas dat je dit nog hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e rij spelers uit de Turkse competitie: [ afbeelding ] Lugano met 76 paceDie RW had 5*
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e rij spelers uit de Turkse competitie: [ afbeelding ] Lugano met 76 paceDie RW had 5*
Emenike liep achteruit op FUT 11?quote:
Ik heb Shelton zijn FUT11 versie nog, 93 pace (toen was hij de snelste silver) Verder nog meer dan 10 pagina's aan spelers uit de Turkse competitie met ook nog de bronze Emenike maar die heb ik hier al een keer gepost.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Baas dat je dit nog hebt.
Lugano was echt een geweldige speler voor in FUT samen met Yobo toen. Lugano kreeg halverwege het seizoen ook een IF. Die RW is Ibrahima Yattara en die speelt als het goed is weer in Turkije, maar is gedegradeerd met Mersinspor.
Shelton speelt als spits bij Karabukspor samen met LuaLua de smaakmakers daar. Shelton zal wel een 70(?) rated speler worden met 90+ pace.
En die Sol Bamba is een eerste klas klungel.
Alexquote:
Wat een baas is het toch ook.quote:
Jo hoe was het?quote:
LWB? SPEELDE JIJ 5ATBquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was een UP/transfer van het einde van FUT11.
MAAR HET IS OOK NOG EEN 5ATB FORMATIEquote:
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM MET EEN VERKEERDE FORMATIE IN 4 ATB, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ ZO'N GOED SCHOT HADquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MAAR HET IS OOK NOG EEN 5ATB FORMATIE
Als st wtfquote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM MET EEN VERKEERDE FORMATIE IN 4 ATB, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ ZO'N GOED SCHOT HAD
ok genoeg caps
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM IN MIJN ZWETERIGE BRAZILIAANSE TEAM, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ VEEL PACE HAD
ok genoeg caps
Helemaal geweldigquote:
Nog geneukt?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helemaal geweldig![]()
Elke dag rond 13.00/14.00 uur wakker. Dan tot 19.00 uur aan het zwembad of naar Starbeach. Vanaf dan rustig beginnen met drinken en dan rond 22.00 uur richting restaurant waar de Free Rakiiii je om de oren vloog. Dan om 00.00 uur straalbezopen thuis nog wat drinken om vervolgens naar de strip te gaan. Paar keer na een wilde nacht om half 8 gaan zwemmen. (nog geskinnydipt met wijven)
Redelijk eentonige vakantie, maar wel zoooo goud.
Nee dat niet, wel andere leuke dingen iykwimquote:
Tjah ik ben niet zo van het rimmen maar leuk voor jequote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel andere leuke dingen iynwim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |