PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Zou best eens kunnen, ik denk dat Stoch en Krasic dan ook meteen silvers worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar dus een silver Anelka? En mensen kunnen dan wel haten op de Turkse competitie maar ik denk dat het wat FUT betreft wel eens interessant kan worden, in FUT11 had je ook genoeg goede bronzes/silvers in die competitie.
Als ik het nu wil spelen moet ik zeker weten 30 updates van 200MB downloaden en installeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:38 schreef Maver24 het volgende:
Even GT5 updaten, gelijk 5 updates,lang niet gespeeld dus
Voor FUT is alleen gold interessantquote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar dus een silver Anelka? En mensen kunnen dan wel haten op de Turkse competitie maar ik denk dat het wat FUT betreft wel eens interessant kan worden, in FUT11 had je ook genoeg goede bronzes/silvers in die competitie.
RB = rechtsbuiten = RFquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Topiek het volgende:
Is RWB hetzelfde als RW? Want ik moet van RB naar RM![]()
Je bent me er eentje.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:38 schreef Maver24 het volgende:
Even GT5 updaten, gelijk 5 updates,lang niet gespeeld dus
Jij weet vast meer van die competitie dan ik. Speelt Shelton er nog en Bamba? Ik zal eens kijken welke spelers ik in mijn generations heb.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, ik denk dat Stoch en Krasic dan ook meteen silvers worden.
Leuk middenveld dan met Meireles, Fernandes en Sneijder.
nee je zal een rb > rm kaartje moeten vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Topiek het volgende:
Is RWB hetzelfde als RW? Want ik moet van RB naar RM![]()
Maar goed dat die niet allemaal dlc hebben(hoop ik voor 'm), anders had hij die gelijk gekocht omdat hij toch alleen gt speelt.quote:
Ja, dat was een gouden post van jou Maverquote:Op maandag 10 juni 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
mooie website he die ultimateteamtrading.net![]()
Ja en dat je geen losse auto's uit random garages kan kopen met echt geldquote:Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar goed dat die niet allemaal dlc hebben(hoop ik voor 'm), anders had hij die gelijk gekocht omdat hij toch alleen gt speelt.
Baas dat je dit nog hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e rij spelers uit de Turkse competitie: [ afbeelding ] Lugano met 76 paceDie RW had 5*
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e rij spelers uit de Turkse competitie: [ afbeelding ] Lugano met 76 paceDie RW had 5*
Emenike liep achteruit op FUT 11?quote:
Ik heb Shelton zijn FUT11 versie nog, 93 pace (toen was hij de snelste silver) Verder nog meer dan 10 pagina's aan spelers uit de Turkse competitie met ook nog de bronze Emenike maar die heb ik hier al een keer gepost.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Baas dat je dit nog hebt.
Lugano was echt een geweldige speler voor in FUT samen met Yobo toen. Lugano kreeg halverwege het seizoen ook een IF. Die RW is Ibrahima Yattara en die speelt als het goed is weer in Turkije, maar is gedegradeerd met Mersinspor.
Shelton speelt als spits bij Karabukspor samen met LuaLua de smaakmakers daar. Shelton zal wel een 70(?) rated speler worden met 90+ pace.
En die Sol Bamba is een eerste klas klungel.
Alexquote:
Wat een baas is het toch ook.quote:
Jo hoe was het?quote:
LWB? SPEELDE JIJ 5ATBquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was een UP/transfer van het einde van FUT11.
MAAR HET IS OOK NOG EEN 5ATB FORMATIEquote:
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM MET EEN VERKEERDE FORMATIE IN 4 ATB, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ ZO'N GOED SCHOT HADquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MAAR HET IS OOK NOG EEN 5ATB FORMATIE
Als st wtfquote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM MET EEN VERKEERDE FORMATIE IN 4 ATB, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ ZO'N GOED SCHOT HAD
ok genoeg caps
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
JA MAAR IK GEBRUIKTE HEM IN MIJN ZWETERIGE BRAZILIAANSE TEAM, SOMS ZELFS ALS ST OMDAT HIJ VEEL PACE HAD
ok genoeg caps
Helemaal geweldigquote:
Nog geneukt?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helemaal geweldig![]()
Elke dag rond 13.00/14.00 uur wakker. Dan tot 19.00 uur aan het zwembad of naar Starbeach. Vanaf dan rustig beginnen met drinken en dan rond 22.00 uur richting restaurant waar de Free Rakiiii je om de oren vloog. Dan om 00.00 uur straalbezopen thuis nog wat drinken om vervolgens naar de strip te gaan. Paar keer na een wilde nacht om half 8 gaan zwemmen. (nog geskinnydipt met wijven)
Redelijk eentonige vakantie, maar wel zoooo goud.
Nee dat niet, wel andere leuke dingen iykwimquote:
Tjah ik ben niet zo van het rimmen maar leuk voor jequote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel andere leuke dingen iynwim
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik ben niet zo van het rimmen maar leuk voor je
Haha nee niet echt volgens mij, was van het weekend ineens een surprise Eredivisie/Pro league TOTS, verder in het forum ook niet echtquote:
leuk voor hemquote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum zag 3x Ox bij gold packs en kreeg dit:
[ afbeelding ]
Je lette dan ook gewoon niet op ! #SMLENO!!!1!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef zerokil het volgende:
http://ultimateteamtrading.net/ kende ik al, maar ZAG de voordelen er niet van in![]()
Dus EA heeft gewoon een schijthekel aan jou dat ze jou nooit een goede speler geven?quote:
Hij geeft alleen BINSquote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Djeetje het volgende:
Die site werkt niet hoor ?
Er staat dat er 6 lima's IF zijn op de markt maar er zijn er veel meer.
Misschien haten ze ook gingersquote:Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus EA heeft gewoon een schijthekel aan jou dat ze jou nooit een goede speler geven?
Hier ook, klik er maar niet op..quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
Ik heb ineens elke keer ads op de mobiele versie van fok waar met grote rode letters staat "sexy videos"
Waz al dit over de Turklig? Praat me FF bij
De laatste tijd wel ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus EA heeft gewoon een schijthekel aan jou dat ze jou nooit een goede speler geven?
Kijk je bij PS3?quote:
Bob was Rob en je hebt hem boos gemaakt. Hij was je loyaliteit aan het testen door die Ronaldo te vragen, toen je boos werd heb je het verneukt.quote:
Raar ja, bij die geeft ie er echt maar heel weinig.quote:
Goed dat je het hier vraagt!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit echt onder de blauwe plekken, hoe kan dit? Ik heb geen idee hoe het komt ....
dan heb je vanmiddag ook al een keer gekeken en als je dan op die credit update klikt zijn er in ene weer 50.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Toefjes zouden er ook maar 3 bins van Maher zijn, lijkt me sterk.
Ik ben geRob'dquote:Op maandag 10 juni 2013 16:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bob was Rob en je hebt hem boos gemaakt. Hij was je loyaliteit aan het testen door die Ronaldo te vragen, toen je boos werd heb je het verneukt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Op elke site word PS3 weer genaaid.
Ik ga nu een xbox bestellen
hee ja ik keek pas voor het eerstquote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan heb je vanmiddag ook al een keer gekeken en als je dan op die credit update klikt zijn er in ene weer 50.
als ik zoek zijn er 32 IF lima's te koopquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Op elke site word PS3 weer genaaid.
Ik ga nu een xbox bestellen
Ja ik kreeg ze ook als ik dat update doe via credit.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik zoek zijn er 32 IF lima's te koop
3 CAM 4 CF 6CM 19 ST
Het is inderdaad het hele spel. Het is niet echt mijn soort game maar het is op zich nog wel grappig.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had hem ook even gestart. Volgens mij gewoon de hele game
Miranda?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
laat het liga BBVA toernooi maar komen trouwens![]()
[ link | afbeelding ]
5 Verdedigers. Knappe Reus die daar doorheen komtquote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor team bied volgens jullie de meeste tegenstand tegen een 4231 duits team met Reus etc.? Vanmiddag paar potjes met vriend voor wat dokoe
gjverbeek.gif
een 352 duits team met Esswein - Arnautovicquote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor team bied volgens jullie de meeste tegenstand tegen een 4231 duits team met Reus etc.? Vanmiddag paar potjes met vriend voor wat dokoe
gjverbeek.gif
Dit. Vies maar goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
een 352 duits team met Esswein - Arnautovic
idd stuk of 90 in 352 433 41212quote:
Arnautovic scoort echt allesquote:
Tjakaaa!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 Verdedigers. Knappe Reus die daar doorheen komt
Oogkanker, bedankt!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tjakaaa!
http://wefut.nl/squad/1998
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tjakaaa!
http://wefut.nl/squad/1998
ik kan je mijn team aanradenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat word hem dan ook maar gelijkIs er geen goede 4atb formatie mogelijk met hen?
Ik mag een ziekte toch gewoon gebruiken in de betekenis als de ziekte?quote:
da bedoelde ik nie maar gwn mijn team afkrakenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag een ziekte toch gewoon gebruiken in de betekenis als de ziekte?
Oogkanker komt zelden voor. De meest courante vorm bij volwassenen is het oogmelanoom. Het retinoblastoom is een andere oogkanker die vooral kinderen onder de vijf jaar treft.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag een ziekte toch gewoon gebruiken in de betekenis als de ziekte?
Ik voel me wel ellendig, maar niet door dit helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oogkanker komt zelden voor. De meest courante vorm bij volwassenen is het oogmelanoom. Het retinoblastoom is een andere oogkanker die vooral kinderen onder de vijf jaar treft.
Zo, beetje spotten met kankervormen die arme kleine hulploze kindjes treft. Voel je je nu niet ellendig?
http://wefut.nl/squad/1706quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik vertrouw op TheDjeetje zijn review's!
Wat is er dan aan de hand?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik voel me wel ellendig, maar niet door dit helaas
Ik vond IF Matip zo slechtquote:
Tentamen zoquote:
Erg lelijk, maar wel nuttig ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
mooie website he die ultimateteamtrading.net![]()
Ik ben al wel wat gewend in deze verstoorde gemeenschap, Toef; toch bedankt voor je hartelijke medelijden.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik voel me wel ellendig, maar niet door dit helaas
Komt goed jongenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tentamen zoEn ik heb geen idee of ik het goed genoeg ken
Ik baal alleen dat ik hem de eerste keer niet gehaald heb want die was te simpel in retrospect
Bastos is niet super vind ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Disj won? http://wefut.nl/squad/1999
foto ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het duurt wel lang voor je 3 dezelfde op de packs hebt maar dan heb je ook wat: HAHAHAHAHA TOTS SAKHO in mijn 3e pack met 3 dezelfde foto's.
Feliquote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het duurt wel lang voor je 3 dezelfde op de packs hebt maar dan heb je ook wat: HAHAHAHAHA TOTS SAKHO in mijn 3e pack met 3 dezelfde foto's.
Je hebt ook echt altijd gelukquote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had 3x Hart, daarvoor 3x Benzema en 3x nog iemand.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb het nu ook met 3x Hart zal ik een 15k pack openen ?
Jij ja met je Wallysonquote:Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt ook echt altijd geluk
Het geluk van Maver is er niks bij
Thanks voor de tip, Sokratis zal waarschijnlijk wel NIF Matip worden, over het middenveld ga ik nog prakeseren.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bastos is niet super vind ik.
Javi is te sloom dus makiadi voor hem.
Gustavo is beter dan gundogan op verdedigend opzicht en anders kan je nog jones doen.
Sokratis is ook niet super.
Werkt niet oplichter.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had 3x Hart, daarvoor 3x Benzema en 3x nog iemand.
kijk die link die ik je heb gestuurd speel je ps3 ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, Sokratis zal waarschijnlijk wel NIF Matip worden, over het middenveld ga ik nog prakeseren.
Speel xbox, waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk die link die ik je heb gestuurd speel je ps3 ?
je licht ons opquote:Op maandag 10 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had toch ook pas bij mijn 3e pack geluk
Mag ik ook een keer juichen omdat ik eindelijk een TOTS, uberhaupt weer een goede pull heb? Ik heb trouwens de achievement niet gekregenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nu kijken of ik die achievement ook krijg als ik op de console inlog
In dat geval idee voor een nieuwe squad reviewquote:Op maandag 10 juni 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
anders had ik je het kunnen laten zien hoe het speelt
gaat het ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer juichen omdat ik eindelijk een TOTS, uberhaupt weer een goede pull heb? Ik heb trouwens de achievement niet gekregen
een team waarvan bijna heel de community weet dat het overpowerd is ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
In dat geval idee voor een nieuwe squad review
Kan toggquote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
een team waarvan bijna heel de community weet dat het overpowerd is ?
Half 7 E3quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
nice DS2
Begon E3 trouwens vandaag al? En Sony dan pas morgennacht of vannacht?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer juichen omdat ik eindelijk een TOTS, uberhaupt weer een goede pull heb? Ik heb trouwens de achievement niet gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |