SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Your beauty never ever scared me.
Ik weet niet wat voor shit jij hebt maar dat wordt er na één douchebeurt gewoon uitgespoeld hoor, ook uit je dreadsquote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een keer mn schouder. schrok me kapot, want die shit krijg ik nooit uit mn haar.so close.
Kom maar langs (A)quote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na heb het liever dan in mn mond en dan slik ik het wel door. Plakkerige bende op mijn tieten, nee dankje
Weetje hoeveel teringzooi er in dreads blijft zitten?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor shit jij hebt maar dat wordt er na één douchebeurt gewoon uitgespoeld hoor, ook uit je dreads
Nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor shit jij hebt maar dat wordt er na één douchebeurt gewoon uitgespoeld hoor, ook uit je dreads
Waarom zou je for fucks sake dan dreads nemenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoeveel teringzooi er in dreads blijft zitten?
dat valt wel mee opzich, maar plakkerige shit moet je gewoon neit in je dreads.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoeveel teringzooi er in dreads blijft zitten?
Ging je niet nog over mijn tetten spetten?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef Monopoly het volgende:
Tijd voor een peuk, en dan eens een hamburger in de magnetron tiefen.
Omdat dreads awesome zijn (mits mooi gezet enz)quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou je for fucks sake dan dreads nemen
Op een lege maag fappen is not donequote:Op maandag 10 juni 2013 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ging je niet nog over mijn tetten spetten?
Dude, dan moet ik daarheen reizen terwijl jij het wilt? Ja dagquote:
Ik zal je eens lokken.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:48 schreef Moira. het volgende:
Nja, ik heb wel eens sperma in m'n haar gehad maar dat was je er zo weer uit.
Ik heb dan ook mooie lokken en geen vieze dreads.
B&H / [Nachtbagger] Pffftttchhchhchhhquote:
Echt hé..quote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
B&H / [Nachtbagger] Pffftttchhchhchhh
Die is er altijd, maar het is geen nacht
Soms sporadisch een ONZ nachtbagger, maar tegenwoordig worden die geslot bij te weinig waardering voor draken
Hey Moira ben je nu nog steeds geen modje?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
B&H / [Nachtbagger] Pffftttchhchhchhh
Die is er altijd, maar het is geen nacht
Soms sporadisch een ONZ nachtbagger, maar tegenwoordig worden die geslot bij te weinig waardering voor draken
Dan doen we het in de trein, onderweg naar de meet.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude, dan moet ik daarheen reizen terwijl jij het wilt? Ja dag
Nee, ze wilden me nietquote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey Moira ben je nu nog steeds geen modje?
YEAH YEAH YEAHquote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef Monopoly het volgende:
Wij reizen hoogst waarschijnlijk ook vanuit Zwolle naar Utrecht voor de meet, dus wellicht kunnen we joinen
Aaahquote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Blijft geniaal dat dit er kwam toen ik me net had aangemeld. Alsof het zo hoort te zijn
Denk dat ik zonder deze topic ook allang niet meer had rondgekeken hier lol
Ik ben daar één vanquote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
AaahIk ben vereerd
Meer mensen komen alleen in ONZ voor dit topic
Ik kom alleen maar op FOK! voor hierquote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
AaahIk ben vereerd
Meer mensen komen alleen in ONZ voor dit topic
DIT IS OOK GEEN SLOWCHATquote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar op FOK! voor hierJa en voor andere topics die ik inmiddels ook volg maar dat zijn geen slowchats
Ik las serieus slowsquatsquote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar op FOK! voor hierJa en voor andere topics die ik inmiddels ook volg maar dat zijn geen slowchats
Omg.. Vas..quote:Op maandag 10 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms veeg ik me kut af en zit er geelachtige substantie op het papiertje snapje :s ;s ;s.
Ik dacht precies het zelfdequote:
Jij hebt vast wel meer kleuren in je kut zitten dan alleen wit en geelquote:Op maandag 10 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soms veeg ik me kut af en zit er geelachtige substantie op het papiertje snapje :s ;s ;s.
Geen aanraderquote:
....quote:Op maandag 10 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ik weet nog steeds niets anders te bedenken. Oh god.. teveel details weerquote:
Bedoel dus na de seks godverdomme.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel meer kleuren in je kut zitten dan alleen wit en geel
Ja serieusquote:Op maandag 10 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vieze man ben je eigenlijk ookquote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen aanrader![]()
Ik heb wel eens gefapt in de trein jaren geleden.
Laatste stoptrein van Amsterdam naar Lelystad. Tussen Almere buiten en Lelystad heel groot stuk bos en natuurgebied. Ik zat alleen in de coupé en ik was geil.
Constant luisteren of de conducteur er niet aan kwam hahaha
Haha thanks Moir, wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja serieus
Sperma kan zowel witachtig als geelachtig zijn
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha thanks Moir, wist dat ik op je kon rekenen.
Mooi beroepquote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:
Overigens had ik laatst nog een jongen in de trein die gepijpt werd door zijn meisje
Zij wisten niet dat wij camera's aan boord hebben die de machinist kan bekijken
Drommel the CuntDestroyerquote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb altijd alleen maar rood want ik knal heel die baarmoederwand altijd kapot
Ik was op het einde nog even naar ze toe gelopen om te vragen hoe het wasquote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Monopoly het volgende:
Overigens had ik laatst nog een jongen in de trein die gepijpt werd door zijn meisje
Zij wisten niet dat wij camera's aan boord hebben die de machinist kan bekijken
Vervelend voor je beddengoed welquote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb altijd alleen maar rood want ik knal heel die baarmoederwand altijd kapot
Whehehehe. Ze liepen naar buiten en ik keek uit het raam naar buiten (kijken of iedereen er uit ging want de trein werd afgerangeerd) en hij keek me aan en ik stak mijn duim opquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was op het einde nog even naar ze toe gelopen om te vragen hoe het was
Ik schrik dan elke keer.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertelquote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er echt nog nooit opgelet als ik mijn kut afveegde of wat dan ookKrijg wel andere te grappige klaarkom verhalen in mijn hoofd ineens haha
Haha dat gaat niet eens over mijquote:
picsquote:Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik draai mn matras altijd om, 1 kant is goed de andere niet echt meer
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Monopoly het volgende:
Klaarkomen
Ik stop altijd gewoon vlak voor het hoogtepunt, en ga dan gewoon slapen.
Dat betekent dat je een goed orgasme hebt gehadquote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat gaat niet eens over mij![]()
Hoewel ik wel vind dat ik altijd als een downie begin te kronkelen haha, ziet er ook niet uit
Je moest die smile van A. toen die tijd zienquote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een goed orgasme hebt gehad
Haha ja schattig is dat dan hequote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moest die smile van A. toen die tijd zienDie jongen was me toch trots haha
Dit. Die kom je hooguit 4-5 keer in je leven tegen. Dat is echt bizar hoe weinig negers down hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zag laatst een neger met down, had het nog nooit eerder gezien in mijn leven.
Zijn de negers dan toch superieur?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Die kom je hooguit 4-5 keer in je leven tegen. Dat is echt bizar hoe weinig negers down hebben
Pics?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zag laatst een neger met down, had het nog nooit eerder gezien in mijn leven.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Ok geen gesprekken meer over seks. Ik heb geen seksleven meer
Natuurlijk niet. Wij blanken zijn het sterke ras. Ze moeten hun plek in de maatschappij kennen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wij blanken zijn het sterke ras. Ze moeten hun plek in de maatschappij kennen.
Nee, ik ben totaal niet racistisch hoor.
Haribo Perziken.quote:
Oh ja.quote:
NIET AAN DENKEN, JE WIL KEIHARDE SEKS HEBBEN MET IEMAND DIE BETER IN BED IS DAN A.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme ik wil keihard seks hebben met A.
Zoals Gibson. Neuk die boyquote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
NIET AAN DENKEN, JE WIL KEIHARDE SEKS HEBBEN MET IEMAND DIE BETER IN BED IS DAN A.
Ja maar.. Goeie seks..quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
NIET AAN DENKEN, JE WIL KEIHARDE SEKS HEBBEN MET IEMAND DIE BETER IN BED IS DAN A.
Geil topic dit he?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Onorgineel het volgende:
Okee nu heb ik zin om te blowen én om te neuken
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ http://img841.imageshack.us/img841/6683/downc.jpg (copy/paste deze link) ]
Ernstig mee eensquote:Op maandag 10 juni 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso is de combinatie wiet en seks echt perfect
Ik hoop hetquote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja geloof me, je komt gauw genoeg iemand tegen met wie de seks veul beter is
Grapje, I hope so?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef Monopoly het volgende:
Whahahaha DrommelLaat zijn bloedvlekken van ontmaagdingen zien op de TC
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Monopoly het volgende:
Voor ik Moira leerde kennen was mijn seksleven goed.
Nu is het awesome.
Ja jij wilt geen foto showen hierquote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Typ even 1 bericht op Facebook en iedereen is foetsie
NOBODY LOVES YOUquote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Drommel zien lopen op het station vandaag. Hordes gillende vrouwen achter hem aan.
Hij gaf geen neuk en hield zijn cool.
Op de achtergrond schreeuwde een oude man: 'Hij is mijn voorbeeld, hem wil ik dienen'
En zo geschiedde.
Ben opt werk manquote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Leef met je mee Mur.. Zal aan je denken als ik dadelijk jonko aansteekquote:
Grmblquote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Leef met je mee Mur.. Zal aan je denken als ik dadelijk jonko aansteek
The fuckquote:Op maandag 10 juni 2013 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)es_in_voorhoofd.html
Ziekelijk lage straf voor het verneuken van iemand zijn leven. De Nederlandse rechtstaat
Die 120 dagen vind ik wel opmerkelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ziekelijk lage straf voor het verneuken van iemand zijn leven. De Nederlandse rechtstaat
quote:Levenslang is imho de hoogste straf in NL... Toch?
misty pain | 10-06-13 | 14:49 | niet ok!
Schijnbaar niet, als ze dit bij mij hadden geflikt hoefden ze voor mij niet eens berecht te worden. Dat doe ik dan zelf welquote:
Wtf ziekquote:Op maandag 10 juni 2013 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Je krijgt volgens mij alleen levenslang voor meervoudige moorden in Nederlandquote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Die 120 dagen vind ik wel opmerkelijk.Maar die zal er wel niet echt een grote aandeel in hebben dan.
Deze reactie:
[..]
Dat laatste is niet waar, Nederland is juist 1 van de weinig landen waar levenslang echt levenslang is. Volgens mij kan alleen de koning (nogal wennen om dat te zeggen in plaats van 'koningin'quote:Op maandag 10 juni 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij alleen levenslang voor meervoudige moorden in NederlandScheelt weer dat je ook dan na max 25 jaar weer 'vrij' man bent
Hoeraquote:
Zijn daar ook screenshots van?quote:
nee want er was niemand anders in de tcquote:Op maandag 10 juni 2013 15:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoera
[..]
Zijn daar ook screenshots van?
Net als die ene die je toen maakte van mijn kont?
Gewoon ff 2 gram wegklappequote:Op maandag 10 juni 2013 15:37 schreef Studeur het volgende:
South Park downloaden voor in het vliegtuig morgen.
Ga denk ik vlak voordat we weg gaan bong roken en dan lekker stonen in het vliegtuig
Bijna alleen mensen die meerdere mensen hebben vermoord inderdaad. Wel al 3 mensen dit jaar (zelfde zaak dat wel).quote:Op maandag 10 juni 2013 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie het, wel weinig mensen die levenslang zitten
http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederland
Waar ga je heen?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:37 schreef Studeur het volgende:
Ga denk ik vlak voordat we weg gaan bong roken en dan lekker stonen in het vliegtuig
Waar ga je heen? En raak je dan niet extra stoned? Net zoals alchol,als je alcohol drinkt vlak voor het vliegen,eaak je extra aangeschoten,dronken.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:37 schreef Studeur het volgende:
quote:
Turkijequote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En raak je dan niet extra stoned? Net zoals alchol,als je alcohol drinkt vlak voor het vliegen,eaak je extra aangeschoten,dronken.
Wat is deze bullshit.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En raak je dan niet extra stoned? Net zoals alchol,als je alcohol drinkt vlak voor het vliegen,eaak je extra aangeschoten,dronken.
nicequote:Op maandag 10 juni 2013 15:37 schreef Studeur het volgende:
weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee want er was niemand anders in de tc
Extra lang stoned zou wel handig zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Turkije
En weet niet of ik dan extra stoned word, ik zou het niet erg vinden.
Ik neem aan dat je wel in je eigen prachtreeks blijftquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
Moet ik misschien wat meer gaan doen, gezien ONZ gewoon is uitgestorven, ook qua humor
Uiteraardquote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel in je eigen prachtreeks blijft
Tsja, ONZquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
Tering, KLB is veel actiever dan ONZ, gewoon.
Met mensen die wat moeite steken in hun OP, de TT's die netjes met een hoofdletter beginnen.
Afgezien van de KLB SC () postte ik daar 'vroeger' ook best veel.
Moet ik misschien wat meer gaan doen, gezien ONZ gewoon is uitgestorven, ook qua humor
Doenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tsja, ONZ
Ik ga eens met een leuk topic proberen te komen
Maak een roosterquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
Maar you guys.
We hadden net toch afgesproken dat Mono de wiet en sigaretten ging halen?
Nu krabbelt hij terug en vind ik dat ik het moet halen
Bied ik aan om samen te gaan, wil hij er een potje om dobbelen ofzo
Dobbelstenen missen, dus dan maar een potje speed-Keezen.
Maar ik vind dat dit niet eens nodig zou moeten zijn, hij moet gewoon gaan, dat hebben we afgesproken
Kan ik hier lekker nakend in bed blijven liggen chillen en straks een wietje voor meneer draaien
Stonertroubles.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
Maar you guys.
Maar ik vind dat dit niet eens nodig zou moeten zijn, hij moet gewoon gaan, dat hebben we afgesproken
Kan ik hier lekker nakend in bed blijven liggen chillen en straks een wietje voor meneer draaien
gewoon weigerenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
Maar you guys.
donequote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon weigeren
laat die luie zak zelf maar zn wiet en peuken halen
sla hem, namens mij
En bedankt, kreeg ineens een klap voor mijn muilquote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon weigeren
laat die luie zak zelf maar zn wiet en peuken halen
sla hem, namens mij
terecht, luie zakquote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En bedankt, kreeg ineens een klap voor mijn muil
Samen gaan is altijd chiller vind ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
Maar you guys.
Ja, daarom bood ik dat ook (met tegenzin) aan, maar meneer vond dat ik alsnog in mijn eentje moest gaan terwijl de deal juist was dat híj alleen zou gaanquote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Samen gaan is altijd chiller vind ik.gedeelde smart.
Alvast jointje in de shop draaien voor de terugreis.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Samen gaan is altijd chiller vind ik.gedeelde smart.
juist.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Alvast jointje in de shop draaien voor de terugreis.
bij ons welquote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist.
Mogen ze bij jullie in de shops nog blowen eigenlijk? Volgens mij mag dat bij ons helemaal niet.
Jullie eerste ruziequote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En bedankt, kreeg ineens een klap voor mijn muil
Hier wel ja, ook van die shops met pooltafels enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist.
Mogen ze bij jullie in de shops nog blowen eigenlijk? Volgens mij mag dat bij ons helemaal niet.
en chill bankenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier wel ja, ook van die shops met pooltafels enzo
Fucking chillquote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier wel ja, ook van die shops met pooltafels enzo
Nee mag geen alcohol geschonken wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking chill
kan je daar ook nog bier halen?
Meh, anders zou het de perfecte meet plek zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mag geen alcohol geschonken worden
tenzij ze daar een vergunning voor hebben, sommige shops hebben dat, zijn gewoon een shop-caféquote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want we hebben een paar kinderen bij onsquote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh, anders zou het de perfecte meet plek zijn.
Ik smokkel klojo wel naar binnen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want we hebben een paar kinderen bij ons
Jong-volwassenen* Adolescenten* Kleuters*quote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want we hebben een paar kinderen bij ons
Niet assertief genoeg zijn om je vriend zonder zo'n spel naar de winkel te sturenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Moira. het volgende:
Ik ben even bazig hard aan het winnen met Keezen zodat ik die zelfingenomen kut Mono lekker in z'n eentje naar de stad kan laten gaan voor wiet en sigaretten en drinken.
Nouja, hij heeft al meer gedaan vandaag en ik nog geen reet, ik heb dus weinig om er tegenin te brengenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet assertief genoeg zijn om je vriend zonder zo'n spel naar de winkel te sturen!
Maar dan moet hij het ook zelf betalenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
Zeg gewoon tegen Mono,dat hij een ijsje mag halen onderweg
Meestal als hij dat doet wil hij seks.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
Mono zou het niet pikken, snel gooi het speelbord op de grond!
Had ik moeten doen jaquote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
Mono zou het niet pikken, snel gooi het speelbord op de grond!
maakt niet uit wat hij doet, hij wil altijd seks. leer mij mono kennen. voelde me een lustobject.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal als hij dat doet wil hij seks.
Zullen we een lotgenoten groep starten?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
maakt niet uit wat hij doet, hij wil altijd seks. leer mij mono kennen. voelde me een lustobject.
Mensen die preutsquote:Op maandag 10 juni 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IK VIND DAT DEZE PRAAT NIET KAN!!
En nu ff 3 uurtjes werken![]()
Het onder de duim houden noemen jullie dus assertief zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet assertief genoeg zijn om je vriend zonder zo'n spel naar de winkel te sturen!
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft al meer gedaan vandaag en ik nog geen reet, ik heb dus weinig om er tegenin te brengen
Verschilt per shop. Ik woon in Rotterdam dus het zijn er nogal wat. De shops waar ik doorgaans kom hebben een rookruimte.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist.
Maar jullie hebben wel die shop waar een cafe boven zit (greenhouse dacht ik), dus in principe heb je dan gewoon een shop waar drank geschonken wordt. Die shit mist echt in Rotterdam.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fourth floors is een bazenshop, weinig shops waar je zo chill kan zitten vind ikquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb d'r zelf nooit behoefte aan gehad om bier te drinken in de shop.
Ging in Rotterdam vaak naar de Fourth Floors. Bazenshop wel.
En op de Nieuwe Binnenweg zat ook een toffe shop, vlakbij die hoerententen. Daar stond ook een pooltafel en was het nooit druk. Lekkere bak zoete thee erbij en genieten
Iddquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Fourth floors is een bazenshop, weinig shops waar je zo chill kan zitten vind ik
Londen misschien? Staat ook een pooltafel, en een computer met speakers dus rustig eigen muziek aanknallenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
En op de Nieuwe Binnenweg zat ook een toffe shop, vlakbij die hoerententen. Daar stond ook een pooltafel en was het nooit druk. Lekkere bak zoete thee erbij en genieten
Ook mijn standaardshop. Alleen tegenwoordig is er geen pooltafel meer en is het bijna altijd fucking druk. Nog steeds een goede shop tho.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Geen idee. Het is vlakbij de Coop supermarkt en de ING pin automaten achter het ziekenhuis daar ergens. Schuin tegenover shop Nemoquote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Londen misschien? Staat ook een pooltafel, en een computer met speakers dus rustig eigen muziek aanknallen
ik gisteren ook patjen was er toen. Dus dacht draai een goeie dan allebei helemaal knetter.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, vannacht wel. Ik was echt knetter
Heb je Patje de groeten gedaan namens mij ?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik gisteren ook patjen was er toen. Dus dacht draai een goeie dan allebei helemaal knetter.
Zat echt teveel wiet in
neen. Heb hem wel met een wasbeer op zijn gezicht geklapt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je Patje de groeten gedaan namens mij ?
dat is eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
neen. Heb hem wel met een wasbeer op zijn gezicht geklapt.
Oh dan was 't 'm niet. Nemo is ook tof, alleen nu moet ik weer een jaartje wachten aangezien die toegang naar 21 isquote:Op maandag 10 juni 2013 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vlakbij de Coop supermarkt en de ING pin automaten achter het ziekenhuis daar ergens. Schuin tegenover shop Nemo
Ik ook zeldenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik rook eigenlijk nooit een jointje in de shop.
Wanneer Rotterdammeet in 4th floors?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:21 schreef Monopoly het volgende:
k was voorheen een liefhebber van alleen blowen thuis.
Je eigen muziek op, zitten waar en hoe je maar wilt enzo
Maar toen ik in Rotterdam woonde ging ik vaker met een klasgenoot smoken in de Fourth Floors. Prima band als stoners.
toen weer een paar keer alleen en toen helemaal gestopt ivm stage enzo.
En nu met Moira is het gewoon chill. We zitten op één lijn ook als we stoned zijn. Helemaal chill
Heb je verder nog wat aanraders in Rotterdam in de buurt van de Nemo of Eendrachtsplein?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook mijn standaardshop. Alleen tegenwoordig is er geen pooltafel meer en is het bijna altijd fucking druk. Nog steeds een goede shop tho.
Edit: las beetje snel, zie dat dat van die pooltafel over die andere shop gaat.
Ik ben voorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wanneer Rotterdammeet in 4th floors?
Gewoon heel de nieuwe binnenweg aflopen, kom je er meer dan genoeg tegenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je verder nog wat aanraders in Rotterdam in de buurt van de Nemo of Eendrachtsplein?
Oh kunnen we wel een keertje doen jaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wanneer Rotterdammeet in 4th floors?
Heb de meeste al geprobeerd, maar ze zijn lang niet allemaal de moeite waard. Sky High en Pluto bijvoorbeeld kom ik liever gewoon niet en nu de Nemo dus 21+ kan ik daar ook niet meer naar binnen...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon heel de nieuwe binnenweg aflopen, kom je er meer dan genoeg tegen
Waarom vind je die niet flex dan? Ik vind alles in rotterdam best, hier betaal je dikke 10 euro voor een kleine gramquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb de meeste al geprobeerd, maar ze zijn lang niet allemaal de moeite waard. Sky High en Pluto bijvoorbeeld kom ik liever gewoon niet en nu de Nemo dus 21+ kan ik daar ook niet meer naar binnen...
De blowbootquote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
Hier betaal je in De Blowboot,5 euro voor een gram.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Vet kut mijn telefoon gaat dood denk ik.. Of in ieder geval de touchscreen
Mijn mobiel heeft kuren,kan nu alleen nog maar binnen op internet.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Vet kut mijn telefoon gaat dood denk ik.. Of in ieder geval de touchscreen
Ik denk dat je de rekening niet hebt betaaldquote:Op maandag 10 juni 2013 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn mobiel heeft kuren,kan nu alleen nog maar binnen op internet.
En ik kan buiten en binnen niet bellen of sms-en.
Hij doet het nog hoor.. Maar laatste dagen steeds meer dat die niks doet als ik een berichtje wil typen ofzo. Vanmiddag reageerde die echt vet kut toen ik iemand wou bellen. Hmpf kwestie van een maandje denk ikquote:
Wel,het ligt aan de simkaart zelf of ik moet mijn mobiel laten repareren.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat je de rekening niet hebt betaald
Sky High is gewoon een skere kutshop, waar het personeel ook nog eens ontzettend onvriendelijk is. De wiet die ik bij de Pluto heb geprobeerd was echt een stuk minder dan ik gewend ben...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom vind je die niet flex dan? Ik vind alles in rotterdam best, hier betaal je dikke 10 euro voor een kleine gram
Nou moet ik wel zeggen dat ik er vroeger op eentje was in die witte de withstraat ofzoiets dergelijks, en daar was al zo'n bouncer die een beetje zat te kutten met m'n ID, waarna die verkoper daar z'n bek niet tegen me opentrok en wat gruis meegaf, kutshop
gewoon doen, is om pubers weg te houden, die gaan dan stresssen "omgg 21 wij lijkeuh eg gun 21 boiquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
21+ kan ik daar ook niet meer naar binnen...
Ik heb mensen met complete barsten over hun gehele touchscreen gezien, die 't nog prima dedenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Er zit wel een scheur in de rechterhoek van mijn scherm. Mijn vader zei toen al dat je touchscreen er van naar de klote gaat maar dacht dat dat wel mee viel..
Ga het zeker nog een keer proberen, maar de eerstvolgende keer dat ik er kom is pas na 1 juli waarschijnlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon doen, is om pubers weg te houden, die gaan dan stresssen "omgg 21 wij lijkeuh eg gun 21 boi"
Ik kreeg zelfs een keer niks mee omdat m'n IDkaart toen net 1 dag verlopen wasquote:Op maandag 10 juni 2013 17:41 schreef Life2.0 het volgende:
zelfs toen ik 16 was ging ik expres de 21 in, want dat deed geen enkele 16 jarige
okay destijds waren het niet zulke leeftijdnazi maar toch
hihahoquote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een keer niks mee omdat m'n IDkaart toen net 1 dag verlopen was
Serieus?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh dan was 't 'm niet. Nemo is ook tof, alleen nu moet ik weer een jaartje wachten aangezien die toegang naar 21 is
Ja uiteindelijk na 6 weken toch maar een nieuwe aangevraagd, kan je best tegenstaanquote:Op maandag 10 juni 2013 17:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hihaho
volgens mij is die van mij al een jaar verlopen, maar doe er toch neits mee
Ja... 4 kopjes koffie... pfff die voelde ik uitwerken op de helft van de dag, gelukkig zei iemand dat ie nog wel een jointje wilde gunnen. Dat had ik wel verdientquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |