SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
Mono zegt "Thomas zou eigenlijk de mascotte van de stoners moeten worden. 'Thomas de wietlocomotief', en dan van die karren met allemaal wiet achterin!"
Whehehequote:Op maandag 10 juni 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
Mono zegt "Thomas zou eigenlijk de mascotte van de stoners moeten worden. 'Thomas de wietlocomotief', en dan van die karren met allemaal wiet achterin!"
Dan krijg jij ook niks he.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn tieten willen ook niet in jouw DM
Dan kan ik gewoon blijven.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Eerst fappen en dan pas terugkomen jij
pieter postquote:Op maandag 10 juni 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Haha ineens heb ik dit in mijn hoofd.. wat een liedje het begint al met 'pieter post, pieter post met zn poes verdient de kost'![]()
Mobiele site is op zich wel prima, vreet wel een hoop batterij zo'n browser helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 01:50 schreef Onorgineel het volgende:
Ze zouden eens met een fok app moeten komen ofzo
Beide waar. Vind het idd prima werken maar mijn foon is binnen no time leeg hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 01:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mobiele site is op zich wel prima, vreet wel een hoop batterij zo'n browser helaas
quote:Op maandag 10 juni 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
1:19
3 pagina's af
1:43
5 pagina's af
Nu
6 pagina's af
Gaat veel te fucking sloom
Inderdaad, m'n telefoon is altijd heel snel leegquote:Op maandag 10 juni 2013 01:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beide waar. Vind het idd prima werken maar mijn foon is binnen no time leeg haha
Sterkte manquote:Op maandag 10 juni 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
1:19
3 pagina's af
1:43
5 pagina's af
Nu
6 pagina's af
Gaat veel te fucking sloom
quote:
Je doet nu gewoon alles wat voor jou mogelijk is om te doen in die tijd, vooral niet gaan stressen over of je 't af krijgtquote:Op maandag 10 juni 2013 02:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar nu wel 7 pagina's af.
Nog maar 4 pagina's en dan is economie af.
Dan neem ik 15min pauze om koffie te maken enzo en dan begin in aan aardrijkskunde... dat is....
6 pagina's en geschiedenis is 13 pagina's -_- maar daar maak ik het maar tot vorige week (dan is het 9 pagina's, dan moet ik maar 4 pagina's meer maken deze week lol)
In totaal nog 19 pagina's
Kans van slagen: 2%
ja ik vul het nu ook gewoon sneller in (aka, halve onzin invullen)quote:Op maandag 10 juni 2013 02:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je doet nu gewoon alles wat voor jou mogelijk is om te doen in die tijd, vooral niet gaan stressen over of je 't af krijgt
Jawel: "Maak het niet te laat he, jongen?"quote:Op maandag 10 juni 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Zeggen je ouders er niks van als je de hele nacht wakker blijft enz? Ik moest dat echt niet flikken
Maar ze horen het toch wel als je koffie gaat maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 02:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jawel: "Maak het niet te laat he, jongen?"
- "Nee, welterusten!"
*Kamerlamp uit*
*Bureaulampje aan*
Dan ga ik 'naar de wc'quote:Op maandag 10 juni 2013 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze horen het toch wel als je koffie gaat maken?
quote:Op maandag 10 juni 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Wat is het leven in een huis zonder ouders toch chill
quote:Op maandag 10 juni 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat besef ik me echt op momenten als deze
Welterusten manquote:Op maandag 10 juni 2013 02:33 schreef Onorgineel het volgende:
En ik ga pitten, weltrusten allen. En jij sterkte in deze hevige strijd ridder Unscrewed
Kan nooit slecht zijn voor je concentratiequote:Op maandag 10 juni 2013 02:35 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe slecht is het om om de 2u een bakje koffie te zetten als ik dat maar 1 dag doe en normaal nooit?
Potdomme, ik zou nu bijna in staat zijn om m'n bed uit te stappen en wat te eten te halenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 02:58 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben het toch gaan maken.quote:
quote:
quote:This is the functional glass bubbler electric guitar constructed by glassblower Nate Dizzle. You smell that? Smells like a JAM SESSION. Plus herb. It smells like herb. You trying to get high? Because I'm trying to get high AND NEVER COME DOWN. You know what I'm saying? I'm saying let's blast off in a rocketship and leave this shithole behind. "But can we smoke weed?" WHAT -- and risk setting off the ship's emergency smoke alarms?! We'll have to do it in the bathroom and blow out the vent.
I'm fine, m'n slaapritme is inmiddels zodanig verlegd dat ik er meestal al voor half 10 uit ben. Maar ben niet brak meerquote:
ik zou rustig tot 12 uur blijven liggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I'm fine, m'n slaapritme is inmiddels zodanig verlegd dat ik er meestal al voor half 10 uit ben. Maar ben niet brak meer
Zou ik ook doen ja, beetje met mn piemel spelen enzo. goed leventjequote:Op maandag 10 juni 2013 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou rustig tot 12 uur blijven liggen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ik ook doen ja, beetje met mn piemel spelen enzo. goed leventje
Kom maar tot 12 uur in ben met mijn piemel spelen dan hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kop jij hem niet lekker in dan
Hoax, je ligt niet in bedquote:Op maandag 10 juni 2013 10:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom maar tot 12 uur in ben met mijn piemel spelen dan hoor.
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee
Kom dan hier op kantoor een beetje met mn piemel spelen.
Denken dat dat kinky genoeg voor me isquote:Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel kinky zou vinden.
Volgens mij heb jij voor elke situatie een GIFje ofnietquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij voor elke situatie een GIFje ofniet
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij voor elke situatie een GIFje ofniet
Op dat soort momenten is een blowtje wel handig vind ikquote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
tering, fucking moe toen ik wilde gaan slapen, en dan toch tot 3 uur wakkerliggen.
Ook niet liggen piekeren of watdanook. Gewoon niet in slaap kunnen vallen. echt kut.
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op dat soort momenten is een blowtje wel handig vind ik
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blowtje valt in dezen op 2 manieren op te vatten, allebei helpt
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dieren laten ook alles met zich doen he.
Mensen zijn maar saai tov dieren.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
Mensen die niet alles met zich laten doen.
Echt he,, hele dag werken, klagen over het weer, bitchen op elkaar..quote:Op maandag 10 juni 2013 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen zijn maar saai tov dieren.
(semi-srs)
Mijn poes zou die hond echt verrot slaan, die heeft de tyfus aan die beestenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dieren laten ook alles met zich doen he.
Wat een leven.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt he,, hele dag werken, klagen over het weer, bitchen op elkaar..
Dieren slapen, spelen en eten op een dag
Ja mijn kat ook, krijg donderdag weer de hond van tante en oom op bezoek voor 10 dagen, gaat wat wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn poes zou die hond echt verrot slaan, die heeft de tyfus aan die beesten
Whehehe baasquote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mijn kat ook, krijg donderdag weer de hond van tante en oom op bezoek voor 10 dagen, gaat wat wordenDie had ie vorige keer ook lekker op z'n snuit gemept omdat ze te dichtbij kwam
En de hond doet niks?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe baaswij hebben er één die gaat gewoon bij de buren naar binnen om daar de hond in elkaar te meppen en komt dan terug naar huis, dat beest moet af en toe agressie kwijt ofzo
Vind er maar niks aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:14 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk trouwens dat er best wel wat mensen blij zijn met de bewolking. Ik zie de nodige rode koppen voorbij komen.
Nee die is bang voor de poesquote:
Bazenpoesquote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee die is bang voor de poesburen kwamen ook aan ermee, dus wij van: Dan schop je dat beest van ons je huis toch uit? Zegt de buurvrouw: "Nee dat vind ik zielig
"
Staart tussen de poten en allesquote:Op maandag 10 juni 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BazenpoesVooral leuk om te zien hoe zo'n klein katje tegenover een grote hond staan en de hond schijt em
[ afbeelding ]
Die mag in het weekend en savonds alleen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Vind er maar niks aan.
Volle pin zon, 35º kom maar op
sukkelsquote:Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staart tussen de poten en allesik moet er altijd om lachen.
élke zomer is het weer raak.
Ik bedoel dan ook jouw poes en die hondquote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee die buren zelf zijn tof hoorde buurman lacht er zelf ook om.
Oh ik dacht alquote:Op maandag 10 juni 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook jouw poes en die hond
Dat had ik ook hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
tering, fucking moe toen ik wilde gaan slapen, en dan toch tot 3 uur wakkerliggen.
Ook niet liggen piekeren of watdanook. Gewoon niet in slaap kunnen vallen. echt kut.
afgewezen?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat had ik ook hooren 10:30 klaar wakker zijn
En toen weer op zoek
naar vacatures... *zucht* vuilnis wordt 'm nietkutzooi.
Hahaha ja ze zoeken niemandquote:
PostNL? Sorteren, bezorgen, bezorgdienst via auto mits je rijbewijs hebt? Of welke bezorgdienst dan ook, van bedrijvenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha ja ze zoeken niemandEn verder op internet werd ik effe heel blij
want de ING zochten ook mensen voor in het bankwezen, 11.67 per uur
alleen voldeed ik niet aan de functie eisenPfff Maar goed. Ik heb in ieder geval
mijn kleine beetje stufi nog omdat ik ingeschreven sta. Daarnaast, in september
begin mijn bestuursjaar en fractie van de HMR, en krijg dan maandelijk een
extra zakcentje, studiebeurs![]()
![]()
.
Waar zoek je?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
alleen voldeed ik niet aan de functie eisenPfff Maar goed. Ik heb in ieder geval
![]()
.
ga in de coffeeshop werken.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
![]()
.
Die chicks bij ons in de shop lijken er niet erg veel moeite mee te hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb wel gehoord dat je echt stevig in je schoenen moet staan als vrouw zijnde daar..
Omdat ze sterk in schoenen staan misschien?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die chicks bij ons in de shop lijken er niet erg veel moeite mee te hebben
PostNL nog geen antw. gehad, maar kan er nog wel weer achteraan gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PostNL? Sorteren, bezorgen, bezorgdienst via auto mits je rijbewijs hebt? Of welke bezorgdienst dan ook, van bedrijven
Hahaha possible xdquote:
Groningenquote:
Zou ook kunnenquote:
*gnif*quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso een lastige provincie. Meh.
True storyquote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso een lastige provincie. Meh.
Valt wel mee, maar goed, de vriendinnen van me die daar werkten waren ook wel echt lompe wijven.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb wel gehoord dat je echt stevig in je schoenen moet staan als vrouw zijnde daar..
Valt wel mee? Zelfs als ik de coffeeshop in loop krijg ik constant blikken en opmerkingen van stonede mannenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar goed, de vriendinnen van me die daar werkten waren ook wel echt lompe wijven.
Nouja, lonneke die werkte er, die vond het allemaal ontzettend chill.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt wel mee? Zelfs als ik de coffeeshop in loop krijg ik constant blikken en opmerkingen van stonede mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Daar noem je ook iemandquote:Op maandag 10 juni 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, lonneke die werkte er, die vond het allemaal ontzettend chill.
Maar goed, je moet niet op je mond gevallen zijn.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die chick waarmee ik flirt in coffeeshops vinden dat volgens mij
helemaal niet zo ergNiet dat ik de knapste ben, maar toch..
Effe charmant doen, praatje maken en vriendelijk glimlachen
inclusief een knipoogje voordat ik wegloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ik hep cheen peend. Ik hep un mekboekquote:Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak een mooien peent van een dier dan zoals Daan 8jr en ik 8jr hebben gedaan
Daar zit toch wel iets paint-achtigs op?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hep cheen peend. Ik hep un mekboek
Lekker voor je,, met je applefanboi shitquote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neinzzzz Einzzzquote:Op maandag 10 juni 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar zit toch wel iets paint-achtigs op?
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Lekker voor je,, met je applefanboi shit
Jij en Moi, trein, Groningen, NU !quote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh broeders.
Dagje vrij, zo eens vechten wie de deur uit gaat voor tabak en een fles cola
Ik niet iigquote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh broeders.
Te fur broquote:Op maandag 10 juni 2013 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij en Moi, trein, Groningen, NU !
Dan regel ik tabak en Cola
Ik zou ook voor Mono kiezenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik niet iig
Ik meen me te herinneren dat jij zoiets gister hebt gezegd
Nou zij draait je joints dus beter haal je tabak.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh broeders.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou zij draait je joints dus beter haal je tabak.
Hele goede redenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haal even een frisse neus, tegen de tijd dat je terug bent ligt ze klaar met een lekkere joint en een natte doos.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh broeders.
Jammer Bro-NO-polyquote:Op maandag 10 juni 2013 13:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Te fur bro
Morgen moet ik me weer in Groningen melden.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je baas bent.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Monopoly het volgende:
true that. Ze maakt wel bazen jointjes. Daar profiteer ik van
Ik stap zo wel ff de deur uit naar het tankstation om te hoek. ff joggingbroek aan, als een crackjunk pauper ff heen en weer shieten.
Om de hoek ook echt, en daar doen jullie beiden zo moeilijk over? Snap wel waarom jullie zo goed bij elkaarpassequote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik stap zo wel ff de deur uit naar het tankstation om te hoek. ff joggingbroek aan, als een crackjunk pauper ff heen en weer shieten.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal doe ik toch wel een week met een gram
Moet hij eerst wiet halenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haal even een frisse neus, tegen de tijd dat je terug bent ligt ze klaar met een lekkere joint en een natte doos.
Geen wiet, dus dat eerste gaat niet op.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haal even een frisse neus, tegen de tijd dat je terug bent ligt ze klaar met een lekkere joint en een natte doos.
Lolz,, Ga gewoon zoals je nou bentquote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef Monopoly het volgende:
Nouja het is toch nog een metertje of 450 lopenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om de hoek ook echt, en daar doen jullie beiden zo moeilijk over? Snap wel waarom jullie zo goed bij elkaarpasse
Bohh nou ik vind 2/3 jointjes op een dag toch wel genoeg, hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
5 gram in een weekend was niet heel veel ofzo.
Dat is niet echt fantastischquote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja het is toch nog een metertje of 450 lopen
Grammetje, 3 joints, gemiddeld 5 p/dquote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
5 gram in een weekend was niet heel veel ofzo.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij gaan zeker nog wel een keertje goed smoken bro
Ligt eraan héquote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh nou ik vind 2/3 jointjes op een dag toch wel genoeg, hoor
Mijn record is 8 op een dag ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn lichaam vindt van nietquote:Op maandag 10 juni 2013 13:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt eraan héAls je om 8 uur begint en pas om 2 uur 's nachts eindigt, dan mag dat aantal wel dubbel :p
maar je bracht het alsof het een prestatie was.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
11 hierquote:
Ja voor mij/ons welquote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar je bracht het alsof het een prestatie was.
je kan mij beter niet laten draaien op de meet.quote:
Hele dag naar de klote.quote:
Ja dit ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
11 hierPinkpop laatste dag,, geen bal aan en heel de dag zo gaar als een kanarie in me tent gelegen
Download Paintbrushquote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
quote:
Arme vriendjes.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen wiet, dus dat eerste gaat niet op.
Dat tweede is niet niet nodig, dat heeft ze altijd al als ze me ziet![]()
![]()
Jij verdeelt één gram wiet over 2 jointjes?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kan mij beter niet laten draaien op de meet.
[..]
Hele dag naar de klote.
[..]
Ja dit ja.
of 3quote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij verdeelt één gram wiet over 2 jointjes?![]()
Whehehe, heb je wel lekkere toeters.quote:
gemiddeld 4-5 per gramquote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij verdeelt één gram wiet over 2 jointjes?![]()
Ik krijg steeds meer behoefte om weer te blowen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
DitMur man
Wij smoken die lui hier er volledig uit
Kameraad van me doet standaard 2quote:
Ach... Gewoon doenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer behoefte om weer te blowen.
Ja na 3 trekjes alquote:Op maandag 10 juni 2013 13:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Kameraad van me doet standaard 2
Ben gelijk knal gaar van die van hem xD
Ik ook, ik kan pakweg 6 jointjes draaien met wat ik erin flikker maar van 1tje ben ik wel stoned genoeg om er meer bij te gooienquote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe, heb je wel lekkere toeters.
Ik vind dat altijd zondeWil wat langer met m'n zakje wiet doen dan 3 jointjes
* GibsonLesPaul88 draait lekker Haze-jointje voor Mur, zet daarbij mn laatst koude Coronaquote:Op maandag 10 juni 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer behoefte om weer te blowen.
noh vriend kan je me niet aandoen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 draait lekker Haze-jointje voor Mur, zet daarbij mn laatst koude Corona
Namens * GibsonLesPaul88 Enjoy
Kom kom, we gaan niet onze vriendjes aan de wiet helpen als ze daar bewust van af zijn gestaptquote:
Fuck jouquote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Monopoly het volgende:
Hahageen internet kunnen vinden met je laptop en het halve huis door moeten lopen om een paar streepjes op te vangen
Ik kan rustig chill op mijn zitzak blijven hangen, no problemo
Voor deze skeere bitch dusquote:Op maandag 10 juni 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan trouwens ook wel dun draaien hoor.Voor skere bitches.
Ok, gewoon lekker blijven zitten. Ik bouw wel een feestje in mijn ééntje hierquote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck jou
Ik zit hier prima op de gang boven de router
van 1tje ben je wel stoned genoeg om er meer bij te gooien?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan pakweg 6 jointjes draaien met wat ik erin flikker maar van 1tje ben ik wel stoned genoeg om er meer bij te gooien
ik kom je party crashenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ok, gewoon lekker blijven zitten. Ik bouw wel een feestje in mijn ééntje hier
Hypocriet. Dat is precies wat je met onze boy moner hebt gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom kom, we gaan niet onze vriendjes aan de wiet helpen als ze daar bewust van af zijn gestapt
ze zit nu al aan de 3e denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
van 1tje ben je wel stoned genoeg om er meer bij te gooien?
Ik deed een receiver aan een verlang usbkabel, deed die receiver in het midden van een wokpan,quote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Monopoly het volgende:
Hahageen internet kunnen vinden met je laptop en het halve huis door moeten lopen om een paar streepjes op te vangen
Ik kan rustig chill op mijn zitzak blijven hangen, no problemo
Ik bedoel dus dat wat ik erin gooi genoeg is en dat ik er niet zonodig meer bij hoef te gooienquote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
van 1tje ben je wel stoned genoeg om er meer bij te gooien?
Ik heb idd genoeg aan 1 joint met 1/6e van een gram
En nee, pas 1 gehad.quote:
Die wou ook bewust weer blowenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hypocriet. Dat is precies wat je met onze boy moner hebt gedaan
Ja maar die zei ook steeds van ik ga vanavond ff niks roken want morgen examen, en dan zat ie weer stoned met jou op tcquote:
Nee idd, same here. Hoewel ik soms wel beetje varieer met weinig en iets meer, vooral als je er met z'n 2en van rooktquote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat wat ik erin gooi genoeg is en dat ik er niet zonodig meer bij hoef te gooien.
[..]
En nee, pas 1 gehad.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mits dat kon allemaal
En gelukkig kan dat.
hahaha iddquote:
Ja oke met z'n 2en draai ik ook dikkere tetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee idd, same here. Hoewel ik soms wel beetje varieer met weinig en iets meer, vooral als je er met z'n 2en van rookt
Ja dat doet hij zelf, dat doe ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar die zei ook steeds van ik ga vanavond ff niks roken want morgen examen, en dan zat ie weer stoned met jou op tc
dikke tettenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke met z'n 2en draai ik ook dikkere tetten.
Tettenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke met z'n 2en draai ik ook dikkere tetten.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga mij eens klaar pijpen voor ik weg ga
Als je wel ff de kaaskransjes eromheen weghaaltquote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga mij eens klaar pijpen voor ik weg ga
Ik hou de brokjes graag voor je. Kan je lekker op kauwen als ik weg benquote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je wel ff de kaaskransjes eromheen weghaalt
ik pasquote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hou de brokjes graag voor je. Kan je lekker op kauwen als ik weg ben
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik "ik had moeten fappen vanmorgen"quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb dat dus wel gedaan, alleen geen sosquote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nooit gedaan.
Jammer wel.
Wel sos eraf gesnoven.
hihiquote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Tot hier dacht ik "ik had moeten fappen vanmorgen"
Is het de moeite om er een onderhandeling over te beginnen?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus wel gedaan, alleen geen sos
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nastyquote:Op maandag 10 juni 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het de moeite om er een onderhandeling over te beginnen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
Wel een keer bijna btw.Maar toen heb ik me maar ingehouden want dat was niet de bedoeling in die houding.
dat lijkt me evident, m'n beste.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:40 schreef Monopoly het volgende:
Is het gewoon je zaad doneren op de borsten van je sekspartner ?
Welke houding was dat dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
Wel een keer bijna btw.Maar toen heb ik me maar ingehouden want dat was niet de bedoeling in die houding.
Jep.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:40 schreef Monopoly het volgende:
Is het gewoon je zaad doneren op de borsten van je sekspartner ?
Na heb het liever dan in mn mond en dan slik ik het wel door. Plakkerige bende op mijn tieten, nee dankjequote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heul niet, jij vind zoiets helemaal niet erg
nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou het recht in het gezicht komen eerder
Haha ik ken iemand die kreeg het vol in haar ogen en neusquote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou het recht in het gezicht komen eerder
dat heb ik nog nooit gehad, m'n ex spoot het wel een keer in z'n eigen gezichtquote:Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ken iemand die kreeg het vol in haar ogen en neus
Wtf..quote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad, m'n ex spoot het wel een keer in z'n eigen gezicht
the.. fuck..quote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad, m'n ex spoot het wel eens in z'n eigen gezicht
Whehehe, mooie taferelen mogen aanschouwen door ver-spuiters, jaquote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad, m'n ex spoot het wel een keer in z'n eigen gezicht
Een keer mn schouder. schrok me kapot, want die shit krijg ik nooit uit mn haar.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook wel eens mijn eigen gezicht geraakt met een beste straal.
Kan gebeuren, maar tof is het niet.
Nee hij lag en ik lag naast hem en toen haalde ik mn hand 1 seconde weg en toen werd de straal niet tegengehouden en kwam het in z'n gezicht.quote:
Hahaha zaad in je dreads!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een keer mn schouder. schrok me kapot, want die shit krijg ik nooit uit mn haar.so close.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |