SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fixed that for yaquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
Mijn hand ruikt naar Dolfinarium omdat ik net heb zitten soppen.
Dolfinarium
Haring
Handen die naar vis stinken
Danish chef is wel baas!quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Haring_!
Neger, jij haat op mijn haat voor danish chef, ik haat op jouw haringliefde![]()
Het is te warm.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Monopoly het volgende:
What's up teefjes ?
Mooi weer enzo, nog terrasblowers/tuinblowers?
Deel die shit met ons
Nogal ziek geweest en nu nog, kutgriep, koorts aids veel hoofdpijnquote:
JIJ HAAT SOWIESO OP MIJ JIJ VIEZE HATER KOM HATEN DANquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Haring_!
Neger, jij haat op mijn haat voor danish chef, ik haat op jouw haringliefde![]()
Door jou ja, had je van te voren wel mogen zeggenquote:
NIEMAND HOUDT VAN JE!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Monopoly het volgende:
What's up teefjes ?
Mooi weer enzo, nog terrasblowers/tuinblowers?
Deel die shit met ons
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
JIJ HAAT SOWIESO OP MIJ JIJ VIEZE HATER KOM HATEN DAN
Kom dan, ik leg een loden pijp in je nek en gooi je van mijn balkon af.quote:
Nigger pls, die loden pijp heeft geen schijn van kans en dat balkon bezwijkt sowieso al onder mijn immense kuitenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom dan, ik leg een loden pijp in je nek en gooi je van mijn balkon af.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nigger pls, die loden pijp heeft geen schijn van kans en dat balkon bezwijkt sowieso al onder mijn immense kuiten
Ben je zwanger ofso met je dikke kuiten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nigger pls, die loden pijp heeft geen schijn van kans en dat balkon bezwijkt sowieso al onder mijn immense kuiten
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je zwanger ofso met je dikke kuiten?
wacht watquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef Monopoly het volgende:
Hahah David de Kabouter die zijn kabouterpiemel in mijn poep stopt![]()
Hoax, drommel gebruikt geen condooms want vaste vriendinquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb bij Drommel een gebruikte condoom over zijn TV zien hangen. Ik kan nooit meer hetzelfde naar die jongen kijken.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Drommel zien lopen op het station vandaag. Hordes gillende vrouwen achter hem aan.
Hij gaf geen neuk en hield zijn cool.
Op de achtergrond schreeuwde een oude man: 'Hij is mijn voorbeeld, hem wil ik dienen'
En zo geschiedde.
No shit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef Monopoly het volgende:
FB chat doet er echt achterlijk lang over om een foto te sturen
Komt waarschijnlijk door de NS WiFi
Waarom zou je dat doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Heb ooit de fout gemaakt om het iemand te vergeven die dat flikte.
En toen deed ze het opnieuw, of?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Vreemdgaan_!
Klappen kunnen ze krijgen. Heb ooit de fout gemaakt om het iemand te vergeven die dat flikte.
En toen spuugde je in haar kut, en drukte je vuist in haar kut en maakte die dikke kut helemaal kapot! HELEMAAL KAPOT!quote:
Nee, ze ligt in de kelder van een nieuwbouwwijk in Lelystad. Ze gingen beton gieten die ochtend. Die wordt nooit meer gevondenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toen spuugde je in haar kut, en drukte je vuist in haar kut en maakte die dikke kut helemaal kapot! HELEMAAL KAPOT!
Goed geregeld, maat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ze ligt in de kelder van een nieuwbouwwijk in Lelystad. Ze gingen beton gieten die ochtend. Die wordt nooit meer gevonden
Ja weet ik eigenlijk nietquote:
Ik geef echt heel zelden 2e kansen, en elke keer dat ik het doe weet ik binnen no-time weer waarom.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet![]()
Ik dacht, hoe fucked het ook is, die relatie was verder wel prima, dus zag het als een kans om de boel weer op de rit te krijgen enzo, weer verliefd worden op elkaar. Maar toen werd mijn ziel voor de 2e keer gecrushed
Ik ben daar ook wel van genezen jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geef echt heel zelden 2e kansen, en elke keer dat ik het doe weet ik binnen no-time weer waarom.
En toen kreeg je mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
en ik had serieus moeite om vrouwen te vertrouwen.
Ik wou dat ik (veel) kon rokenquote:
Ik weet daar wel een goed middeltje tegenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wou dat ik (veel) kon roken
En ik heb de hele tijd last van brandend maagzuurirritaaaaant
Zaad?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet daar wel een goed middeltje tegen![]()
Netjes tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:46 schreef Trollscience het volgende:
haha vrienden van me nemen me een waterpijp mee van de action voor 5 euro![]()
vijf euro is niet erg veel, en hij werkt ook nog fatsoenlijk als ik het moet gelovenquote:
Wil je er wiet in doen of gewoon waterpijptabak?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vijf euro is niet erg veel, en hij werkt ook nog fatsoenlijk als ik het moet gelovenmaar voor vijf euro neem ik dat risico wel
PAtjen heeft die ook gekocht en geprobeerd, was goei.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vijf euro is niet erg veel, en hij werkt ook nog fatsoenlijk als ik het moet gelovenmaar voor vijf euro neem ik dat risico wel
eerst waterpijptabak om even te testen, daarna wiet denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je er wiet in doen of gewoon waterpijptabak?
Ditquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:52 schreef Murdera het volgende:
Laagje tabak laagje wiet laagje tabak laagje wiet. Echt ultiwm heerlijk in een goede waterpijp
Dat is maximaal 5u 59min geleden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
HoeraIk had me voorgehouden om na de joint van vanmiddag tot 18:00 niet meer te roken, en het is gelukt
Nu eentje aansteken
Eigenlijk maar 3 uurtjes.quote:
Als je maar vrolijker kijkt dan vanmiddag.quote:
Awesome!quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Olment het volgende:
![]()
Skydiven was echt vet
![]()
Zeker voor herhaling vatbaar
Wajow watquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Olment het volgende:
![]()
Skydiven was echt vet
![]()
Zeker voor herhaling vatbaar
Die heeft toch ook ooit eens samengewerkt met bong-ra?quote:
Shitmat of devvo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heeft toch ook ooit eens samengewerkt met bong-ra?
Shitmat.quote:
blijven hangen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Shitmat.
Bong-ra ooit eens op lowlands gezien. Vond wel vet alleen is daarna dat 666mph nummer blijven hangen.
Hihi slipknot.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijven hangen?
En ik weet niet zo heel veel van shitmat. behalve dat zijn naam is bedacht toen hij slipknot luisterde, en dat hij een paar bazige nummertjes heeft
zit ook veel zooi tussen trouwens.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hihi slipknot.![]()
Ja blijven hangen, het enige nummer wat ik nog wel eens draai.
Shitmat ken ik verder niet maar zal het eens luisteren
Bong-raquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heeft toch ook ooit eens samengewerkt met bong-ra?
jij eerstquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
It's getting hot in here, so take off all your clothes.
Nja alle zooi die niet in de tweede paste, een soort deleted scenesquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heb jarenlang bij een kerk gezeten
Verspilde tijd die ik niet meer terug ga krijgen
Haha.. Ja met een andere Fokkerquote:
Ik ken het.. Mijn zusjes zaten bij het koor en ik werd gedwongen mee te gaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Weet je hoe saai![]()
En hoe vroeg![]()
Ik ging liever naar school, zo saai was het.
Dit doet me denken dat ik met de basisschool naar de kerk moest en mee moest zingen van de juf omdat ik altijd een beetje om me heen keek naar de anderen en schaamde me doodquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken het.. Mijn zusjes zaten bij het koor en ik werd gedwongen mee te gaan.
doe eens linkje naar torrent pm'enquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nja alle zooi die niet in de tweede paste, een soort deleted scenes
Genoeg voor een extra film
Er is ook 3,5 die was ook tof dus ik denk 2,5 ook wel.
That's what she saidquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon een beetje met je mond bewegen toch
Lukt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn moeder vond: zij had ons laten dopen, en dan beloof je je kinderen op te voeden tot goede christenen, dus moesten wij naar de kerk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken het.. Mijn zusjes zaten bij het koor en ik werd gedwongen mee te gaan.
Goede christenen, dat is lastig uit te leggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mn moeder vond: zij had ons laten dopen, en dan beloof je je kinderen op te voeden tot goede christenen, dus moesten wij naar de kerk.
Maar goed, mijn moeder denkt ook dat ik de criminaliteit inga omdat ik af en toe blow
Ik betast mijzelf bij het lezen van dit bericht.quote:
Precies hetzelfde verhaal, ze vinden het alleen niet zo erg dat ik niets meer met dat geloof doe. Maar als je 1 keer blowt ben je verslaafd en ga je aan de harddrugs en criminaliteit etcquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mn moeder vond: zij had ons laten dopen, en dan beloof je je kinderen op te voeden tot goede christenen, dus moesten wij naar de kerk.
Maar goed, mijn moeder denkt ook dat ik de criminaliteit inga omdat ik af en toe blow
Heb een keer voorlichting gehad van zo'n christelijke organisatie, drugs was slecht, en gokken, en blowen, eigenlijk alles. Terwijl dat wijf was echt 150 kiloquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal, ze vinden het alleen niet zo erg dat ik niets meer met dat geloof doe. Maar als je 1 keer blowt ben je verslaafd en ga je aan de harddrugs en criminaliteit etc_
Tevens word je van wiet ook homosexueelquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heb een keer voorlichting gehad van zo'n christelijke organisatie, drugs was slecht, en gokken, en blowen, eigenlijk alles. Terwijl dat wijf was echt 150 kilo
En 's middags lieten ze een film zien over dat columbine highschoolshooting, snap nog steeds niet wat dat ermee te maken had maar de schrik zat er wel goed in bij klasgenotenwe waren dertien en niemand had uberhaupt al gerookt
hoezo dat danquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tevens word je van wiet ook homosexueel
[ afbeelding ]
Op je zolderkamer met gesloten gordijnen natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
Lekker veilig binnen zitten uit de zon met koffie lukt ook wel hoor
bwjehehe ik Ben ook al veilig binnen voor de zekerheidquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
Lekker veilig binnen zitten uit de zon met koffie lukt ook wel hoor
oh :p nee geen drugs moet morgen werkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
? Ik vraag je gewoon wat omdat je zo blij doet.
Dat hield je vorige keer ook niet tegen om een nakkie te nemen, duss...quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh :p nee geen drugs moet morgen werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hield je vorige keer ook niet tegen om een nakkie te nemen, duss...kkjunk in Hart en nieren, maar nee niet nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]heheheheehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Ook maar een groentje tegen de spanning van examen morgen
Moet nog een praktijkrit doen (net als afrijden met de auto).quote:
Beste boem geweest!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef Amarantha het volgende:
http://www.kilroynews.net/special/2013-06/20130606.htm Dit was vannacht, paar km verder
Sickquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef Amarantha het volgende:
http://www.kilroynews.net/special/2013-06/20130606.htm Dit was vannacht, paar km verder
Was 'm niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
een keer ambient proberen op de achtergrond tijdens het stonen
Die is echt geniaalquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was a business doing pleasure with you.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]ik wist het gewoon voordat ik op de spoiler klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Hahahaha! Mooi man. Zitten gewoon een paar maanden tussen, maar jij weet gewoon dat het een vlieg isquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik wist het gewoon voordat ik op de spoiler klikte
Als ik die groene stip in je UI zie word ik meteen herinnerd aan onze onderlinge vliegenbandquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:27 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Hahahaha! Mooi man. Zitten gewoon een paar maanden tussen, maar jij weet gewoon dat het een vlieg is
wie Ben jijquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:27 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Hahahaha! Mooi man. Zitten gewoon een paar maanden tussen, maar jij weet gewoon dat het een vlieg is
Ík ben de "vliegen in een spoiler" poster. Verder heb ik naast een willekeurige woordgrap weinig bijgedragen aan dit forum. Ik ben geen stoner, maar ik heb wel de neiging eens wat hash te gaan roken om de ellenlange gedachtenstromen eens tot een einde te laten komen.quote:
Blow je ook?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ík ben de "vliegen in een spoiler" poster. Verder heb ik naast een willekeurige woordgrap weinig bijgedragen aan dit forum.
Nog niet. Maar ik denk dat ik tegengehouden word om dat te gaan doen, omdat ik doorgaans alleen door het leven moet. Om dan eens hash bij de lokale shop te gaan halen is ook zowat. Ik heb in het verleden negatieve ervaringen met wiet, maar positieve met hash.quote:
Alleen door het leven gaan kan juist een reden zijn om af en toe een blowtje op te steken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik denk dat ik tegengehouden word om dat te gaan doen, omdat ik doorgaans alleen door het leven moet. Om dan eens hash bij de lokale shop te gaan halen is ook zowat. Ik heb in het verleden negatieve ervaringen met wiet, maar positieve met hash.
Dat maakte mij gewoonweg heel relaxed. Maar dat is jaaaaaaaren terug.
klinkt als een goede aanwinstquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ík ben de "vliegen in een spoiler" poster. Verder heb ik naast een willekeurige woordgrap weinig bijgedragen aan dit forum. Ik ben geen stoner, maar ik heb wel de neiging eens wat hash te gaan roken om de ellenlange gedachtenstromen eens tot een einde te laten komen.
houd je van de straatquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:02 schreef Unscrewed het volgende:
Net 2 uur moeite zitten doen om een muntje uit een oude spaarpot te krijgen die niet kapot mag en alleen maar een klein muntgleufje heeft. (Mes in het gleufje, muntje erop laten vallen en eruit schuiven... klinkt 100x simpler dan het is). Anyway, blijkt het maar 5 eurocent te zijn.
Eigenlijk wel, ben ziekelijk moe.quote:
wajowquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef Mano_ het volgende:
G'dag!
Bijna weekend![]()
En dan maandag een eerste gesprek voor een bazenbaan
Hoezo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Liefdesverdriet is goed voor de lijn hihi
Relaties zijn overratedquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Liefdesverdriet is goed voor de lijn hihi
Operations Supervisor in de logistiekquote:
Een keer goed kakken en je bent er al bijnaquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef Murdera het volgende:
van 88 kilo naar 75niet zozeer door liefdesverdriet eigenlijk.
gewoon geen honger.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Operations Supervisor in de logistiekEn na de zomer misschien weer wat anders, laatst goed genetwerkt met een grote speler in de markt die mij wil inzetten op projecten als interim projectleider/manager
![]()
Opleidingen, ook die zijn overratedklinkt duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik denk dat sommige mensen ook weleens stout zijn hoor hier
Ben de braafste van de klas.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
Je moest altijd stiekem beginnen en de drukste mee krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je zit altijd helemaal achterin zeker?
Ja dan krijgt de andere de schuldquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moest altijd stiekem beginnen en de drukste mee krijgen.
Dan net op tijd weer stoppen.
Your beauty never ever scared me.
TCquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:20 schreef Sardu het volgende:
Wat is dit dan? Ik ga een paar biertjes drinken (halvr liter knalpot'n van de grolsch) en niet eens een topic vol....
Try harder.
Kom er aan. Eerst het toilet bezoeken zonder tcquote:
Big fat bummer.quote:
Wel pc, maar sowieso zonder cam en als ik achter dat ding kruip lig ik om 4 uur nog niet in m'n nest. Wil morgen een beetje op tijd opstaan, drukke dag..quote:
Truste jongquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, ik ga pitten en volgens mij is ie weer kaputt
Je wordt oudquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:04 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Laatste dag cursus incl examen. Daarna eindelijk weekend.
Was een pittig weekje, ben blij als het er op zit
Vanavond helemaal zen laidback chillen, wierook, jointje, paar potjes bier, kaarsje, je kent het wel.
Kijk ik echt naar uit
Jaquote:
Whehehe, ik ken het, ik pak de trein een uur later, maar een pretje is het niet. Ik sta wel om dezelfde tijd op en als je dan uit je ritme bent kan dat echt brekend zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja
Was het de afgelopen tijd niet meer gewend om elke ochtend om half 6 op te staan
Tegenwoordig heb ik veel middag+avond diensten. Nu voor cursus elke ochtend om half 9 in Groningen zijn.
Dan heb ik de stoptrein van 5.59 vanuit Ede. Dat is echt achterlijk vroeg kan ik je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |