Geen link op youtube want leeftijd inlog gezeik
  Geen link op youtube want leeftijd inlog gezeik   

wat een idioot is het ook.
 wat een idioot is het ook. 

Jouw bazenlat ligt dramatisch laag.quote:

ik wist niet eens dat ie een dochter had. Even gegoogled. Lekker ding indeedquote:

Toch een prestatie, tegenwoordig.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:45 schreef kovenant het volgende:
wel het meest sneue dat ik ooit heb gezien.

En tsja, je mag er niks van zeggen want HIHAHO-WAAR-IS-DAT-FEESTJE-!!!-1111 heeft Nederland in zijn greep en voor je het weet ben je een linksdraaiende eli-snob.quote:

Eindelijk een vervanger voor Rudi Carell.quote:

De wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef Gert het volgende:
Leeft zijn moeder nog? Ik probeer te bedenken wat voor hem de grens zou zijn om de publiciteit te halen..

Volgens mij is het beter om ideeën waarbij zijn moeder betrokken is voor je te houden. Volgens mij willen we dat écht niet weten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:21 schreef Gert het volgende:
Leeft zijn moeder nog? Ik probeer te bedenken wat voor hem de grens zou zijn om de publiciteit te halen..

Leuke dame inderdaad. Ben nog wel eens door haar geïnterviewd. Gelukkig is die appel ver van de boom gevallen...quote:

Wat zou er gebeuren als hij die kontfluit in het poepgat van zijn chronisch flatulerende demente moe... oeps sorry.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter om ideeën waarbij zijn moeder betrokken is voor je te houden. Volgens mij willen we dat écht niet weten.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |