SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ik zat maar de vernieuwen en er kwam maar niks nieuwsquote:Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef Albert86 het volgende:
He, was net te laat met het openen van een nieuw topic
HAI LIEVE NIETZquote:
dan is het alleen maar erger...quote:
Nee er is misschien 1 macho-Henkie, maar de begeleiding is goed. Er loopt overal personeel rond en er zijn meerdere schema's beschikbaar als folder (zoals cardio, afvallen, borst-buik-billen etc.) die ze ook willen uitleggen. Ook kun je voor 10 euro volgens mij 1 dag alles bij langs lopen met een professionele trainer.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:29 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken; niet duur inderdaad. Hoe is de begeleiding daar eigenlijk? Helpen ze met het opstellen van schema's etc.?
[..]
Staan er echt allemaal van die macho-Henkies als briesende stieren die apparaten af te tuigen?
Klinkt goed! Zodra ik klaar ben met de laatste tentamens ga ik er een kijkje nemen. Dat douchen maakt me niet zo heel veel uit; direct na het sporten blijf je toch nog door zweten. Kun je beter twintig à dertig minuten later thuis onder de douche springen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nee er is misschien 1 macho-Henkie, maar de begeleiding is goed. Er loopt overal personeel rond en er zijn meerdere schema's beschikbaar als folder (zoals cardio, afvallen, borst-buik-billen etc.) die ze ook willen uitleggen. Ook kun je voor 10 euro volgens mij 1 dag alles bij langs lopen met een professionele trainer.
Sowieso lijkt me douchen in een openbare ruimte totaal niet fijn, na het sporten wil ik zo snel mogelijk lekker naar huis. Maar je moet echt komen kijken hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef Azorius het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zodra ik klaar ben met de laatste tentamens ga ik er een kijkje nemen. Dat douchen maakt me niet zo heel veel uit; direct na het sporten blijf je toch nog door zweten. Kun je beter twintig à dertig minuten later thuis onder de douche springen.
Is maar de vragquote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef VGA4xZoom het volgende:
Iemand die weet of AH A-kerk of de Korenbeurs ook Ben en jerry's verkopen in de smaak caramel chew chew?
Sinds wanneer kan je op 895 euro huurtoeslag krijgen...quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er mensen zijn die een appartement in de omgeving van Groningen zoeken. Deze is wel bruut
http://www.dhnl.nl/2362/t(...)ent/Haren/Kerkstraat
• 125 m2
• 40m2 dakterras
• Haren
• 895 per maand exclusief + ~125 gwl - 260 huurtoeslag = 760 huur per maand
Grommeldarisquote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er mensen zijn die een appartement in de omgeving van Groningen zoeken. Deze is wel bruut
• 125 m2
• 40m2 dakterras
• Haren
Rare constructies vriendquote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je op 895 euro huurtoeslag krijgen...
Aha.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rare constructies vriend
Was zelf net gebeld door dhnl en hun gaven aan dat het mogelijk was.
Dan moet de kale huur een stuk lager zijn dan 895.quote:Om in aanmerking te komen voor huurtoeslag moet uw huur lager zijn dan ¤ 681,02 per maand. Als u jonger bent dan 23, is dit ¤ 374,44 per maand. Dit zijn de bedragen voor het jaar 2013. Of u huurtoeslag krijgt, hangt onder andere af van uw inkomen en uw vermogen (spaargeld en beleggingen).
Met samenlevingscontract mag ik ~29000 verdienen, daar moet ik wel een paar jaar onder kunnen blijven denk ik.quote:
Hmm... maar minimale eis?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met samenlevingscontract mag ik ~29000 verdienen, daar moet ik wel een paar jaar onder kunnen blijven denk ik.
Vreemd. Normaal zi je wel hogerquote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij is die er niet. Er is wel een maximum vermogenseis van volgens mij ~20-30k
Zie http://www.belastingdiens(...)en/vermogen/vermogenquote:
Jezus wat duur. Mijn hypotheek is gewoon lager. En ik woon in een normaal rijtjeshuis met tuin.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
• 125 m2
• 40m2 dakterras
• Haren
Ik ben druk op zoek, maar zelfs hier in de buurt niet veel te krijgenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jezus wat duur. Mijn hypotheek is gewoon lager. En ik woon in een normaal rijtjeshuis met tuin.
Ik zou 10 euro per maand meer moeten betalen, dat is voor mij wel te doen. Heb wel het voordeel dat ik maar de helft van die 380 zou moeten betalenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jezus wat duur. Mijn hypotheek is gewoon lager. En ik woon in een normaal rijtjeshuis met tuin.
Ik wacht eerst de eerste paar jaar van mijn werkende leven af. Bovendien zal ik dan ook een stuk betere hypotheek kunnen bedingen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Catch22- het volgende:
Onze hypotheek is iets lager dan dat. Net zo groot huis alleen dan een tuin van 500m2 ipv 40m2 balkon. Parkeerplaats in de voortuin, schuur. Zo goedkoop en mooi is t niet imo.
En dan lossen wij voor tzelfde bedrag nog af ook
Wij ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt nu geen banksparen meer, wij nog net wel, scheelde ons 150 euro netto per maand.
Wij zitten nu ruim een ton onder ons maximale budget, wouden de maandlasten acceptabel houden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht eerst de eerste paar jaar van mijn werkende leven af. Bovendien zal ik dan ook een stuk betere hypotheek kunnen bedingen.
Ik weet niet of ik wel in Groningen blijf wonenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wij zitten nu ruim een ton onder ons maximale budget, wouden de maandlasten acceptabel houden.
Einde damsterdiep zitten mamamini en goud goed en vlakbij noorderplantsoen zit er ook 1.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar in Groningen zitten hergebruik/2e hands plekken? De mama mini is zo kut te bereiken
Vandaag nog langs 4 kringloopwinkels geweestquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
mama mini, zit bij Hereweg.. moet goed te doen zijn?!
http://www.goudgoed.nl/
Echt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
mama mini, zit bij Hereweg.. moet goed te doen zijn?!
http://www.goudgoed.nl/
Maar bedankt, zal bij noorderplantsoen en hereweg even kijkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Einde damsterdiep zitten mamamini en goud goed en vlakbij noorderplantsoen zit er ook 1.
Dafuq?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef nietzman het volgende:
Daar moet ik ook maar eens langs voor een naaimachine, want ik het zowaar een commerciële opdracht voor het maken van EEN FUCKING MUPPET binnen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef nietzman het volgende:
Ik ben voor een videoclip muppets aan het maken, en nu ben ik viavia benaderd door een bureau dat voor een van haar klanten een muppet zoekt.
Epic dus.
OMG liefjequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef nietzman het volgende:
Daar moet ik ook maar eens langs voor een naaimachine, want ik het zowaar een commerciële opdracht voor het maken van EEN FUCKING MUPPET binnen.
Kan het zijn dat ik jou net zag lopen met een hondje in de wijert?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Echt?ik dacht dat er maar 1 zat bij de praxis enzo. En de bus rijdt daar maar 2x in t uur en als ik er 1 gemist heb moet ik een halfuur wachten. Als ik met de fiets ga kan ik eventuele dingen lastig meenemen.
[..]
Maar bedankt, zal bij noorderplantsoen en hereweg even kijken
Ik heb geen hond dus neequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou net zag lopen met een hondje in de wijert?
Poes wel?quote:
En niet even koffie komen doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik reed nog langs je toko gister vriend
het was 19.30 uur dus je was er niet hoop ik voor je. En ik was met belangrijkere zaken bezig.quote:
Die heten Bakker rappe schoenenlapper toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Catch22- het volgende:
Die koningen naast de ah vismarkt hebben dat wel. Gaat mijn vriendin altijd heen
dat zou goed kunnen. Leuke zaak, werken 2 relaxte kerels die altijd goede service bieden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die heten Bakker rappe schoenenlapper toch?
Ja dat is die ik bedoel, wat oudere nl mannen. Dan ga ik daar even heen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen. Leuke zaak, werken 2 relaxte kerels die altijd goede service bieden.
Ik weet 100% zeker dat mijn vriendin destijds zooltjes heeft gekocht daar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:54 schreef Saisai het volgende:
Ze hebben ze niet.de meneer keek me trouwens aan alsof ik Chinees sprak
nee voor aan de onderkant, ik heb leren zolen en die glijden als een malle. Ze hebben ze aan de vismarkt voor geïnteresseerden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat mijn vriendin destijds zooltjes heeft gekocht daar.
Die zooltjes die erin liggen bedoel je toch?
Ah oke. 't ziet er leuk uit, een deerne op hakken, maar het lijkt me echt onwijs a-relaxt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee voor aan de onderkant, ik heb leren zolen en die glijden als een malle. Ze hebben ze aan de vismarkt voor geïnteresseerden.
Ah bedankt. Mijn hakjes glijden inderdaad ook constant op onze vloer. Snel even langs straks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee voor aan de onderkant, ik heb leren zolen en die glijden als een malle. Ze hebben ze aan de vismarkt voor geïnteresseerden.
hen jij nooit nette schoenen met leren zolen dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah bedankt. Mijn hakjes glijden inderdaad ook constant op onze vloer. Snel even langs straks.
ik wel, maar nergens last van.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
hen jij nooit nette schoenen met leren zolen dan?
Nee, mijn 'nette' schoenen zijn beperkt tot een paar groene Van Lier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
hen jij nooit nette schoenen met leren zolen dan?
en daarbij komt er bij vrouwen, als het goed is, ook wat minder gewicht op (dus minder tractie, jwz)quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
hakken hebben ook een kleiner oppervlak wat de grond raakt.
high fivequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en daarbij komt er bij vrouwen, als het goed is, ook wat minder gewicht op (dus minder tractie, jwz)
*pets*quote:
*flauwe grap over jou uitboren*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie heeft een boormachine, woont vlakbij de wijert en wil t aan mij uitlenen.
Jij gaat je vader last minute een afgezaagd boeket geven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Is er op zondag ook een bloemist open? (omgeving oranjebuurt, schildersbuurt)
Hereplein, tov bioscoop.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Is er op zondag ook een bloemist open? (omgeving oranjebuurt, schildersbuurt)
inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
joepie, ze gaan Zernike nu een campus noemen.
Is wel een vrij unieke campus, want er wonen namelijk geen studenten.
dacht ik ook hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:17 schreef S-RS het volgende:
Er stond altijd toch al een bord met Zernike Campus als je vanuit de stad kwam aanrijden?
Ik zeg sneller complex dan campus tho...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:48 schreef S-RS het volgende:
[..]
En dat klopt dus ook deels
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,24.39,,0,8.42
Ga ik dat de volgende keer proberen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Net eten besteld bij de blauwe lotus, een rijsttafel met 5 bakken eten en soep en een ijsje en kroepoek en alles voor maar 15 euro, echt een aanrader
Fotowinkeltje. Niet groot, maar wel met veel hete lampen en dan ook nog de warmte van buiten. Gelukkig kunnen we het nog een beetje laten afkoelen door de deur aan de achterkant open te zetten. Kan het doorwaaien. Maar dan moet er iemand achter blijven, omdat anders het hele hok leeg gejat wordtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
Wat voor winkel?
Wij hebben nog geen airco op kantoor. Is met 22c al warm.
Lekker lachen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:42 schreef Annema21 het volgende:
Grap van het jaar trouwens, woensdag met een vriendin een dagje sauna gpeland
Het blijft opwarmchinees.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Net eten besteld bij de blauwe lotus, een rijsttafel met 5 bakken eten en soep en een ijsje en kroepoek en alles voor maar 15 euro, echt een aanrader
ik kroel wie de fuck ik wil jaquote:
BRACE YOSELF PATRICEquote:
zaterdagavond 't pakhuisje toch?quote:
Fijn, heb ik dat ook weer bereiktquote:Op maandag 17 juni 2013 09:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Youp schijft mee voor z'n oudjaarconference.
Wat is dezequote:Op maandag 17 juni 2013 16:09 schreef Apostrof het volgende:
Iemand dit al gezien? Beetje onze zusterstad supporten.
http://deduitseambassade.nl/filter/Dutch
Inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef MaxMark het volgende:
Leuk website-icoontje ook. Moet je eens twee van naast elkaar zetten
Ja, alleen omdat ik in November afstudeer en waarschijnlijk vertrek uit Groningen, betekent niet dat ik er nu al uitgeschopt moet wordenquote:
Ik ben niet vunzigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:31 schreef nietzman het volgende:
Vunzig doe je maar lekker in die achterbuurt.
tr gemacht. Homohaat mag niet.quote:
mee eens.quote:
mee oneens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry meneer Catch. Ik zal het het weekend goedmaken met René
Oef. Is het al?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Renesite het volgende:
om jou in de toekomst te kunnen versieren
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry meneer Catch. Ik zal het het weekend goedmaken met René
kun je wel het zeepje zover werpen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij bent de volgende. En dat is geen dreigement
Je bent wel Fries he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kun je wel het zeepje zover werpen?
ja en je weet dat wij de bal of in dit geval het zeepje terugkaatsen hequote:
Oh daar woon ik ook om de hoek. Lekkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Annema21 het volgende:
Lekker bericht trouwens, van die gevonden lichamen in Groningen. Een ervan is praktisch bij mij om de hoek gevonden (Bij de Gerrit Krolbrug)
Hmm, verdacht hoor..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:48 schreef Catch22- het volgende:
Mijn grootste angst tijdens het vissen. En het komt nogal eens voor dat vissers een lijk vinden...
Je kent ze wel, die moordlustige vissers.quote:
Zelfs mooie vaarroutes worden gebaggerd om die route diep te houden. Beste optie is dus gewoon midden op zee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kent ze wel, die moordlustige vissers.
Water is de ideale dumpplek voor lijken natuurlijk. Ik vraag me, in het geval van misdrijven, wel altijd af hoe moeilijk het nu helemaal is om ervoor te zorgen dat je iemand nooit weer vindt. Loden vest aan, loden handschoenen en schoenen,in een vaarroute op een mooie diepte...
Ja oke, maar dat is niet elke week.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Zelfs mooie vaarroutes worden gebaggerd om die route diep te houden. Beste optie is dus gewoon midden op zee.
Lichaam is niet in een week wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is niet elke week.
Nee, maar als een lijk een half jaar onder water ligt te rotten zijn alle sporen wel weg. Ook het forensisch onderzoek wordt dan een lastig verhaal.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Lichaam is niet in een week weg.
Beste optie blijft toch de varkens.
Flikker opquote:
ik rijd dagelijks langs je huis weetjequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Flikker op
De bui gaat gelukkig langs de andere kant van de stad en houdt op tijd op, vanavond Oosterpoort!
ohmy!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
dikke demonstratie op de grote markt.
Verdachte koffer linksvoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
dikke demonstratie op de grote markt.
Kleine meisjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef Catch22- het volgende:
Mogguh
Braqheid hier. Gisteren weer tussen de studenten op een feestje zitten zuipen. Was wel oldskool
de blonde he.quote:
jij woont bij mij in de buurt? Brrrquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:51 schreef Albert86 het volgende:
Fijn is dat zeg. De buurman komt net vanavond langs om te vertellen dat er vanmiddag 2 Oostblokkers bij hun hebben ingebroken. Gewoon overdag. Hij was aan het werk en de buurvrouw was even een half uurtje weg naar de winkel.
Deze week meteen maar ff anti inbraakstrips kopen en monteren. Wil straks wel met een fijn gevoel op vakantie kunnen.
zijn t altijd. Bij gebrek aan marokkanen in stadquote:
Ligt eraan waar je woont :pquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij woont bij mij in de buurt? Brrr
Een achterbuurman had de hele week al twee oostblokkers rond zien lopen en zag ze gisteren dus weglopen. Net te laat helaas.quote:
je had het laatst over die supermarkt in de buurtquote:Op zondag 23 juni 2013 07:18 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont :p
[..]
Een achterbuurman had de hele week al twee oostblokkers rond zien lopen en zag ze gisteren dus weglopen. Net te laat helaas.
Ohja, duhquote:Op zondag 23 juni 2013 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
je had het laatst over die supermarkt in de buurt
Ik dacht ook: die auto ramkraakquote:Op zondag 23 juni 2013 20:46 schreef Jesse_ het volgende:
Ik dacht eventjes dat die auto wel erg traag ging voor een ramkraak
dan ben ik nog niet thuis lekkertjequote:Op maandag 24 juni 2013 19:25 schreef Renesite het volgende:
Ik zwaaide vandaag nog weer rond kwart over 5![]()
![]()
![]()
!
ow. Kan je genoeg aan doen, dan!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben hier vrijwillig komen wonen.
Yep. Maar bevalt me prima hier. Dus zou niet weten waarom ik hier nu weg zou moeten. Het is goedkoper dan in de stad. Je bent binnen 20 minuten met de fiets in de stad. Heb leuke buren en er zijn winkels in de buurt.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Yep. Maar bevalt me prima hier. Dus zou niet weten waarom ik hier nu weg zou moeten. Het is goedkoper dan in de stad. Je bent binnen 20 minuten met de fiets in de stad. Heb leuke buren en er zijn winkels in de buurt.
In het 'dorp' van Hoogkerk daar zie je soms ook mensen lopen...Er lopen echt wel tokkies tussen hoor. En als je sommigen hoort praten...Een doppinda heeft een hoger IQ.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee.
Stadjes zijn bang voor buitenwijken en Beijumnaren vinden Hoogkerk tokkiïstisch en Hoogkerkers de mensen aan de Oostkant.
Kift houd je toch
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:14 schreef Albert86 het volgende:
Nou ja, ik kom oorspronkelijk uit Emmen. Ook niet iets om trots op te zijn
ga 1 keer naar het winkelcentrum paddepoel en ineens is hoogkerk zo erg niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:50 schreef Albert86 het volgende:
[..]
In het 'dorp' van Hoogkerk daar zie je soms ook mensen lopen...Er lopen echt wel tokkies tussen hoor. En als je sommigen hoort praten...Een doppinda heeft een hoger IQ.
Maar goed, dat volk heb je er overal wel tussen zitten. Ben wel blij dat ik aan de andere kant van het spoor woon
Het is net een man bijt hond aflevering. Ik hou van man bijt hond.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Renesite het volgende:
Paddepoel. Ik jánk altijd van geluk als ik daar ben. Heeeeerlijk mensen kijken!
je kunt het hier in het forum FHF proberenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Saisai het volgende:
Bestaat er nog een weggeefwinkel in de stad? Ik heb nieuwe eetkamerstoelen en ik denk dat ik iemand anders nog wel blij kan maken met mijn oude barstoeltjes.
ja.. het probleem met gratis aanbieden is, dat er 100 mensen reageren, maar niemand zin heeft om ze daadwerkelijk op te halen. Je maakt 3x een afspraak met iemand, blijft er speciaal voor thuis en wéér blijkt dat je dit voor niks hebt gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt het hier in het forum FHF proberen
dan moet je ze naar de kringloop brengen of iemand hier moet de stoelen goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben er klaar mee om mijn spullen op die manier aan te bieden.
sure. Ik kom ze vanavond halen. Ok? Tot vanavond!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Saisai het volgende:
Bestaat er nog een weggeefwinkel in de stad? Ik heb nieuwe eetkamerstoelen en ik denk dat ik iemand anders nog wel blij kan maken met mijn oude barstoeltjes.
Ze zijn al opgehaald!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
sure. Ik kom ze vanavond halen. Ok? Tot vanavond!
nee. Buren wel. Ik slaap snachts.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
vannacht nog kabaal in Hoogkerk gehoord, René?
Heb ook niks gehoord. Mijn vriendin wel. Hoorde daarna wat sirenes. Verder niks.quote:
het valt me nu pas op ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
lag je onder de fundering van die Silo of zo
Beste Renesite,quote:
Klopt. Je had het me al maanden geleden gezegd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Beste Renesite,
Ik denk dat ik gewoon ietsje minder geïnteresseerd in je ben dan jij denkt.
Groetjes, kusjekusjeknuffel en een poot van Bolle,
Saisai.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Je had het me al maanden geleden gezegd.
xoxo
Hooooooooooi!quote:
Ik wil jou ook wel aanrakenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
hhihhi ik heb boem dikkie aangeraakt
wel chille track van Kraantje trouwens, dat GOSH stijltje was niet de mijne.quote:
omhooggevallen rappersquote:
ik dagt dat je niet van de poesiez wazquote:
Moest eventjes twee dingetjes. Dus liep (quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik dagt dat je niet van de poesiez waz
Gokje: aankomend eerstejaars geneeskunde of tandheelkundequote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Gokje: aankomend eerstejaars geneeskunde of tandheelkunde
Ik denk rechten op hanze.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Gokje: aankomend eerstejaars geneeskunde of tandheelkunde
volgens mij ben jij stiekem een kroelkontjequote:
Moet je daarvoor ergens goed in zijn dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat je daar goed in bent?
Zo'n rustig koddig muurbloempje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef Catch22- het volgende:
volgens mij ben jij stiekem een kroelkontje
Touchequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moet je daarvoor ergens goed in zijn dan?
Hoezo denk ik dat ik daar goed in ben? waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat je daar goed in bent?
op z'n tijdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mij ben jij stiekem een kroelkontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |