SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ik zat maar de vernieuwen en er kwam maar niks nieuwsquote:Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef Albert86 het volgende:
He, was net te laat met het openen van een nieuw topic
HAI LIEVE NIETZquote:
dan is het alleen maar erger...quote:
Nee er is misschien 1 macho-Henkie, maar de begeleiding is goed. Er loopt overal personeel rond en er zijn meerdere schema's beschikbaar als folder (zoals cardio, afvallen, borst-buik-billen etc.) die ze ook willen uitleggen. Ook kun je voor 10 euro volgens mij 1 dag alles bij langs lopen met een professionele trainer.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:29 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik heb even op de site gekeken; niet duur inderdaad. Hoe is de begeleiding daar eigenlijk? Helpen ze met het opstellen van schema's etc.?
[..]
Staan er echt allemaal van die macho-Henkies als briesende stieren die apparaten af te tuigen?
Klinkt goed! Zodra ik klaar ben met de laatste tentamens ga ik er een kijkje nemen. Dat douchen maakt me niet zo heel veel uit; direct na het sporten blijf je toch nog door zweten. Kun je beter twintig à dertig minuten later thuis onder de douche springen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nee er is misschien 1 macho-Henkie, maar de begeleiding is goed. Er loopt overal personeel rond en er zijn meerdere schema's beschikbaar als folder (zoals cardio, afvallen, borst-buik-billen etc.) die ze ook willen uitleggen. Ook kun je voor 10 euro volgens mij 1 dag alles bij langs lopen met een professionele trainer.
Sowieso lijkt me douchen in een openbare ruimte totaal niet fijn, na het sporten wil ik zo snel mogelijk lekker naar huis. Maar je moet echt komen kijken hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:59 schreef Azorius het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zodra ik klaar ben met de laatste tentamens ga ik er een kijkje nemen. Dat douchen maakt me niet zo heel veel uit; direct na het sporten blijf je toch nog door zweten. Kun je beter twintig à dertig minuten later thuis onder de douche springen.
Is maar de vragquote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef VGA4xZoom het volgende:
Iemand die weet of AH A-kerk of de Korenbeurs ook Ben en jerry's verkopen in de smaak caramel chew chew?
Sinds wanneer kan je op 895 euro huurtoeslag krijgen...quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er mensen zijn die een appartement in de omgeving van Groningen zoeken. Deze is wel bruut
http://www.dhnl.nl/2362/t(...)ent/Haren/Kerkstraat
• 125 m2
• 40m2 dakterras
• Haren
• 895 per maand exclusief + ~125 gwl - 260 huurtoeslag = 760 huur per maand
Grommeldarisquote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er mensen zijn die een appartement in de omgeving van Groningen zoeken. Deze is wel bruut
• 125 m2
• 40m2 dakterras
• Haren
Rare constructies vriendquote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je op 895 euro huurtoeslag krijgen...
Aha.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rare constructies vriend
Was zelf net gebeld door dhnl en hun gaven aan dat het mogelijk was.
Dan moet de kale huur een stuk lager zijn dan 895.quote:Om in aanmerking te komen voor huurtoeslag moet uw huur lager zijn dan ¤ 681,02 per maand. Als u jonger bent dan 23, is dit ¤ 374,44 per maand. Dit zijn de bedragen voor het jaar 2013. Of u huurtoeslag krijgt, hangt onder andere af van uw inkomen en uw vermogen (spaargeld en beleggingen).
Met samenlevingscontract mag ik ~29000 verdienen, daar moet ik wel een paar jaar onder kunnen blijven denk ik.quote:
Hmm... maar minimale eis?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met samenlevingscontract mag ik ~29000 verdienen, daar moet ik wel een paar jaar onder kunnen blijven denk ik.
Vreemd. Normaal zi je wel hogerquote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij is die er niet. Er is wel een maximum vermogenseis van volgens mij ~20-30k
Zie http://www.belastingdiens(...)en/vermogen/vermogenquote:
Jezus wat duur. Mijn hypotheek is gewoon lager. En ik woon in een normaal rijtjeshuis met tuin.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
• 125 m2
• 40m2 dakterras
• Haren
Ik ben druk op zoek, maar zelfs hier in de buurt niet veel te krijgenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jezus wat duur. Mijn hypotheek is gewoon lager. En ik woon in een normaal rijtjeshuis met tuin.
Ik zou 10 euro per maand meer moeten betalen, dat is voor mij wel te doen. Heb wel het voordeel dat ik maar de helft van die 380 zou moeten betalenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jezus wat duur. Mijn hypotheek is gewoon lager. En ik woon in een normaal rijtjeshuis met tuin.
Ik wacht eerst de eerste paar jaar van mijn werkende leven af. Bovendien zal ik dan ook een stuk betere hypotheek kunnen bedingen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Catch22- het volgende:
Onze hypotheek is iets lager dan dat. Net zo groot huis alleen dan een tuin van 500m2 ipv 40m2 balkon. Parkeerplaats in de voortuin, schuur. Zo goedkoop en mooi is t niet imo.
En dan lossen wij voor tzelfde bedrag nog af ook
Wij ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt nu geen banksparen meer, wij nog net wel, scheelde ons 150 euro netto per maand.
Wij zitten nu ruim een ton onder ons maximale budget, wouden de maandlasten acceptabel houden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wacht eerst de eerste paar jaar van mijn werkende leven af. Bovendien zal ik dan ook een stuk betere hypotheek kunnen bedingen.
Ik weet niet of ik wel in Groningen blijf wonenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wij zitten nu ruim een ton onder ons maximale budget, wouden de maandlasten acceptabel houden.
Einde damsterdiep zitten mamamini en goud goed en vlakbij noorderplantsoen zit er ook 1.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar in Groningen zitten hergebruik/2e hands plekken? De mama mini is zo kut te bereiken
Vandaag nog langs 4 kringloopwinkels geweestquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
mama mini, zit bij Hereweg.. moet goed te doen zijn?!
http://www.goudgoed.nl/
Echt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
mama mini, zit bij Hereweg.. moet goed te doen zijn?!
http://www.goudgoed.nl/
Maar bedankt, zal bij noorderplantsoen en hereweg even kijkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Einde damsterdiep zitten mamamini en goud goed en vlakbij noorderplantsoen zit er ook 1.
Dafuq?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef nietzman het volgende:
Daar moet ik ook maar eens langs voor een naaimachine, want ik het zowaar een commerciële opdracht voor het maken van EEN FUCKING MUPPET binnen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef nietzman het volgende:
Ik ben voor een videoclip muppets aan het maken, en nu ben ik viavia benaderd door een bureau dat voor een van haar klanten een muppet zoekt.
Epic dus.
OMG liefjequote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef nietzman het volgende:
Daar moet ik ook maar eens langs voor een naaimachine, want ik het zowaar een commerciële opdracht voor het maken van EEN FUCKING MUPPET binnen.
Kan het zijn dat ik jou net zag lopen met een hondje in de wijert?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Echt?ik dacht dat er maar 1 zat bij de praxis enzo. En de bus rijdt daar maar 2x in t uur en als ik er 1 gemist heb moet ik een halfuur wachten. Als ik met de fiets ga kan ik eventuele dingen lastig meenemen.
[..]
Maar bedankt, zal bij noorderplantsoen en hereweg even kijken
Ik heb geen hond dus neequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou net zag lopen met een hondje in de wijert?
Poes wel?quote:
En niet even koffie komen doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik reed nog langs je toko gister vriend
het was 19.30 uur dus je was er niet hoop ik voor je. En ik was met belangrijkere zaken bezig.quote:
Die heten Bakker rappe schoenenlapper toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:14 schreef Catch22- het volgende:
Die koningen naast de ah vismarkt hebben dat wel. Gaat mijn vriendin altijd heen
dat zou goed kunnen. Leuke zaak, werken 2 relaxte kerels die altijd goede service bieden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Saisai het volgende:
[..]
Die heten Bakker rappe schoenenlapper toch?
Ja dat is die ik bedoel, wat oudere nl mannen. Dan ga ik daar even heen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen. Leuke zaak, werken 2 relaxte kerels die altijd goede service bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |