quote:Op maandag 10 juni 2013 01:09 schreef schurkurk het volgende:
please
maar ik heb het dan ook over alles hé
dus kinderen van marokkaanse ouders worden vaak als nederlanders geteld, maar ook hun snap je
Gewoon de etniciteiten
Wie minstens 1 ouder heeft die buiten Nederland is geboren is volgens hen allochtoon.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef arjan1212 het volgende:
Telt het CBS nou kinderen van buitenlanders als Nederlanders mee of niet?
Dus dat is niet exact volgens etniciteitenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie minstens 1 ouder heeft die buiten Nederland is geboren is volgens hen allochtoon.
Heb je uberhaupt al op CBS gekeken?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Dus dat is niet exact volgens etniciteiten
Etnische registratie in die vorm is er niet, men registreert op basis van paspoorten, dus tot derde generatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Dus dat is niet exact volgens etniciteiten
Ja... maar om een voorbeeld te geven. Stel dat 2 Marokkanen in Nederland geboren zijn en die krijgen een kind, is dat volgens het CBS een Nederlander terwijl het van etniciteit een Marokkaan isquote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt al op CBS gekeken?
Ik dank God op mijn blote knietjes dat het niet wordt bijgehouden.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Ja... maar om een voorbeeld te geven. Stel dat 2 Marokkanen in Nederland geboren zijn en die krijgen een kind, is dat volgens het CBS een Nederlander terwijl het van etniciteit een Marokkaan is
Dus is niet helemaal correct... maar ik denk dat zoals JoaC het zegt dat dit niet wordt bijgehouden, jammer had dit graag eens bekeken
En waarom wil je dit überhaupt weten?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Ja... maar om een voorbeeld te geven. Stel dat 2 Marokkanen in Nederland geboren zijn en die krijgen een kind, is dat volgens het CBS een Nederlander terwijl het van etniciteit een Marokkaan is
Dus is niet helemaal correct... maar ik denk dat zoals JoaC het zegt dat dit niet wordt bijgehouden, jammer had dit graag eens bekeken
Lijkt me leuk om dit te weten..quote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom wil je dit überhaupt weten?
Om vervolgens een paniek-topic te openen om de teloorgang van het Nederlandsche ras te verkondigen, neem ik aan?quote:
bestaat niet, om zo de kalmte onder het volk te bewaren.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:09 schreef schurkurk het volgende:
maar ik heb het dan ook over alles hé
dus kinderen van marokkaanse ouders worden vaak als nederlanders geteld, maar ook hun snap je
Gewoon de etniciteiten
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
bestaat niet, om zo de kalmte onder het volk te bewaren.
Daar heb ik geen cijfertjes voor nodigquote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om vervolgens een paniek-topic te openen om de teloorgang van het Nederlandsche ras te verkondigen, neem ik aan?
Nou dan. Totaal futiele onderneming, dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Daar heb ik geen cijfertjes voor nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |