Smerig herkenbaar, dat aantrekken en afstoten...quote:Op maandag 10 juni 2013 01:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Twijfel twijfel. Dit was de dame waar ik mee wou trouwen. Ze had het iq, slim, leuk, gezellig, attractief. Het pakket. Het klopte.
Maarja, ze gooide mij bijv. van Facebook af, en 2 dagen daarna kreeg ik een mail met de hoop dat we vrienden kunnen worden..
Toen zag ik dus bijv. dat ze me toevoegde op Facebook met 2 dagen later weer een mail in de hoop dat we ons contact verbeteren en dat we spoedig zullen spreken (oh?).
Echt, het feit dat iemand zo enorm voor je viel en je eeuwige trouwe beloofde, alles. Echt alles. Ik leefde in een droomwereld met haar en het was echt vies naar wakker worden.
Een goede vriendin van me heeft al gezegd dat wanneer ik haar zou toevoegen zij geen vrienden meer wil zijn.
Nee, nog nooit. Door m'n ouders heb ik de "niet zeiken, gewoon doordoen!"-instelling en ga daarmee altijd over grenzen. Die burnout is het gevolg van jarenlange roofbouw, angsten en mezelf verschrikkelijk vinden op alle vlakken. Eigenlijk ben ik al vanaf m'n puberteit aan het aanklungelen. Ik vermoed dat er of een gegeneraliseerde angststoornis of een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis bij onder zit en dat dat de oorzaak is.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al eens eerder met een burn-out thuis gezeten?![]()
Ik herken veel in je posts. Heb het zelf ook al een keer meegemaakt. Weet daarom ook dat het de eerste periode kut is en je veel verder afzakt naar je idee, maar opeens zie je een stijgende lijn en gaat het heel snel.
Ikzelf heb toen 6-7 maanden thuis gezeten, maar was echt blij dat ik van de bedrijfsarts weer aan het werk mocht
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 juni 2013 02:05 schreef Gray het volgende:
Goede mensen van dit topic: dit lichaam geeft aan te willen slapen. En wie ben ik om daar niet naar te luisteren?
'n Goede nacht, en droom zacht.
En over 4 jaar ben ik ben dan compleet vergeten?quote:Op maandag 10 juni 2013 02:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben erg benieuwd hoe we er over een jaar of 4 zijn.
Minthy getrouwd, kids.
Comp_lex een enorme player geworden
Gray ging in Tibet zijn eigen monastery stichten
Senor_chang zijn studie afgerond, bezig met zijn MSc
Kingtoppie heeft de zin van het leven gevonden
Ik zal wel ergens in een metropool zitten.
Welkom dusquote:Op maandag 10 juni 2013 02:16 schreef static het volgende:
Ik word eigenlijk enorm depressief als ik dit topic lees.
Bij mij ga je de mist al in, ik trouw niet en heb door m'n leeftijd afscheid genomen van m'n kinderwensquote:Op maandag 10 juni 2013 02:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben erg benieuwd hoe we er over een jaar of 4 zijn.
Minthy is een eckte baas geworden.
Ik zal wel ergens in een metropool zitten.
Je zult wel een kloon van een kloon zijn? Ik heb je nooit zien posten dus kon geen goede gok maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:16 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
En over 4 jaar ben ik ben dan compleet vergeten?
Nee heb geen kloon. Laat staan een kloon van een kloonquote:Op maandag 10 juni 2013 02:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je zult wel een kloon van een kloon zijn? Ik heb je nooit zien posten dus kon geen goede gok maken.
Dan zit je hier goed, welkom!quote:Op maandag 10 juni 2013 02:16 schreef static het volgende:
Komt goed dusquote:Op maandag 10 juni 2013 02:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij mij ga je de mist al in, ik trouw niet en heb door m'n leeftijd afscheid genomen van m'n kinderwens
Ik zag het, lijkt me een tof strevenquote:Op maandag 10 juni 2013 02:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Komt goed dus![]()
Heb het maar ff veranderd in eckte baas
Je vergeet mijn quotequote:Op maandag 10 juni 2013 02:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Komt goed dus![]()
Heb het maar ff veranderd in eckte baas
Minthy is een eckte baas gewordenquote:Op maandag 10 juni 2013 02:16 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
En over 4 jaar ben ik ben dan compleet vergeten?
Ben benieuwd waar ik over 4 jaar zal zijn..quote:Op maandag 10 juni 2013 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Minthy is een eckte baas geworden
nicknicknickname heeft de zaakjes op orde
4 jaar zal zijn .. of wil zijn?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:33 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik over 4 jaar zal zijn..
Best goed om erover na te denken..eigenlijk..
Beide, ik ben ook wel benieuwd waar ik zal zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
4 jaar zal zijn .. of wil zijn?
Ik wil over 4 jaar, mocht ik er nog zijn, maanden hebben waar ik geen enkel moment denk aan mijn ex. Waar ik weer ergens een doel heb om voor te vechten.
Hoop weer volop bezig te zijn voor mezelf, zakelijk gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:31 schreef Catnip het volgende:
[..]
Waar hoop je te zijn?
Dat vraag ik vaak aan mezelf..
Dat word ik zodra me salaris is gestort...quote:Op maandag 10 juni 2013 02:16 schreef static het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |