Ja dat herken ik ook zeker wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daar zit het hem ook een beetje in voor veel mensen (hier) denk ik zo.
Als ik vrolijk ben enzo dan allemaal geen probleem, maar heb ik zo'n mindere periode, dan valt er weinig meer te genieten.
Merk ook dat ik al jaren "vlak" leef. Gewoon weinig emotie omdat alles te relativeren valt. Dus weinig ups and downs. En anders zijn het wel downs tov van het 'normale' lijntje zeg maar.
Of dan heb je het even leuk, maar dan besef je je te snel weer dat het maar tijdelijk is allemaal.
Dat is goed nieuwquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat herken ik ook zeker wel.
Maar ben blij dat ik steeds minder vaak mindere periodes heb.
Je bent niet de enige die denkt dat het allemaal wel goed gaat. Je weet hoe makkelijk dergelijke zaken te verbergen zijnquote:Toch had ik dit bij jou niet verwacht, aan de hand van je posts in andere topics leek jij me juist iemand die volop van het leven geniet.
Ja dat weet ik maar al te goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is goed nieuw
[..]
Je bent niet de enige die denkt dat het allemaal wel goed gaat. Je weet hoe makkelijk dergelijke zaken te verbergen zijn
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je ook wat meer info wilt geven is dat natuurlijk handig/fijn.. anders kan je ook naar het "hoe voel je je nu" topic
Ook dat gevoel ken ik maar al te goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zoals nu gaat het gewoon goed en voel ik me een aansteller dat ik straks naar een psych ga
Nouja misschien wel. Als ik die verhalen hier lees mag ik eigenlijk niet klagen over m'n leven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
Ook dat gevoel ken ik maar al te goed.
Maar dat ben je echt niet he
Dat je problemen misschien minder ernstig zijn wil niet zeggen dat je dan niet mag klagen en geen recht op hulp hebt he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja misschien wel. Als ik die verhalen hier lees mag ik eigenlijk niet klagen over m'n leven.
Maar ik ga er denk ik vooral heen om te kijken of ik van dat vlakke gevoel af kan komen, minder relativeren, empatisch te groeien misschien, en gewoon m'n eigen gevoel te laten gaan.
I know, zeg dat ook altijd tegen anderen. Alleen als het om jezelf gaat is het natuurlijk net weer andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
Dat je problemen misschien minder ernstig zijn wil niet zeggen dat je dan niet mag klagen en geen recht op hulp hebt he.
Ik hoop juist dat er na de dood niks is. Ja, de eeuwige rust.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt het nut van het leven zie ik ook niet.
Ik ben niet bang voor de dood maar verlang er ook niet naar, in het ergste geval is er na de dood niks, maar dan nog is er ook geen pijn meer.
Geniet van de mooie dingen die het leven te bieden heeft, en maar het beste maken van de tijd die we hier zijn.
Dat moet je juist niet doen, want je hebt ergens ook last van. En dat is wat het is niet een wedstrijdje wie het ergste eraan toe is , zou wat zijn trouwensquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja misschien wel. Als ik die verhalen hier lees mag ik eigenlijk niet klagen over m'n leven.
Maar ik ga er denk ik vooral heen om te kijken of ik van dat vlakke gevoel af kan komen, minder relativeren, empatisch te groeien misschien, en gewoon m'n eigen gevoel te laten gaan.
Daarom zeg ik het nu tegen jequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, zeg dat ook altijd tegen anderen. Alleen als het om jezelf gaat is het natuurlijk net weer anders
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef minthy het volgende:
Dag 2 op een rij dat ik ergens heen ben geweest, zonder angst. Nu hopen dat dit door blijft zetten
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:28 schreef summer2bird het volgende:
Waarom!!!!
IK HEB ZO MIJN BEST GEDAAN.
GODVERDOMME KUT KUT KUT KUT
Ik weet niet meer wat ik moet doen, mijn toekomst lijkt pikzwart.
Godverdomme
Goed bezig jijquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:14 schreef minthy het volgende:
Dag 2 op een rij dat ik ergens heen ben geweest, zonder angst. Nu hopen dat dit door blijft zetten
De intake bij het beschermd wonen ging totaal niet goed. Blijkbaar had ik een heel andere blik van die plek, en ze vonden het geen plek voor mij. Ik ben te 'goed' voor die plek.quote:
Dat hoor jij wel, net als ons. Al snap ik de gevoelens op het moment.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De intake bij het beschermd wonen ging totaal niet goed. Blijkbaar had ik een heel andere blik van die plek, en ze vonden het geen plek voor mij. Ik ben te 'goed' voor die plek.
Ben jankend daar weg gegaan.
Ik hoor niet in deze wereld, het wordt mij steeds duidelijker.
Dat heeft niet zozeer met die plek of woonvorm te maken, maar meer met dat jij meer capaciteiten en mogelijkheden hebt dan de grens daar. Waarschijnlijk heb je veel kwaliteiten, waardoor je niet meer zoveel kan leren binnen die setting. Is een buitenring (wel 24uurs begeleiding maar wel extern) geen optie daar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De intake bij het beschermd wonen ging totaal niet goed. Blijkbaar had ik een heel andere blik van die plek, en ze vonden het geen plek voor mij. Ik ben te 'goed' voor die plek.
Ben jankend daar weg gegaan.
Ik hoor niet in deze wereld, het wordt mij steeds duidelijker.
Hiermee eens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met die plek of woonvorm te maken, maar meer met dat jij meer capaciteiten en mogelijkheden hebt dan de grens daar. Waarschijnlijk heb je veel kwaliteiten, waardoor je niet meer zoveel kan leren binnen die setting. Is een buitenring (wel 24uurs begeleiding maar wel extern) geen optie daar?
Klopt, dat is verschrikkelijk frustrerendquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hiermee eens.
Ken je verhaal niet, maar lijkt erop dat je nergens een goed plekje kan vinden. En die gedachte daaraan is natuurlijk kut. Maar je moet ook niet onder je kunnen gaan wonen, daar zal je zelf ook niet vrolijk van worden.
Heb dat ook weleens, of ga de boekenkast opnieuw indelenquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
Hier net weer een maffe schoonmaakaanval gehad, besloten de vriezer maar eens leeg te bikken![]()
Bezopen dat die buien altijd in de avond/nacht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |