Mijne weet je al nu toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, ik vraag dat altijd.![]()
De 2e vraag die je krijgt is "kimin kizisin"?
Wat een bagger ad hominem, als je respect wilt, draag het dan ook uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:
Daar is Trigger een ster in en toch trap ik er iedere keer weer in.
Yav, mijn definitie spreekt over het hele volk, jij begint over 50.1%, derhalve heb je mijn definitie wel gelezen en ben je het er mee eens? Zo niet heeft het weinig zin om antwoord te geven over de verenigbaarheid van beiden, als we beiden verschillende dingen onder democratie verstaan he.quote:Jezus Trigger, reageer idd eens een keer op mijn vraag
Ik ga je gewoon negeren totdat jij leert een discussie te voeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, ben jij een moslim, zo ja, ben je praktiserend?
Omdat twee maal een positief op mijn vraag blijk zou zijn dat Sharia ook een rol speelt in zijn leven.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom is dat zo relevant voor jouw argument?
Jouw definitie is te ruim om daar zomaar een ja of nee te zeggen. Dus?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een bagger ad hominem, als je respect wilt, draag het dan ook uit.
[..]
Yav, mijn definitie spreekt over het hele volk, jij begint over 50.1%, derhalve heb je mijn definitie wel gelezen en ben je het er mee eens? Zo niet heeft het weinig zin om antwoord te geven over de verenigbaarheid van beiden, als we beiden verschillende dingen onder democratie verstaan he.
Hahaa.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat twee maal een positief op mijn vraag blijk zou zijn dat Sharia ook een rol speelt in zijn leven.
Kilicdar! Daar staan we achter! Wie dat ook moge zijn. Mag ik nu geld?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef expans het volgende:
Bedoelen jullie deze?
in b4 Geen wonder dat Tayyip 50% haalt gewoon laten stemmen op de AKP via het stembiljet.
Ga vooral negeren dan ja, was sowieso geen discussie met jou.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:23 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon negeren totdat jij leert een discussie te voeren.
Hoe moeilijk is het om iets wat je beweert even uit te leggen? Wat maakt het uit of ik een moslim ben of wat Ambi verstaat onder democratie.
Het gaat om een bewering die JIJ doet en die JIJ moet uitleggen.
Zolang je dat niet gaat doen (en ik denk dat jij dat gewoon niet kan doen en er daarom omheen draait) is er geen discussie mogelijk en kan en zal ik niet antwoorden op jou vraag die hier niks mee te maken heeft.
Hehehehe.. Geweldig.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kilicdar! Daar staan we achter! Wie dat ook moge zijn. Mag ik nu geld?
Ik hoop dat het door de tegenstanders is gemaakt anders ga ik huilen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
OMG. Is dit echt een gepubliceerde foto ?
Maar dan is het toch zinloos om jou even te vertellen waarom democratie compatibel is met de Sharia als jij er iets totaal anders onder verstaat? Ik zeg dan Sharia gaat samen met democratie want argumentatie1-2-3-4-5, terwijl jij onder democratie iets totaal anders bedoeld?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw definitie is te ruim om daar zomaar een ja of nee te zeggen. Dus?
Hoho Triggertje lief.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga vooral negeren dan ja, was sowieso geen discussie met jou.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een bagger ad hominem, als je respect wilt, draag het dan ook uit.
Ik bedoelde dus dat het een discussie met jou was, niet dat hij ongeschikt is om een discussie mee te voeren, maak je niet druk, ik ga geen ad hominems gebruiken.quote:
Stel ik ben het eens met wat jij onder democratie verstaat, dus wat jij net gepost heb. Kun je mij dan nu uitleggen waarom de Sharia samengaat met jouw definitie van de democratie?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dan is het toch zinloos om jou even te vertellen waarom democratie compatibel is met de Sharia als jij er iets totaal anders onder verstaat? Ik zeg dan Sharia gaat samen met democratie want argumentatie1-2-3-4-5, terwijl jij onder democratie iets totaal anders bedoeld?
Weet ik niet, maar ik ben hem al ZO vaak tegengekomen dat ik hem wel MOET posten.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Erdogan kan zorgen voor een geordende overdracht door gewoon de macht over te geven aan zijn opvolger in de AKP en dan volgend jaar verkiezingen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:27 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens zou het vertrek van Erdoğan ook wel gevaarlijk zijn naar nu misschien. Met die PKK-onderhandelingen enzo.
Is van maart 2009.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |