Nee niet van mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was dat filmpje van jou?! heb hard gelachen!
Samequote:Op maandag 10 juni 2013 00:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja Turks, hoewel ik mij het raar vindt om mij zo aan te duiden aangezien ik geboren en getogen ben in Nederland. Turks-Nederlands dan maar.
Jij dan?
Dan vervalt de discussie, wanneer ik spreek over democratie, heb ik het over zoals het in het Nederlands gebruikt wordt, geen semantische subjectieve variaties daarop. Waar jij over spreekt is wmb meer individualisme.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb je net mijn definitie al gegeven.
Had jou niet Turks ingeschat.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja Turks, hoewel ik mij het raar vindt om mij zo aan te duiden aangezien ik geboren en getogen ben in Nederland. Turks-Nederlands dan maar.
Jij dan?
Ik zag deze een paar keer voorbij komen vandaag, maar geen idee waar die is gemaakt dus ik had het niet gepost. Enig idee waar deze gemaakt is?quote:
Ben jij een moslim?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:13 schreef Theoden het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in een land sharia toepassen en alsnog spreken van democratie? Sharia legt iedereen een geloof, een levenswijze en een gedragscode op. Er is maar één manier om te leven en als je buiten het boekje gaat ben je de lul ....
Leg dan aub uit hoe dat democratisch kan zijn?
Ook nog uit Yozgat. Turken geloven mij ook niet als ik het zeg.quote:
Democratie is wat mij betreft niet wat die ene 50.1% wil. Mensen moeten altijd de mogelijkheid hebben zich te gedragen zoals zij dat zelf willen. Niet doelend op totale anarchie. Ik vind alles wat mensen dwingt zich naar een bepaald iets te gedragen ronduit eng. Ik schrik echt als ik mensen een ja voor de Sharia hoor roepen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan vervalt de discussie, wanneer ik spreek over democratie, heb ik het over zoals het in het Nederlands gebruikt wordt, geen semantische subjectieve variaties daarop. Waar jij over spreekt is wmb meer individualisme.
De "aanhangers" van tayyip. Het zijn er zoveeeeel dat er toevallig een aantal zijn gespot met dezelfde kleren. Naast elkaar. Meerdere keren.quote:
Draai er nou niet eens omheen! Jij beweert dat je veel weet over sharia en democratie. Ambi vraagt je of je dan kan uitleggen waarom sharia en democratie samen kan gaan volgens jou. Eerst draai je er omheen bij Ambi door te vragen wat jij moet weerleggen, daarna draai je het om en vraag je haar wat in plaats van om iets uit te leggen.quote:
Heb je de door mij gegeven definitie wel gelezen?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Democratie is wat mij betreft niet wat die ene 50.1% wil. Mensen moeten altijd de mogelijkheid hebben zich te gedragen zoals zij dat zelf willen. Niet doelend op totale anarchie. Ik vind alles wat mensen dwingt zich naar een bepaald iets te gedragen ronduit eng. Ik schrik echt als ik mensen een ja voor de Sharia hoor roepen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoezo?We gaan de hele tijd al offtopic, nu maar op een leuke manier.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, eh. Standaard Turkse vragen dan maar. Vraag 1: Nerelisin? Wat zijn je roots?
Nogmaals, ben jij een moslim, zo ja, ben je praktiserend?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:19 schreef Theoden het volgende:
[..]
Draai er nou niet eens omheen! Jij beweert dat je veel weet over sharia en democratie. Ambi vraagt je of je dan kan uitleggen waarom sharia en democratie samen kan gaan volgens jou. Eerst draai je er omheen bij Ambi door te vragen wat jij moet weerleggen, daarna draai je het om en vraag je haar wat in plaats van om iets uit te leggen.
Nu doe je precies hetzelfde bij mij.
Leg nou eens eerst uit waarom sharia en democratie samen kan gaan zonder dat je weer met een tegenvraag komt.
Yozgatli? Wtf. Daar gaan al mijn vooroordelenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook nog uit Yozgat. Turken geloven mij ook niet als ik het zeg.
Ze vinden mij te rustig/vriendelijk/liberaal voor iemand uit Yozgat.
Daar is Trigger een ster in en toch trap ik er iedere keer weer in.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:19 schreef Theoden het volgende:
[..]
Eerst draai je er omheen bij Ambi door te vragen wat jij moet weerleggen, daarna draai je het om en vraag je haar wat in plaats van om iets uit te leggen.
Jezus Trigger, reageer idd eens een keer op mijn vraagquote:Op maandag 10 juni 2013 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je de door mij gegeven definitie wel gelezen?
Waarom is dat zo relevant voor jouw argument?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, ben jij een moslim, zo ja, ben je praktiserend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |