Zolang het maar niet met wapens is of met Coke vind ik het wel best. Stuur maar wat gasmaskers.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De partij van Hugo Chavez heeft gezegd de demonstranten te steunen.
Haha, aklimdan bile gecmedi. Canim simit cay cekti ve caysiz sohbetin tadi olmuyor. Sen yapamiyorsan ben yapayim.quote:
Natuurlijk kan ik dat maken. Dank je. Heb nu idd zin in peynir, simit en cay. Of pogaca en cay.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, aklimdan bile gecmedi. Canim simit cay cekti ve caysiz sohbetin tadi olmuyor. Sen yapamiyorsan ben yapayim.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat maken. Dank je. Heb nu idd zin in peynir, simit en cay. Of pogaca en cay.
Zal wel die nostalgie zijn, net als de nostalgie van Nederlanders die naar Amerika emigreren en denken dat de onderwerpen en onderlinge verschillen van de jaren 60 en de paar decenia erna nog "hot" zijn. Ik moet me over een paar jaar ook afzijdig gaan houden met wat er in Nederland speelt anders wordt ik ook zo'n ouwe zaag.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Fake Turk. Een echt Turk die kauwt dingen uit, spuugt het uit en slikt het dan weer in om dit weer eens uit te voeren.
Ik heb deze discussies ook niet IRL. Mij interesseert het gewoon niet wat je gelooft.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zal wel die nostalgie zijn, net als de nostalgie van Nederlanders die naar Amerika emigreren en denken dat de onderwerpen en onderlinge verschillen van de jaren 60 en de paar decenia erna nog "hot" zijn. Ik moet me over een paar jaar ook afzijdig gaan houden met wat er in Nederland speelt anders wordt ik ook zo'n ouwe zaag.
Ik kom oeverloze discussies hier nauwelijks tegen. Gistermiddag een Alevi vriendin uitgezwaaid. Vanmorgen met een Akp'er gesproken, vanmiddag met mn MHP steunende ex-huisgenoot en koffie gedaan met twee CHP'ers en een koerd. Multicultureel dagje.
Assad is een deur verderop.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Meki het volgende:
En diegenen die zeggen dat Assad tegen de "terroristen" vechten zijn niet goed wijs in hun hoofd.
Blijkbaar kijken zij naar Iraanse staatprogoganda of naar Hizbu Saytaan.
Nee want de onwetende demonstranten vinden dat Erdogan erger is dan massamoordenaar Assad.quote:
Je bent in de war met Gülquote:Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef Meki het volgende:
Erdogan heeft niks verkeerd gedaan en is een goede leider voor Turkije.
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want de onwetende demonstranten vinden dat Erdogan erger is dan massamoordenaar Assad.
Ik vind hun beiden goed. Erdogan is een sterke leider die Turkije sterk heeft gemaakt. Turkije is een islamitische land en ik vind het vrij logisch dat de islam meer ruimte krijgt in Turkije.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Meki het volgende:
En diegenen die zeggen dat Assad tegen de "terroristen" vechten zijn niet goed wijs in hun hoofd.
Blijkbaar kijken zij naar Iraanse staatprogoganda of naar Hizbu Saytaan.
Ik vind van niet. Geloof is een keuze. Die hou je voor je.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind hun beiden goed. Erdogan is een sterke leider die Turkije sterk heeft gemaakt. Turkije is een islamitische land en ik vind het vrij logisch dat de islam meer ruimte krijgt in Turkije.
In Nederland niet. Maar in islamitische landen ligt dat anders en ik hoop dat de islam meer ruimte krijgt in Turkije.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Geloof is een keuze. Die hou je voor je.
Turkije is seculier. Je kunt geen vergelijking trekken met andere islamitische landen. De islam krijgt volop ruimte in Turkije, hoeveel ruimte wil het nog krijgen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
In Nederland niet. Maar in islamitische landen ligt dat anders en ik hoop dat de islam meer ruimte krijgt in Turkije.
Zeker. Het is te gek voor woorden dat je in een overwegend Islamitisch land geen hoofddoek mag dragen als ambtenaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind hun beiden goed. Erdogan is een sterke leider die Turkije sterk heeft gemaakt. Turkije is een islamitische land en ik vind het vrij logisch dat de islam meer ruimte krijgt in Turkije.
En in Frankrijk mag je geen kruisje dragen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeker. Het is te gek voor woorden dat je in een overwegend Islamitisch land geen hoofddoek mag dragen als ambtenaar.
Waar?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En in Frankrijk mag je geen kruisje dragen.
Logisch toch.. Iets met seculier... Ik hoeft geen politieagente te zien met een hoofddoekje om, hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkije is seculier. Je kunt geen vergelijking trekken met andere islamitische landen. De islam krijgt volop ruimte in Turkije, hoeveel ruimte wil het nog krijgen?
Frankrijk is een westerse land en Turkije is een islamitische land en een hoofddoek is een symbool van de islam. Daarom applaus dat Erdogan weer de hoofddoeken heeft ingevoerd in openbare gebouwen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke. Goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
[..]
Frankrijk is een westerse land en Turkije is een islamitische land en een hoofddoek is een symbool van de islam. Daarom applaus dat Erdogan weer de hoofddoeken heeft ingevoerd in openbare gebouwen.
Eens en velen begrijpen dit niet. Turkije is een islamitische land waar geloof diep zit geworteld in grote delen van Turkije. Turkije is geen Europa waar het christelijke geloof is verdwenen. islam is up-quote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeker. Het is te gek voor woorden dat je in een overwegend Islamitisch land geen hoofddoek mag dragen als ambtenaar.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-op-werkvloer.dhtmlquote:Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef expans het volgende:
Vrijheid voor iedereen in levensstijl/klederdracht, behalve als het gaat om hoofddoeken want dan zijn we seculier en dat past niet. En dan maar afvragen waarom Erdogan zoveel stemmen pakt als hij een beetje de vrome moslim uithangt.
Eens en Turkije is een voorbeeld voor alle Arabische landenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Triggershot het volgende:
Maar als de meerderheid van Turkije richting een Islamitisch staat wil gaan, dan moet het toch zeker wel mogelijk zijn?
Je wil een tweede Iran?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Triggershot het volgende:
Maar als de meerderheid van Turkije richting een Islamitisch staat wil gaan, dan moet het toch zeker wel mogelijk zijn?
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef Che_ het volgende:
Je uiten als moslim in de meeste moslimlanden tegenwoordig is al erg gevaarlijk zowat
Iran is een Sji-ittische land en Turkije is overwegend Soennitische landenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er bestaat geen andere uitkomst wanneer Islam?
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef Che_ het volgende:
Je uiten als moslim in de meeste moslimlanden tegenwoordig is al erg gevaarlijk zowat
Wat versta jij onder een islamitische staat?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er bestaat geen andere uitkomst wanneer Islam?
Een staat gegrond op Islamitische beginselen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een islamitische staat?
Kijk maar naar landen als Iran, Saudi, Pakistan etc. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Meki het volgende:
[..]
[..]
Iran is een Sji-ittische land en Turkije is overwegend Soennitische landen
Maar wat is er mis met een islamitische land?
Inclusief Sharia?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een staat gegrond op Islamitische beginselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |