quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Chubby chickies.
[ afbeelding ]
Zou dagenlang achter elkaar hitten.
Wtfquote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Chubby chickies.
[ afbeelding ]
FREIGHT TRAIN INCOMING .. TOOOT TOOOOOOOTquote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Chubby chickies.
Met kleren uit waarschijnlijk best wel teleurstellend, maar zo op het eerste gezichtquote:
Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Met kleren uit waarschijnlijk best wel teleurstellend, maar zo op het eerste gezicht
Ga je nou mij proberen te overtuigen dat ik daar niet van mag houden?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
heeft vast striemen op lichaam en sws bubbelkont. Tis maar net wat je nice vindt
Mensen die t puur bij cardio houden of wanneer ze gewichten er bij doen niet alle spiergroepen doen (om een resultaat te krijgen dat beter oogt ) wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 16:31 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar fitness omdat het gezond is om te bewegen, je conditie wil opbouwen/blijven behouden of omdat fitness leuk kan zijn voor sommige mensen. Hoeft ook niet perse te maken te hebben met het voorkomen van mensen
Was mij ook niet helemaal duidelijk. Ik dacht in eerste instantie zo'n kont die als je er een tik op geeft nog een flinke tijd blijft natrillen. Toen dacht ik "Hoe is dat een minpunt?" en hoopte ik dat ze iets anders zou bedoelen. Cellulitus bijvoorbeeld. Ach daar ga je ook niet dood van denk ik maar.quote:
Nee, zelf wetkquote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ga je nou mij proberen te overtuigen dat ik daar niet van mag houden?
Mooi, kwam beetje over als standaard hatelijke reactie. Heb je ook altijd aan de andere zijde van de medaille "Iewl je ziet sowieso haar ribben.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Nee, zelf wetk
Bubbelkont is geen strakke kont maar met strae en kuiltjes en putjes
Jij bent echt een verzuurd wijf, in US zit je ook al te janken over van allesquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Nee, zelf wetk
Bubbelkont is geen strakke kont maar met strae en kuiltjes en putjes
Ja true dan beter zo'n dikkere meid. Maar tussenin vind ik het mooiste, beetje zoals kim k in het verledenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Mooi, kwam beetje over als standaard hatelijke reactie. Heb je ook altijd aan de andere zijde van de medaille "Iewl je ziet sowieso haar ribben.". Dikke care in beide gevallen.
Nee joh, positief juist, mrverbaast me nog steeds dat standaard meisje die je om elke hoek van de straat ziet daar wordt opgehemeld alsof ze beyonce is iddquote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent echt een verzuurd wijf, in US zit je ook al te janken over van alles
nja ook mensen die spieroefeningen doen kunnen t doen omdat fun voor een paar keer je hoeft t ectt niet meteen te doen voor t uiterlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mensen die t puur bij cardio houden of wanneer ze gewichten er bij doen niet alle spiergroepen doen (om een resultaat te krijgen dat beter oogt ) wel ja![]()
Maar goed mensen hebben altijd wat te klagen over anderen . De meesten zijn uiteindelijk enigszins oppervlakkig. Anders liep iedereen wel in de meest comfortabele , goedkope kleding , zonder iets van make up , gel, etc..
Ja, maar die zijn nergens te vinden.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:08 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Ja true dan beter zo'n dikkere meid. Maar tussenin vind ik het mooiste, beetje zoals kim k in het verleden
Ik heb wel eens gezien (zelfs 1 Nederlandse)quote:Op maandag 10 juni 2013 18:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn nergens te vinden.Nog steeds de vraag of Kim Kardashian uberhaupt natural is.
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:23 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezien (zelfs 1 Nederlandse)hihi hoewel nederlandse meisjes vaak platte bil, dunne beentjes en dan blubberbuikje hebben
Ja je hebt ze wel bij uitzondering. Nog steeds over het algemeen liever wat voller dan dat, dan wat minder vol.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:23 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezien (zelfs 1 Nederlandse)hihi hoewel nederlandse meisjes vaak platte bil, dunne beentjes en dan blubberbuikje hebben
ja soms maar vind meestal van niet eigenlijk. Je ziet toch bij andere landen toch meer rondingen ofzo, mja ook geen rondingen kunnen nog wel mooi zijn soms (vind ik) ligt meer aan de persoon zelf ookquote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Veel hebben wel een goedgevormd lichaam. Maar na een bepaalde leeftijd is dat allemaal verdwenen
Volgens mij billen die goed rond en gevuld zijn, met een laagje vet er om heen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |