jij bent toch die gast die altijd loopt te mekkeren dat hij geen vriendin kan krijgen?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sowieso zijn nederlandse wijven![]()
vandaag kwam ik op een of andere manier heel veel kleine meisjes (mijn lengte)tegen wat mij opviel was dat ze vaak van die stalpoten hebben en beetje chubby zijn (zou wel hitten daar niet van
), en als ze weer wat langer zijn zijn het van die lange planken.
Ik kom ook 12-14 jarige meisjes tegen ook met eentje oogcontact gehad (moeder liep naast haar) en die zijn wel lekker strak, een blondje met zo een grote strakke bil verpakt in strakke zwarte broek en zwarte korte jacket( ik ging achter haar fietsen)
Tell me why?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij bent toch die gast die altijd loopt te mekkeren dat hij geen vriendin kan krijgen?
I wonder why
zou die chubby wijve gewoon hitten hoor, meerdere malen, volgens mij ben ik gewoon duidelijk geweestquote:
dan zal dat in elk geval de reden niet zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou die chubby wijve gewoon hitten hoor, meerdere malen, volgens mij ben ik gewoon duidelijk geweest
Wel waar maar,,,,,,,,,,ik ben ook klein maar integendeel tot veel kleine meisjes heb ik slanke legsquote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vandaag kwam ik op een of andere manier heel veel kleine meisjes (mijn lengte)tegen wat mij opviel was dat ze vaak van die stalpoten hebben en beetje chubby zijn (zou wel hitten daar niet van
Ik kom ook 12-14 jarige meisjes tegen ook met eentje oogcontact gehad (moeder liep naast haar) en die zijn wel lekker strak, een blondje met zo een grote strakke bil verpakt in strakke zwarte broek en zwarte korte jacket( ik ging achter haar fietsen)
oh ik las je post met een cynische ondertoon ^^ ik snap je post nu pasquote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan zal dat in elk geval de reden niet zijn
nou, ik cynisch? ik ben gewoon bijna beledigd, meneer.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh ik las je post met een cynische ondertoon ^^ ik snap je post nu pas
de echte kleine meisjes (zoals jou 1,60) die hebben vaak wel normale proporties, maar die van 1.70 zijn vaak ... i dunno...molligquote:Op maandag 10 juni 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wel waar maar,,,,,,,,,,ik ben ook klein maar integendeel tot veel kleine meisjes heb ik slanke legs!
Juist niet meisjes van 1,70m hebben vaak een perfect lichaam.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de echte kleine meisjes (zoals jou 1,60) die hebben vaak wel normale proporties, maar die van 1.70 zijn vaak ... i dunno...mollig
vandaag heb ik wat anders gezienquote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Juist niet meisjes van 1,70m hebben vaak een perfect lichaam.
Ligt er ook maar net aan wat jij perfect vind natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Juist niet meisjes van 1,70m hebben vaak een perfect lichaam.
Of je gaat gewoon naar fitness omdat het gezond is om te bewegen, je conditie wil opbouwen/blijven behouden of omdat fitness leuk kan zijn voor sommige mensen. Hoeft ook niet perse te maken te hebben met het voorkomen van mensenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde sporten toch wel in dezelfde categorie vallen als make up. niet t skateboarden wat in de op staat bijv. Of wedstrijdsporten. Maar fitness wel. Dat draait toch meer om t lichaam bij de meesten. Als mensen t alleen maar deden om zich goed te voelen vanwege de beweging waarom pakken ze dan elk spiergroep aan ipv slechts 1 waarbij je ook beweging krijgt en waarom überhaupt schema's doen die gericht zijn op afvallen of meer spieren creëren etc.. Dan zou t ook niet uit maken op welk apparaat je ging trainen.
Chubby chickies.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kijk dit is nou goed geproportioneerd, zie je bijna niet bij Nederlandse meisjes.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Chubby chickies.
[ afbeelding ]
Zou dagenlang achter elkaar hitten.
Daarom allochtoonse meisjes.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kijk dit is nou goed geproportioneerd, zie je bijna niet bij Nederlandse meisjes.
Dan jij kijken niet goed lan.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kijk dit is nou goed geproportioneerd, zie je bijna niet bij Nederlandse meisjes.
En eenmaal in de sportschool rond wandelen en gichelen en foto's maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef Onorgineel het volgende:
Van die vrouwen die alleen sporten om op Facebook en twitter te kunnen melden dat ze gaan sporten met de bijbehorende storthoop aan hashtags
In mijn ervaring zijn er vrij veel mensen die dit figuur ronduit dik vinden. Ik vind het daarentegen ziekelijk geil.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dan jij kijken niet goed lan.
Maar dat meisje is geen eens mollig. Eerder goed gevuld. Yummie.
Je bent toch niet zo'n plank met een verticale kont? Wel beter dan chubby maar alsnog niet echt mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wel waar maar,,,,,,,,,,ik ben ook klein maar integendeel tot veel kleine meisjes heb ik slanke legs!
Dit vindik wel dik.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Chubby chickies.
[ afbeelding ]
Zou dagenlang achter elkaar hitten.
nooit gezienquote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En eenmaal in de sportschool rond wandelen en gichelen en foto's maken.
heeft vast striemen op lichaam en sws bubbelkont. Tis maar net wat je nice vindtquote:Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef Piye het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn er vrij veel mensen die dit figuur ronduit dik vinden. Ik vind het daarentegen ziekelijk geil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |